Jest w fazie testów już od jakiegoś czasu, ale teraz Facebook udostępnił swoją przeprojektowaną witrynę wszystkim na całym świecie. W nowym www.facebook.com można znaleźć kilka dość znaczących zmian, w tym usprawniony wygląd i niezwykle ważny tryb ciemny. Facebook testował witrynę na małych grupach użytkowników od chwili, gdy po raz pierwszy zaprezentowano ją na konferencji F8 w zeszłym roku. Od początku tego roku firma sukcesywnie udostępnia dostęp coraz większej liczbie osób, a obecnie trwa globalna premiera. Facebook wyciągnął wyraźne wnioski z pracy wykonanej nad aplikacjami mobilnymi, a przeprojektowana witryna jest znacznie czystsza i mniej zaśmiecona. Oprócz dodania trybu ciemnego, aby zmniejszyć odblaski i zmęczenie oczu, nawigacja została znacznie uproszczona i zarządzanie stronami, grupami i wydarzeniami jest teraz łatwiejsze. Na przeprojektowanej stronie jest dużo więcej pustej przestrzeni, a tekst jest większy i łatwiejszy do odczytania. Facebook twierdzi również, że poprawiono czas ładowania strony. Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć, czego się spodziewać: