Recenzje iDentalSoft | Radar technologiczny

Recenzje iDentalSoft | Radar technologiczny

iDentalSoft został wprowadzony na rynek w XNUMX roku i stał się wiodącym opartym na chmurze rozwiązaniem do zarządzania praktyką stomatologiczną. Siedziba główna znajduje się w Milpitas w Kalifornii, najbardziej znanej jako część Doliny Krzemowej, a biuro zależne znajduje się w Kansas City w stanie Kansas. Jego celem jest odciążenie lekarzy dentystów od ciężaru uruchamiania oprogramowania lokalnie na serwerze, z towarzyszącymi mu problemami informatycznymi, oraz zaoferowanie nowoczesnego rozwiązania chmurowego usprawniającego zarządzanie gabinetami dentystycznymi.

cechy

(Zdjęcie: iDentalSoft)

cechy

iDentalSoft przyjmuje bogate w funkcje podejście do funkcjonalności zarówno po stronie klinicznej, jak i biznesowej. Ich celem jest „zarządzanie praktyką w XNUMX% bez dokumentów papierowych”.

Zajmują się typowymi zadaniami front-office, w tym formularzami rejestracyjnymi, ponieważ iDentalSoft posiada funkcję rejestracji bez użycia papieru. Formularze wypełnia się z kiosku, tabletu w poczekalni lub poprzez internetowy portal pacjenta, czego pacjent może dokonać w dowolnym momencie, nawet w zaciszu własnego domu. Za każdym razem, gdy dokumenty są dopełniane, pracownicy biura są powiadamiani, aby wiedzieli, że należy się z nimi ponownie skontaktować.

Zaangażowanie pacjentów to kolejny cel iDentalSoft. Bezpośrednio z programu bezpośrednio z profilu pacjenta wysyłany jest pojedynczy e-mail, po czym przeprowadzana jest kontrola. Automatyczne przypomnienia są również uwzględniane w przypadku wysyłania „elektronicznych potwierdzeń” wizyt e-mailem lub SMS-em, aby pacjenci mogli wrócić po usługi. Listy przypomnień można tworzyć w prosty sposób.

Poprawa dotyczy płatności, ponieważ zintegrowane jest również przetwarzanie kart kredytowych. Personel recepcji może przyjmować płatności osobiście lub telefonicznie. Płatności można także dokonać automatycznie, poprzez portal pacjenta, gdziekolwiek pacjent się znajduje.

RTG zębów

(Zdjęcie: Pixabay)

Mapowanie jest dość intuicyjne w przypadku działań klinicznych, dzięki interaktywnemu odontogramowi z grafiką przyzębia. Można je także nakładać na siebie w czasie, aby śledzić postęp pacjenta w miarę postępu leczenia. Dostępna jest ulepszona nawigacja z automatycznym kodowaniem, która jest bardzo łatwa w użyciu, podobnie jak wyszukiwanie słów kluczowych. Po zmapowaniu informacji można je jednym kliknięciem przekształcić w prosty do zrozumienia plan leczenia. Pacjenci mogą po prostu zobaczyć, ile ich firma ubezpieczeniowa zwróci i jaka będzie ich odpowiedzialność finansowa. Kolejną funkcją jest eSign, który umożliwia pacjentom podpisywanie dokumentów zgody za pomocą myszy lub palca, aby móc kontynuować leczenie.

Dostępne są także narzędzia administracyjne wspierające praktykę ustną. Funkcje obejmują przypisywanie ról użytkowników każdemu członkowi zespołu: recepcja, dystrybutor, wystawca rachunku, administrator, właściciel. To następnie kontroluje poziom dostępu, do którego użytkownik może uzyskać dostęp i ogranicza go z obszarów wykraczających poza jego rolę. Kolejną funkcją jest blokowanie pracownikom możliwości połączeń zdalnych.

Wady

Naszą pierwszą wadą jest to, że iDentalSoft nie obsługuje aplikacji na platformy mobilne, co jest nieco zaskakujące, ponieważ powoli staje się coraz bardziej popularne, zarówno do użytku w biurze, jak i do pielęgnacji domowej. Należy również pamiętać, że iDentalSoft powinien być używany za pośrednictwem „dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu”, takiego jak iPad, ponieważ firma zaleca tę alternatywę.

Kolejnym mankamentem jest to, że dostępna jest bezpłatna wersja demonstracyjna, ale naszym wyborem byłaby bezpłatna wersja próbna, której brakuje w iDentalSoft.

Ponadto użytkownicy zgłaszają, że iDentalSoft jest dostępny tylko w jednym języku: angielskim, więc poza rynkiem amerykańskim brakuje wsparcia. Oprócz tego użytkownicy pragną większej liczby opcji, takich jak automatyczne przesuwanie zdjęć rentgenowskich w celu łatwego przeglądania, a także dodatkowe możliwości dostosowywania zdjęć rentgenowskich na ekranie.

Apoyo

(Zdjęcie: iDentalSoft)

Apoyo

Istnieje wiele metod wspierania iDentalSoft. Zaczyna się od pomocy telefonicznej, ale jest to numer międzymiastowy, a nie bezpłatny. Oprócz tego istnieją ograniczone godziny pracy, od 9:00 do 8:00 czasu wschodniego standardowego, bez podanych szczegółów dotyczących zamknięć w weekendy i święta. Jeszcze bardziej zagmatwane jest to, że znajduje się ogłoszenie, że zgłoszenia i poczta są sprawdzane po godzinach pracy, które niewiele mówi o tym, czy pomoc oferowana jest częściej poza godzinami pracy.

Kolejną procedurą pomocniczą jest e-mail, należy jednak pamiętać, że nie jest on zgodny z ustawą HIPAA i informacje identyfikacyjne pacjenta nie powinny być przesyłane e-mailem. Istnieje również bezpłatny portal internetowy, za pomocą którego można bezpośrednio wysyłać bilety. iDentalSoft twierdzi, że obsługa portalu zgłoszeń i poczty e-mail ma miejsce, gdy przychodzące problemy są przeglądane poza godzinami pracy.

Brakuje innych metod, w tym czatu online, nie znaleźliśmy też żadnych filmów integracyjnych. Brakuje również szkoleń na żądanie, seminariów internetowych, e-booków i forum dyskusyjnego społeczności, które wspierałoby użytkowników platformy.

Ceny

Bardzo powszechne obecnie w przypadku tego typu oprogramowania, a zwłaszcza oprogramowania w chmurze, iDentalSoft jest sprzedawany w modelu subskrypcyjnym. Koszt jest całkowicie nieprzejrzysty, a na stronie internetowej firmy nie ma żadnych dalszych informacji poza danymi kontaktowymi firmy, które są wymagane do indywidualnej wyceny.

Migracja danych wiąże się z dodatkowymi (i nieznanymi) kosztami dla użytkowników, którzy mają istniejącego dystrybutora oprogramowania oralnego i chcą go zmienić.

Skanując Internet, widzimy, że początkowy koszt oprogramowania wynosi XNUMX euro (XNUMX euro) miesięcznie, bez dalszych szczegółów na temat liczby dentystów objętych programem ani liczby lokalizacji. Preferowaną metodą jest płatność kartą kredytową, bez zwrotów ani kredytów za częściowy miesiąc świadczenia usługi.

ostateczny werdykt

iDentalSoft zawiera wiele składników, które pomogą Ci w praktyce stomatologicznej. Zalety obejmują ulepszone mapowanie, opcje metod wsparcia i solidny portal pacjenta do płacenia rachunków za pacjenta. Wad jest wiele i obejmują zbyt nieprzejrzysty model kosztów, brak aplikacji mobilnych, brak bezpłatnego okresu próbnego i nieujawnione opłaty dodatkowe za migrację danych. Ostatecznie iDentalSoft nie trafia w sedno, oferując oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania praktyką stomatologiczną.

Określiliśmy również najlepsze oprogramowanie do zarządzania gabinetami dentystycznymi.