Recenzje Agorapulse | radar technologiczny

Recenzje Agorapulse | radar technologiczny

Agorapulse to pakiet oprogramowania, który zapewnia większą kontrolę nad zadaniami zarządzania mediami społecznościowymi (otwiera się w nowej karcie). Został zaprojektowany w celu usprawnienia przepływu pracy i może być używany przez średnie i duże firmy, a także agencje, które koncentrują się wyłącznie na działaniach w mediach społecznościowych. Został zaprojektowany do bezproblemowej współpracy z popularnymi narzędziami społecznościowymi, takimi jak Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn i YouTube.

Zaletą Agorapulse jest możliwość połączenia wielu zadań związanych z zarządzaniem mediami społecznościowymi pod jednym dachem. Oznacza to, że może służyć do tworzenia i publikowania treści, nawiązywania lepszego kontaktu z użytkownikami końcowymi, a także monitorowania wydajności publikacji treści. W rzeczywistości narzędzia i zasoby wchodzące w skład pakietu Agorapulse umożliwiają użytkownikom biznesowym wszelkich kształtów i rozmiarów maksymalizację wyników w mediach społecznościowych.

Pakiety i stawki

Jedną z wielkich zalet Agorapulse jest 15-dniowy bezpłatny okres próbny (otwiera się w nowej karcie), który pozwala wypróbować wszystkie funkcje i funkcje bez zobowiązań. Możliwe jest również zapisanie się na wersję demonstracyjną, która może być korzystna dla każdego, kto nie zna interfejsu i jego możliwości.

Jeśli jesteś pod wrażeniem możliwości Agorapulse, istnieją plany cenowe dostosowane do każdego typu użytkownika. Jeśli zdecydujesz się płacić corocznie, możesz zaoszczędzić do 20% na wszystkich cenach w porównaniu z płatnościami miesięcznymi.

Pierwszy pakiet (otwiera się w nowej zakładce) jest naprawdę darmowy i pozwala zanurzyć się w świat zarządzania mediami społecznościowymi, bez większego zaangażowania. Oczywiście będzie to miało pewne ograniczenia, więc prawdopodobnie najlepiej niedługo przejść do edycji Pro (otwiera się w nowej karcie). Jest to szczególnie ważne, jeśli pracujesz w małym zespole z zaledwie kilkoma osobami koordynującymi kampanie zarządzania mediami społecznościowymi. Obecnie kosztuje 79 euro miesięcznie przy rozliczeniu rocznym i oferuje 10 profili społecznościowych dla 2 użytkowników.

agorapuls

(Źródło zdjęcia: Agorapulse)

Dostępny jest również pakiet Enterprise (otwiera się w nowej zakładce), który można dostosować do bardziej specyficznych potrzeb biznesowych. Aby zobaczyć demo w akcji i skonfigurować pakiet pod swoje potrzeby, musisz skontaktować się z działem sprzedaży Agorapulse. . Jest to najbardziej wytrzymały z tej grupy, z obsługą 40 lub więcej profili społecznościowych i możliwością włączenia 8 użytkowników.

Przechodząc w górę drabiny zarządzania mediami społecznościowymi, kolejnym pakietem jest Premium (otwiera się w nowej karcie), który zawiera bardziej obszerną listę funkcji i jest idealny dla dużych zespołów i agencji. Kosztuje 199 euro miesięcznie przy rozliczeniu rocznym i oferuje 20 profili społecznościowych dla 4 użytkowników.

agorapuls

(Źródło zdjęcia: Agorapulse)

Podstawowe cechy

To samo dotyczy narzędzi angażujących, z możliwością zarządzania recenzjami Google Moja Firma, zapewnieniem zaawansowanej społecznej skrzynki odbiorczej, narzędzi społecznościowych CRM, monitorowania opinii i automatycznej skrzynki odbiorczej – wszystko to stanowi część potężnego zestawu funkcji. Agorapulse jest również wyposażony w narzędzia do raportowania, zwłaszcza w zaawansowanych pakietach z wieloma funkcjami, które pomagają obliczyć zwrot z inwestycji (ROI).

Jednym z najbardziej atrakcyjnych aspektów Agorapulse jest to, że w razie potrzeby można go używać na kilku różnych poziomach. Oprogramowanie można również zaktualizować do wersji Pro, Premium i Enterprise, z których wszystkie można w pełni aktualizować. Możesz także dodać dodatkowe profile społecznościowe do wersji Premium, a także dodatkowych użytkowników.

PODSTAWOWE CHARAKTERYSTYKI

Tymczasem podstawowa funkcjonalność zdefiniowana w Agorapulse skupia się na publikowaniu, angażowaniu i raportowaniu. Nic dziwnego, że darmowa edycja jest szczuplejsza, a jednocześnie dozwolonych jest tylko 10 zaplanowanych postów. Porównuje się to z nieograniczoną pojemnością edycji Pro.Jest też mnóstwo możliwości publikowania, takich jak tagowanie treści, ujednolicony kalendarz i planowanie zbiorcze, które dodają mocy pakietowi Pro.

Jeśli zdecydujesz się na wersję Premium, zobaczysz, jak funkcje i funkcje eksplodują, z biblioteką zasobów zawierającą do 500 obrazów i 20 filmów oraz możliwość przypisywania i zatwierdzania postów. Udostępnianie kalendarza jest tutaj również bardziej istotne.

agorapuls

(Źródło zdjęcia: Agorapulse)

Funkcje premium

Zdecydowanie warto rozważyć niektóre wtyczki premium, które możesz zdobyć, aby zwiększyć potencjał Agorapulse. Możesz wybierać między raportami mocy, kalendarzami udostępnionymi i raportami konkurencji na Facebooku, z których wszystkie zwiększają wagę oprogramowania. Jeśli zdecydowałeś się na edycję Enterprise, można ją dodatkowo dostosować do indywidualnych potrzeb.

agorapuls

(Źródło zdjęcia: Agorapulse)

Interfejs i w użyciu

Organizacja udanych kampanii w mediach społecznościowych może oznaczać żonglowanie wieloma potrawami naraz, aby skutecznie wykonać zadanie. Na szczęście Agorapulse opracowała interfejs, który jest idealny dla menedżerów, którzy mają presję czasu, którzy muszą aktualizować, czasami w locie. W rzeczywistości strona z aplikacjami oferuje kolejny impuls, umożliwiając koordynację kampanii, niezależnie od tego, czy pracujesz w biurze, zdalnie czy w podróży.

Apoyo

Dla wielu firm, które po raz pierwszy wkraczają w świat zarządzania mediami społecznościowymi, to poziomy wsparcia często decydują o tym, czy się zarejestrują, czy nie. Agorapulse oferuje na tym polu dużą pomoc. Istnieje dedykowany portal pomocy, który ma podobną konfigurację do wielu innych w tym obszarze, z tematami pomocy i samouczkami z możliwością wyszukiwania.

Poszukaj również szeregu dodatkowych opcji obsługi klienta, w tym poczty e-mail, poczty e-mail i czatu lub priorytetowej pomocy e-mail, czatu i telefonu. Opcje stają się szersze, gdy przechodzisz na droższe pakiety, ale pomoc nigdy nie jest daleko, bez względu na to, którą edycję wybierzesz. Edycję Enterprise dopełnia to wszystko, ze szkoleniem jeden na jednego zamiast szkolenia grupowego w pakiecie Pro, a także dedykowanym opiekunem konta.

agorapuls

(Źródło zdjęcia: Agorapulse)

Konkurs

Rynek zarządzania mediami społecznościowymi to pasmo aktywności, z wieloma opcjami mającymi na celu pomóc firmom w maksymalnym wykorzystaniu ich kampanii. Jako alternatywę dla Agorapulse możesz wybierać spośród niezwykle popularnych opcji, w tym SocialPilot, Buffer, eClincher, Sendible, Statusbrew, Loomly i Hootsuite, z których wszystkie są bardzo przyzwoitymi konkurentami, wartymi rozważenia.

ostateczny werdykt

Agorapulse zaspokoi potrzeby zarządzania mediami społecznościowymi każdego rodzaju biznesu, ale najlepiej nadaje się dla większych firm i agencji, które mogą w pełni wykorzystać jego potencjał. W szczególności możliwości raportowania sprawiają, że Agorapulse jest potężnym dostawcą danych. Jeśli prowadzisz wspólne kampanie w mediach społecznościowych, to oprogramowanie może dostarczyć Ci wiele informacji, które uzasadnią Twój zwrot z inwestycji.