Przegląd Versature | Porównanie

Przegląd Versature | Porównanie
Versature to kanadyjski dostawca VoIP, który oferuje przystępne ceny i elastyczne plany dla małych firm. Firma oferuje bezpłatne wypożyczanie telefonów z obsługą VoIP z długoterminową umową i oferuje kluczowe funkcje, takie jak nagrywanie rozmów i transkrypcja poczty głosowej. Versature oferuje również integrację z popularnym oprogramowaniem biznesowym, dzięki czemu możesz korzystać z usługi telefonicznej, aby generować wgląd w dane. Czy jest to najlepsza usługa VoIP dla Twojej firmy? W naszej recenzji Versature omówimy wszystko, co musisz wiedzieć, aby podjąć decyzję.

Przegląd wszechstronności

Oto opcje cenowe usługi VoIP firmy Versature (Źródło zdjęcia: Versature)

Plany i ceny

Versature oferuje kilka różnych opcji planu w zależności od liczby bezpłatnych linii i minut, których potrzebujesz oraz od tego, czy potrzebujesz usług konferencyjnych. Tylko w przypadku usług telefonicznych plan Essentials oferuje do 10 linii i 2500 bezpłatnych minut za 23,46 USD miesięcznie (29,99 CAD miesięcznie). Jeśli chcesz prowadzić konferencje audio lub wideo, potrzebujesz planu Professional lub Enterprise. Plan Professional kosztuje 27.37 € miesięcznie (34.99 € miesięcznie) i obejmuje 15 linii telefonicznych oraz 5,000 darmowych minut. Plan Enterprise kosztuje 35.20 € miesięcznie (44.99 € miesięcznie) i obejmuje 20 linii telefonicznych oraz 10,000 3 bezpłatnych minut. Wielką zaletą Versature jest to, że telefony obsługujące VoIP są dostarczane Twojej firmie bezpłatnie, jeśli podpiszesz umowę na 5 lub 0.05 lat. Oprócz telefonów stacjonarnych użytkownicy biznesowi i korporacyjni otrzymują także zestaw głośnomówiący do sali konferencyjnej. Wszystkie plany Versature obejmują nieograniczone minuty na połączenia przychodzące i lokalne, a plany Professional i Enterprise obejmują nieograniczone połączenia do Stanów Zjednoczonych. Jeśli przekroczysz liczbę bezpłatnych minut w danym miesiącu, połączenia międzynarodowe kosztują 0.04 CAD za minutę (XNUMX USD za minutę).

cechy

Versature ma wszystkie podstawowe funkcje, których można oczekiwać od usługi VoIP, w tym przydatne funkcje, takie jak nagrywanie rozmów i transkrypcja poczty głosowej. Usługa umożliwia również skonfigurowanie niestandardowej usługi automatycznej sekretarki i menu wybierania, dzięki czemu dzwoniący mogą połączyć się z właściwą usługą lub numerem wewnętrznym. Co najlepsze, Versature ułatwia zarządzanie połączeniami przychodzącymi. Możesz aktywować jednoczesne dzwonienie, aby połączenia były kierowane do wielu telefonów jednocześnie. Dzięki aplikacji mobilnej Versature połączenia mogą dzwonić również na smartfonach pracowników. Platforma obsługuje również kolejki połączeń, więc klienci są automatycznie przenoszeni, jeśli Twoi pracownicy są już zajęci telefonem.

Przegląd wszechstronności

Versature oferuje widok wydajności, który można udostępnić pracownikom (Źródło zdjęcia: Versature) W Versature najbardziej podoba nam się to, że platforma ułatwia uzyskanie wglądu w operacje biznesowe za pomocą danych z telefonu. Możesz szybko wyświetlić kluczowe wskaźniki wydajności, takie jak liczba aktywnych połączeń w danym momencie, liczba porzuconych połączeń oraz średni czas oczekiwania klientów na połączenie z pracownikiem. Te wskaźniki można udostępniać pracownikom w formacie tylko do odczytu za pomocą platformy komputerowej Versature. Ułatwia to pracownikom zorientowanie się, kiedy przewyższają średnią wydajność usług firmy, a kiedy pozostają w tyle. Użytkownicy biznesowi i korporacyjni mają również dostęp do oprogramowania do wideokonferencji Huddle. To oprogramowanie umożliwia organizowanie spotkań z maksymalnie 50 uczestnikami bez ograniczeń czasowych. Obsługuje nagrywanie wideo, udostępnianie ekranu i czat na spotkaniach, chociaż brakuje mu niektórych funkcji współpracy. Na przykład nie ma wirtualnej tablicy, na której uczestnicy mogliby dodawać adnotacje do prezentacji, i nie można organizować spotkań w celu oznaczania prezentacji zespołu.

Przegląd wszechstronności

To jest interfejs sieciowy Versature (Źródło zdjęcia: Versature)

Interfejs i w użyciu

Rozpoczęcie pracy z Versature wydawało nam się stosunkowo łatwe. Fakt, że firma dystrybuuje własne telefony, jest ogromną zaletą, ponieważ nie musisz się martwić konfiguracją sprzętu innych firm do pracy z usługą Versature. Interfejs sieciowy jest dość minimalistyczny. Możesz wyświetlić podsumowujące statystyki dotyczące korzystania z telefonu na głównym pulpicie nawigacyjnym i szybko uzyskać dostęp do kontaktów, aby rozpocząć rozmowę telefoniczną. Menu jest łatwe w nawigacji, ale chcielibyśmy, aby wybieranie numeru lub wyszukiwanie kontaktu było łatwiejsze z pulpitu nawigacyjnego. Niestety, nie ma funkcji szybkiego wybierania, aby szybko dzwonić pod często wybierane numery. Dobrą wiadomością jest to, że możesz także odbierać połączenia na dowolnym smartfonie z aplikacją mobilną Versature (na iOS i Androida). Woleliśmy korzystanie z urządzeń mobilnych od korzystania z Internetu. Nacisk kładziony jest na połączenia, a nie na analizę poprzednich połączeń, a aplikacja wygląda znacznie nowocześniej. Biorąc to pod uwagę, Versature oferuje szeroki zakres integracji dla najpopularniejszych platform oprogramowania biznesowego. Dlatego może nie być konieczne częste korzystanie z interfejsu internetowego. Możesz dodać Versature do Salesforce, Zendesk Slack, Microsoft Teams, Google Chrome i innych, aby inicjować połączenia telefoniczne z dowolnej z tych aplikacji komputerowych.

Apoyo

Versature oferuje całodobową pomoc telefoniczną w języku angielskim i francuskim. Możesz skontaktować się z firmą, po prostu wybierając numer 24-7-6 na dowolnym telefonie zgodnym z Versature, co jest całkiem wygodne.

Przegląd wszechstronności

Versature oferuje internetową bazę wiedzy pełną samouczków (Źródło zdjęcia: Versature) Versature ma bardzo szczegółową internetową bazę wiedzy pełną samouczków i animacji, które pomogą Ci korzystać z głównych funkcji usługi. Doceniamy również, że możesz zarejestrować się, aby otrzymywać powiadomienia e-mailem, gdy wystąpią problemy z siecią telefoniczną Versature.

Przegląd wszechstronności

Versature obsługuje transkrypcję poczty głosowej i może automatycznie redagować informacje o płatnościach klientów (Źródło zdjęcia: Versature)

bezpieczeństwo

Versature wykorzystuje szyfrowanie do ochrony połączeń i nagrań rozmów. W rzeczywistości usługa jest zgodna z PCI i może automatycznie redagować informacje o płatnościach podczas transkrypcji wiadomości poczty głosowej lub nagrań rozmów na e-mail. Wideokonferencje z Huddle są również szyfrowane. Ponadto możesz zabezpieczyć spotkania hasłem, aby uniemożliwić niepożądanym gościom wejście. Jednak byliśmy rozczarowani, gdy stwierdziliśmy, że Versature nie oferuje uwierzytelniania dwuskładnikowego, aby pomóc chronić Twoje konto online przed włamaniem.

Konkurs

Wszechstronność może być odpowiednia dla kanadyjskich firm, ale jeśli Twoja firma wykonuje dużo połączeń do Stanów Zjednoczonych, może być lepiej obsługiwana przez usługę taką jak Ooma Office. Ooma Office nie ma limitu połączeń do Ameryki Północnej, a jej plany są tańsze niż plan Versature Professional. Ooma Office kosztuje tylko 19.95 € miesięcznie lub 24.95 € miesięcznie, jeśli chcesz transkrypcję poczty głosowej i nagrywanie rozmów.

Ostateczny werdykt

Versature to niedrogi dostawca usług VoIP dla małych firm w Kanadzie. Platforma zapewnia nieograniczone połączenia lokalne i kluczowe funkcje, takie jak nagrywanie rozmów, transkrypcja poczty głosowej i kolejki połączeń. Czuliśmy, że interfejs online można ulepszyć, ale nie był to duży problem, ponieważ Versature bezproblemowo integruje się z różnymi platformami oprogramowania dla przedsiębiorstw. Jeśli Twoja firma wykonuje głównie połączenia do Kanady, jest to jeden z najlepszych dostawców VoIP za Twoje pieniądze.