Recenzja podkładki | radar technologiczny

Recenzja podkładki | radar technologiczny

Buffer reklamuje się jako prosty, ale skuteczny zestaw narzędzi do mediów społecznościowych dla małych firm. To tylko jedno z wielu narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi dostępnych na rynku, ale Buffer kładzie nacisk na przystępność cenową, która jest zawsze mile widziana, biorąc pod uwagę dzisiejsze wyzwania biznesowe.

Jeśli szukasz kompleksowego rozwiązania do zarządzania mediami społecznościowymi, Buffer powinien dać radę, nawet w ramach swojej bezpłatnej edycji. Aby uwolnić pełny potencjał, będziesz musiał zainwestować więcej czasu i pieniędzy, aby uzyskać dostęp do pełnego zestawu narzędzi. Najlepszym przykładem jest pakiet Essentials, ale wersja Team jest bardziej odpowiednia do pracy zespołowej.

Pakiety i stawki

Buffer bardzo zwracał uwagę na prostotę swoich planów cenowych. Jest coś dla większości, jeśli nie wszystkich rodzajów firm, a płatności można dokonywać w okresach miesięcznych lub rocznych. Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz zdobyć trochę doświadczenia w korzystaniu z narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, darmowy pakiet - otwiera się w nowej karcie - ma sens. A co najważniejsze, ma zerową cenę, co jest świetne, jeśli masz napięty budżet i pozwala zarządzać maksymalnie trzema kanałami.

Następny w kolejce jest Pakiet Essentials (Otwiera się w nowej karcie). Kosztuje 6 euro miesięcznie / 5 euro rocznie na kanał społecznościowy. Łatwo jest dodać dodatkowe kanały, kiedy i jeśli ich potrzebujesz, a płacąc co roku, zaoszczędzisz 12 USD na całkowitych kosztach przez rok. Możesz wypróbować to bezpłatnie przez 14 dni i jest odpowiednie dla profesjonalistów, którzy muszą korzystać z narzędzi do publikowania, analizowania i zaangażowania w ramach codziennych podsumowań.

Zmoczyć

(Źródło obrazu: bufor)

Dostępny jest również solidny pakiet agencyjny (otwiera się w nowej karcie), który dobrze sprawdza się w przypadku agencji marketingowych z 10 lub więcej kanałami społecznościowymi na pokładzie. Jednak cena wynosi 120 € miesięcznie za 10 kanałów społecznościowych, choć wzrasta z 1440 € do 1200 € rocznie, jeśli zdecydujesz się płacić co roku. Otrzymujesz wszystkie funkcje pakietu Team, a także niestandardowy dostęp, uprawnienia i nie tylko.

Bardziej rozbudowany pakiet Team (otwiera się w nowej karcie) jest skierowany wprost do wszystkich firm, które mają więcej niż jedną umowę o współpracy. Daje to użytkownikom znacznie większą elastyczność, kosztuje 12 € miesięcznie lub możesz obniżyć cenę o 24 €, płacąc 120 € rocznie. W razie potrzeby można dodawać kolejne kanały, co oznacza dużą swobodę.

cechy

Podobnie jak w przypadku każdego skalowalnego narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, Buffer może być używany w najbardziej podstawowej formie, co jest dobre, jeśli dopiero zaczynasz. Otrzymasz różnorodne podstawowe narzędzia do publikowania i pomocne narzędzie do tworzenia stron docelowych, ale jeśli naprawdę chcesz zwiększyć swój potencjał zarządzania mediami społecznościowymi, przejdź do pakietu Essentials i wyższych.

Dzięki uaktualnieniu natychmiast uzyskasz możliwość zrobienia o wiele więcej. Na przykład zaplanowane posty na kanał są ograniczone do zaledwie 10 na kanał społecznościowy w bezpłatnej wersji. Zdobądź płatny plan i przejdź do 2000 dla początkujących. Oczywiście łatwo jest pracować z oczywistymi sieciami społecznościowymi, takimi jak Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest, z dowolną wersją Buffera.

Podobnie, istnieje kilka opcji planowania, widok kalendarza i przydatne codzienne funkcje, takie jak możliwość skracania linków i inne do dostosowywania niestandardowych linków. Ale płatne edycje oferują również funkcje, takie jak niestandardowe miniatury wideo, wielokanałowe dostarczanie kampanii i wiele świetnych opcji dostosowywania postów na Instagramie, Twitterze i Facebooku.

Zmoczyć

(Źródło obrazu: bufor)

Analiza numeryczna

Buffer zawiera również niezbędne składniki do bardziej efektywnego zarządzania mediami społecznościowymi, takie jak potężne narzędzia do sprawdzania danych demograficznych odbiorców za pomocą wglądu w uczenie maszynowe. Ta ostatnia jest jak sprytny sposób na poprawienie i udoskonalenie wyników, aby jak najlepiej wykorzystać posty.

Buffer jest również świetny ze względu na swoje narzędzia, które obejmują zakres wymagań użytkowników biznesowych w zakresie analiz i raportowania. Możliwość uzyskania przeglądu wyników jest niezbędna i jest dostępna w wersjach Essentials i nowszych, wraz z bardziej szczegółowymi szczegółami historycznymi w poszczególnych postach, a także informacjami historycznymi, które pomagają firmom budować szerszą historię.

Zmoczyć

(Źródło obrazu: bufor)

raporty cyfrowe

Szeroka gama narzędzi do raportowania zwiększa atrakcyjność Buffera. W końcu, jeśli nie masz danych do przedstawienia na spotkaniach, ważność zakupu wkrótce stanie pod znakiem zapytania. Buffer oferuje niestandardowe narzędzia do raportowania, ale będziesz musiał zainwestować w wyższe wersje, aby móc eksportować i dostosowywać raporty. Jednak użytkownicy biznesowi uznają te opcje za nieocenione i prawdopodobnie nie będą mieli nic przeciwko dodatkowym wydatkom związanym z ich uzyskaniem.

Zmoczyć

(Źródło obrazu: bufor)

Interfejs i w użyciu

Jedną z najlepszych rzeczy w Bufferze było to, jak projektanci sprawili, że interfejs był przyjemny w użyciu. Wynika to w dużej mierze z prostoty projektu, z kilkoma przeszkodami w zwiększeniu potencjału zarządzania mediami społecznościowymi. Dotyczy to również najbardziej złożonych i bogatych w funkcje produktów premium, nawet tych z potężnymi wbudowanymi narzędziami do raportowania i kompleksową analizą danych.

Apoyo

Byliśmy naprawdę pod wrażeniem dbałości o szczegóły w obszarze wsparcia bufora. Podobnie jak wszyscy inni, warto zacząć od centrum pomocy online. Zawiera przeszukiwalną bazę danych tematów pomocy, a także bogactwo samouczków i innych informacji, jak najlepiej wykorzystać pakiet Buffer.

Każdy, kto potrzebuje dodatkowej indywidualnej pomocy, może skontaktować się z zespołem wsparcia Buffer. Jest to bardzo proste, ponieważ po prostu tworzysz zgłoszenie, korzystając z jednej z wielu opcji domeny, aby wywołać odpowiedź. Społeczność Buffer to kolejny aspekt opcji wsparcia w tym pakiecie, który zapewnia użytkownikom szerszy zakres opcji kontaktu.

Zmoczyć

(Źródło obrazu: bufor)

Konkurs

Podczas gdy użytkownicy o dość podstawowych potrzebach będą mogli korzystać z Buffera, jest to pakiet do zarządzania mediami społecznościowymi, który będzie odpowiedni dla większych firm. Tak więc, podczas gdy Hootsuite, SocialPilot, Buffer, eClincher, Sendible, Statusbrew, Loomly i Zoho Social to konkurencyjne produkty warte rozważenia, ten pakiet oferuje dużą skalowalność.

ostateczny werdykt

Buffer to jeden z najlepszych kompleksowych (otwiera się w nowej karcie) pakietów do zarządzania mediami społecznościowymi, jakie można uzyskać, i jest pakiet dla każdego typu użytkownika. Oczywiście darmowa edycja nie ma takiej mocy, jak edycje premium, więc warto wydać pieniądze, jeśli naprawdę chcesz zwiększyć swój potencjał zarządzania mediami społecznościowymi. Oprócz łatwości użytkowania, moc bufora jest niekwestionowana, a także wbudowana jest możliwość rozszerzenia jego możliwości.

Na przykład istnieje ponad 30 różnych opcji integracji innych firm, co pozwala korzystać z Buffer, takiego jak Zapier, IFTTT, Quuu, Pocket i Feedly. Jesteśmy również bardzo zainteresowani możliwością szybkiego i łatwego korzystania z Buffera zarówno w wersjach aplikacji na iOS, jak i na Androida, co pozwoli na większą wydajność, gdy nie możesz wykonywać tych zadań związanych z zarządzaniem mediami społecznościowymi na swoim komputerze. . Ogólnie rzecz biorąc, łatwo zrozumieć, dlaczego Buffer nadal przyciąga wielu nowych klientów.