Nintendo Switch nie radzi sobie z Call of Duty

Nintendo Switch nie radzi sobie z Call of Duty

Wydarzenie Tech Live organizowane przez Wall Street Journal było ożywione dla szefa Xbox, Phila Spencera, który jasno dał do zrozumienia, że ​​Microsoft ma wielkie ambicje, aby wejść na rynki gier mobilnych i mobilnych.

W wywiadzie udzielonym na konferencji dyrektor generalny Microsoft Gaming omówił przejęcie Activision Blizzard przez firmę i powiedział, że „chętnie zobaczyłby” Call of Duty na Nintendo Switch (za pośrednictwem Toma Warrena z The Verge (otwiera się w nowej karcie)).

Spencer powiedział, że jednym z głównych powodów, dla których Microsoft chciał przejąć wydawcę Call of Duty Activision Blizzard, było skorzystanie ze sceny gier mobilnych. Call of Duty: Mobile nadal radzi sobie dobrze pod względem fiskalnym (otwiera się w nowej karcie), więc ma sens, że Spencer zainspirowałby się do pójścia dalej i wprowadzenia gier CoD na Switcha i rozszerzenia możliwości operacji Call of Duty: Mobile. sektor gier przenośnych.

Ale czy to możliwe, aby jedna z największych serii FPS dobrze radziła sobie na Switchu, biorąc pod uwagę znacznie słabszy silnik?

Naprawdę nowoczesna wojna

Call of Duty Modern Warfare 2

(Zdjęcie: Activision Blizzard)

Call of Duty od dawna zdominowało scenę FPS. Z 17 tytułami na koncie, seria FPS została doceniona za ostrą grafikę, zawiłą strzelaninę, rozbudowane mapy i doskonałe możliwości współpracy.

Chociaż te czynniki ugruntowały pozycję Call of Duty jako jednej z najpopularniejszych serii gier wszechczasów, mogą oznaczać kłopoty dla Nintendo Switch. Jako port przełącznika jest mało prawdopodobne, aby był w stanie utrzymać tak wysokie standardy.

Nie jest to problem charakterystyczny dla Call of Duty. Raz po raz widzieliśmy, jak porty popularnych tytułów na konsole i PC zawodzą i palą się na Nintendo Switch. Niezwykle brzydki port Ark: Survival Evolved, na przykład, był tak zły, że wymagał całkowitego remontu, a symulator zapasów WWE 2K18 nigdy nie odzyskał pełnej sprawności po tym, jak jego wydanie Switcha nie powiodło się i było pełne błędów, które łamały grę.

Shenanigany wielkości bajta

Bacalao

(Źródło zdjęcia: Activision/Infinity Ward)

Innym głównym ryzykiem związanym z przeniesieniem gry na Switcha jest to, że konsola Nintendo po prostu nie jest zaprojektowana do obsługi gier tego rozmiaru. Call of Duty: Modern Warfare 2, najnowsza pozycja z serii Call of Duty, waży ponad 100 GB na PS5, co stanowi duży skok w stosunku do średniej wielkości 8-10 GB, jaką zajmuje gra Switch.

Nawet gry zaprojektowane na platformę mają problemy; Bayonetta 3 waży skromne 15 GB i zaczyna eksplodować ze względu na wolniejsze ładowanie urządzenia, w tym przypadku w dużej mierze ze względu na szybką i szaloną akcję na ekranie.

Skoro skromny Switch nie radzi sobie z własnymi grami, jak ma sprostać wymaganiom potężnego silnika IW CoD?

nadzieja na horyzoncie

Call of Duty Modern Warfare 2

(Zdjęcie: Activision Blizzard)

Powiedział, że to już zostało zrobione. Jeden z najbardziej udanych portów od PlayStation do Switcha, Alien: Isolation, zmniejszył się z 8.2 GB miejsca na PlayStation 3 do ponad dwukrotnie większego rozmiaru portu Switch i zadziałał jak czar.

Być może jest nadzieja na mocną ofertę CoD dla Switcha, skoro tak jak w przypadku Call of Duty: Mobile, nawet z myślą o Switchu powstaje zupełnie nowa gra.

Z pewnością rozwój będzie wymagał czasu i pieniędzy, ale jeśli Spencer i Microsoft naprawdę chcą wprowadzić FPS na urządzenia przenośne, mogą chcieć wykorzystać mocne strony konsoli Nintendo, zamiast oczekiwać, że będzie nadążała za technologią. Następny. konsole najnowszej generacji. i oszczędź Microsoftowi potencjalnego zakłopotania.