Prawdziwe przywództwo IT: sprzedaż marzeń o transformacji

Prawdziwe przywództwo IT: sprzedaż marzeń o transformacji
            Hablamos mucho sobre cómo los gerentes de TI deben formular las estrategias adecuadas y asegurarse de que se implementen las tecnologías adecuadas.  Pero para marcar una diferencia real, los líderes de TI deben ser agentes de cambio.
Większość z nas wie na przykład, że bezcenne są modele, które wyłaniają się z analizy gór danych biznesowych i okresowych. Lub że uczenie maszynowe może zmniejszyć narzuty i aplikacje transformujące moc. Albo że nadszedł czas na standaryzację zasad bezpieczeństwa w wielu chmurach. Ale w jaki sposób menedżerowie IT skłonią swoje organizacje do wykonania skoku? Muszą nauczyć się sprzedawać. Jest to niezbędna umiejętność skutecznego przywództwa IT. Jaki jest pierwszy krok do sprzedaży? Poszukiwanie. Musisz dowiedzieć się, jakie możliwości leżą w twoim zasięgu, aby zademonstrować wartość, na przykład, podejścia opartego na danych w modernizacji starszych procesów. Organizacje, w których technolodzy są osadzeni w interdyscyplinarnych grupach roboczych, mają tę przewagę, że tych sojuszników można wezwać do zidentyfikowania szybkich korzyści. Musisz więc przekonać głównego aktora, że ​​warto. To nie jeden i koniec. Musisz współpracować z tym interesariuszem (lub kimkolwiek, kogo on wyznaczy) na każdym etapie, od zbierania wymagań po regularną weryfikację, testowanie i szkolenie. Musisz także odpowiednio wcześnie wyposażyć swój projekt, aby mieć pewność, że możesz zbierać metryki w celu wykazania sukcesu. Jeśli wynik będzie pozytywny, ty i/lub agent musicie rozpowszechnić wyniki. To jest Twój wewnętrzny program marketingowy. Spraw, by pierwszy interesariusz wychwalał Twoją inicjatywę, a inni znajdą drogę do Twoich drzwi. Zdolność do nawiązywania i utrzymywania takich relacji zajmuje wysokie miejsce w „7 kompetencjach odnoszących sukcesy liderów cyfrowych” Esther Schein, Associate CIO. Idzie to w parze z innymi umiejętnościami miękkimi, takimi jak umiejętność jasnego komunikowania celów, motywowania innych i „opowiadania historii” przy użyciu terminologii zrozumiałej dla liderów biznesu. Schein mówi, że otaczająca te cechy jest zdolność przystosowania się do zmian, cecha, która została wystawiona na próbę w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Wytyczne dotyczące sposobu dostosowania organizacji pracy w następstwie trwającej pandemii należą do dyrektorów generalnych, a nie do dyrektorów ds. informatyki. Ale czy po podjęciu fundamentalnych decyzji będziemy redukować powierzchnię biurową? Czym jest dla nas praca hybrydowa? - Kierownictwo IT musi wdrożyć spójny plan dla powiązanych rozwiązań w zakresie współpracy, bezpieczeństwa i automatyzacji. Jak zauważa redaktorka Computerworld, Charlotte Trueman, w artykule „Jak sprawić, by hybrydowe miejsce pracy odniosło sukces”, wiele firm wyobraża sobie przyszłość „najpierw zdalną”. Wyzwania związane z pracą zdalną zwiększyły poziom stresu wśród specjalistów ds. bezpieczeństwa. Ale celowi specjaliści ds. bezpieczeństwa, zdolni do nawiązania silnych relacji roboczych, przeciwstawiają się stereotypowi CISO walczącego, na próżno walczącego o odparcie nieustających ataków. W „CISO Job Satisfaction: Finding Meaning in Mission” Mary Pratt przytacza normatywny cytat z MongoDB CISO Lena Smart: „Musisz mieć dobrą historię, która musi być zrozumiała i możliwa do odniesienia. „Z drugiej strony samotna praca niesie ze sobą różnego rodzaju niebezpieczeństwa. W „12 sposobach podejmowania złych decyzji technicznych” Isaac Sacolick, redaktor naczelny InfoWorld, w kółko powraca do tych samych tematów: nie rób założeń. Wchodź w interakcję z interesariuszami i klientami, aby określić ich rzeczywiste potrzeby, a nie deklarowane. Po pierwsze, stwórz sprawdzone rozwiązania, aby zweryfikować swoje wybory, zamiast po prostu iść dalej. Aby odnieść sukces w jakiejkolwiek inicjatywie, potrzebni są właściwi ludzie z odpowiednimi umiejętnościami, w tym tacy, którzy sprawiają, że Twoja infrastruktura działa. Jak zauważa Maria Korolov, współpracowniczka Network World, w swoim przeglądzie certyfikacji sieciowych, potrzeby organizacji IT ewoluowały, aby dostosować się do pracy zdalnej, co spowodowało duże zapotrzebowanie na umiejętności SDN, chmury i automatyzacji. Profesjonaliści sieciowi, którzy zdobywają certyfikaty w tych dziedzinach, doświadczają bezprecedensowych podwyżek wynagrodzeń. Wybór idealnego rozwiązania lub zatrudnienie wysoko wykwalifikowanej kadry nie wystarczy do jakiejkolwiek ekspansji technologicznej. Tak, ciągłe zmiany będą naszym domyślnym stanem w przyszłości.
<p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>