Cyfrowa firma informacyjna Hyperlocal Patch pracuje nad nowym kreatorem stron internetowych i platformą biuletynów skierowaną specjalnie do dziennikarzy, zgodnie z raportami. Źródła zaznajomione z tą sprawą twierdzą, że nowa platforma oprogramowania będzie nazywać się „Patch Labs” i pozwoli dziennikarzom publikować własne treści, przy jednoczesnym zachowaniu większości generowanych przez nią przychodów z reklam. Według Axios, nowa platforma jest już testowana przez niektórych lokalnych dziennikarzy i redakcje w Stanach Zjednoczonych i została już doceniona za redukcję kosztów i stałe przychody. Patch Labs pozwoli dziennikarzom na posiadanie własnego adresu URL i brandingu i będzie to bezpłatne. Kiedy dziennikarze będą sprzedawać rekomendacje lub członkostwa, Slack odnotuje spadek od 3% do 10%, ale w zamian dziennikarze uzyskają dostęp do infrastruktury cyfrowej Patcha iw przyszłości będą mogli publikować artykuły w sieci. lokalne wiadomości o łatkach. Patch po prostu prosi wszystkich dziennikarzy o zaakceptowanie kodeksu etyki dziennikarskiej przed zarejestrowaniem się.