Pierwszy raz: ponad 2000 miliardy tweetów o grach w 2020 roku

Pierwszy raz: ponad 2000 miliardy tweetów o grach w 2020 roku
W związku z pandemią Covid-19 i związaną z nią blokadą, która w większości zamyka świat w pomieszczeniach, nastąpił nieunikniony wzrost liczby czatów i gier związanych z grami na platformach społecznościowych. Ale nawet wtedy pojawiające się liczby są ogromne, co odzwierciedla fakt, że gra będzie dobrym punktem kontaktowym dla marek, aby dotrzeć do młodych ludzi, nawet gdy wszystko wróci do normy. Na Twitterze po raz pierwszy w ciągu roku pojawiło się ponad 2 miliardy tweetów o grach. To wzrost o 75% w stosunku do 2019 r., przy 49% wzroście liczby unikalnych autorów.

Los mejores juegos en Twitter en 2020

(Źródło zdjęcia: Twitter) „Fani gier na całym świecie używali Twittera do rozmów o najważniejszych momentach roku i używali Twittera jako miejsca do łączenia się ze sobą, gdy wielu nie mogło połączyć się osobiście” – powiedział Twitter. na blogu post. Podczas gdy hazard był nadrzędnym tematem, jasne jest również, że popularność e-sportu masowo rośnie. Według Twittera gra była szóstym najczęściej obserwowanym tematem. W tej kategorii najczęściej obserwowanymi tematami dotyczącymi gier w 2020 r. były: 1) Gry, 2) Wiadomości o grach, 3) E-sport, 4) Influencerzy gier 5) Playstation, 6) Fortnite, 7) Call of Duty, 8) Minecraft, 9) Animal Crossing i 10) Xbox.

Temas de juegos en Twitter en 2020

(Zdjęcie: Twitter)

Rozmowy w grach wideo są również ważne w Indiach

Wśród krajów, w których gra była najczęściej słyszana, Japonia wyprzedziła Stany Zjednoczone. To niespodzianka. A wśród 10 krajów, w których najczęściej prowadzi się dyskusje o grach na Twitterze, na ósmym miejscu znalazły się także Indie. Pierwsze 10 krajów w kolejności to: Japonia, Stany Zjednoczone, Korea, Brazylia, Tajlandia, Wielka Brytania, Francja, Indie, Filipiny i Hiszpania. Najczęściej tweetowane o grach wideo to: Animal Crossing: New Horizons (@animalcrossing), Fate / Grand Order (@fgoproject), Disney: Twisted-Wonderland (@twst_jp), Final Fantasy (@FinalFantasy), Fortnite (@fortnitegame) Stars z zestawu! (@ensemble_stars), Knives Out (@game_knives_out), Genshin Impact (@GenshinImpact), Apex Legends (@PlayApex) i Identity V (@IdentityVJP). Raport Twittera jasno pokazuje, że marketerzy mogą skupić się na grach i kulturze gier jako sposobie na nawiązanie kontaktu. Jest też coraz więcej możliwości marketingowych w grach, które otwierają nowe możliwości dla marki. Za pośrednictwem: Twittera.