Pięć najważniejszych korzyści biznesowych wynikających z etycznego skrobania sieci

Pięć najważniejszych korzyści biznesowych wynikających z etycznego skrobania sieci

Z niedawnego badania przeprowadzonego przez BRC-KPMG Retail Sales Monitor wynika, że ​​sprzedaż detaliczna w Wielkiej Brytanii wzrosła we wrześniu o 6,1% w porównaniu rok do roku. Dodatkowo, w okresie trzech miesięcy zakończonym we wrześniu sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych wzrosła o 5,2% w porównaniu z danymi porównywalnymi io 3,2% ogółem. W środku Złotej Dzielnicy podmioty zajmujące się handlem elektronicznym muszą jasno zrozumieć, dlaczego potrzebują etycznego podejścia do web scrapingu, aby utrzymać przewagę na tym nadmiernie konkurencyjnym rynku. Gdy zbliża się sezon świąteczny i niektóre sklepy, które nie są niezbędne, są zamykane z powodu blokad, sklepy internetowe lub skupiające się na handlu elektronicznym muszą się szybko przygotować. Kluczem do tego jest lepsze zrozumienie swojego rynku. Aby robić to skutecznie, sprzedawcy detaliczni potrzebują odpowiednich informacji, a to z kolei wymaga danych. Obecny klimat gospodarczy sprawił, że dostęp do wiarygodnych danych stał się ważniejszy niż kiedykolwiek, nie tylko w celu lepszego zrozumienia klientów, ale także konkurencji. Rozwój i popularność Internetu stworzyły nowy sposób efektywnego pozyskiwania tych informacji: poprzez etyczne przeglądanie sieci. O autorze Julius Cerniauskas jest dyrektorem generalnym Oxylabs Web scraping to proces wydobywania dużych ilości danych publicznych ze stron internetowych. Dane te mogą pochodzić z kilku różnych stron internetowych, a sam proces może obejmować również czyszczenie i przekształcanie danych do odpowiedniego formatu. Proces ten zapewnia organizacjom bardziej usprawnione, oszczędne i zorientowane na konsumenta podejście do gromadzenia danych. Mając to na uwadze, oto niektóre ze sprawdzonych korzyści płynących z etycznego skrobania stron internetowych.

Pięć najważniejszych korzyści biznesowych wynikających z etycznego skrobania sieci:

Analiza konkurencji
Wyobraź sobie, że możesz w ciągu kilku minut dokonać porównań produktów i cen w dziesiątkach tysięcy kanałów eCommerce, wpływając z kolei na decyzje zakupowe konsumentów poprzez strategie marketingowe. ustalanie cen w oparciu o dane i przyciąganie klientów wrażliwych na cenę. SEO
Głównym celem optymalizacji wyszukiwarek (SEO) jest zwiększenie ruchu w witrynie i konwersja potencjalnych klientów. Dzięki etycznemu skrobaniu sieci możesz szybko zebrać najważniejsze dane na temat trafnych słów kluczowych, uszeregować pozycje w wielu lokalizacjach geograficznych i reklam, żeby wymienić tylko kilka. Następnie, korzystając z tych danych, możesz udoskonalić własne kampanie online i pozyskać lwią część kliknięć w wynikach wyszukiwania. Ulepszone generowanie leadów
Jako firma, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i wygenerować większą sprzedaż, potrzebujesz kwalifikowanych potencjalnych klientów. Oznacza to uzyskanie niezbędnych danych kontaktowych, takich jak nazwa firmy, adres pocztowy, numer kontaktowy i adresy e-mail. Sposób gromadzenia danych jest absolutnie kluczowy, ale także ich prawdziwość. W tym miejscu etyczne skrobanie sieci może wesprzeć wysiłki w zakresie generowania leadów. Gromadzi publiczne dane na temat witryn, portali i forów konkurencji, dzięki czemu możesz wiedzieć, kto ich obserwuje i jak współdziała z konkurencją. Następnie zebrane dane będą musiały zostać zagregowane i przeanalizowane w celu uzyskania spostrzeżeń i modeli. Ochrona znaku towarowego
Etyczne skrobanie sieci to preferowana broń, która łączy wysoce wyrafinowane techniki przetwarzania danych z automatyzacją w celu ciągłego monitorowania obecności marki w Internecie, identyfikowania podrabianych produktów, naruszeń praw autorskich i nie tylko. Tradycyjnie był to proces bardzo pracochłonny: fizyczne przeszukiwanie Internetu w poszukiwaniu błędów, które mogłyby zaszkodzić marce. Jednak za pomocą web scrapingu informacje te można odzyskać w ciągu kilku sekund, co pomaga usunąć te witryny z Internetu i zapewnia sprzedawcom detalicznym ochronę integralności swojej marki, a także ciężko wywalczonego udziału w rynku. . Uczucie
Każdy, kto sprzedaje w Internecie, wie, jak fundamentalne znaczenie ma siła marki i to, jak jest ona postrzegana przez konsumentów. Internet jest pełen opinii na temat Twojej firmy, pisanych i zamieszczanych codziennie przez konsumentów. Jest on publicznie dostępny i dlatego potrzebny jest etyczny skrobak sieciowy, który zautomatyzuje proces gromadzenia informacji. Po wchłonięciu dane mogą stworzyć nowe możliwości i pozwolić firmom wyróżnić się na wysoce konkurencyjnych rynkach. Nie ma takiego czasu jak teraz
Centra danych i serwery proxy umożliwiają wewnętrzną ekstrakcję danych, działając jako pośrednicy między osobą żądającą a serwerem. Wybór dowolnego typu zależy od przypadku zastosowania biznesowego, przy czym serwery proxy na miejscu są najbardziej odpowiednie w przypadku trudniejszych celów danych i/lub określonych lokalizacji geograficznych. Nie wszystkie firmy mają zasoby, aby wewnętrznie przeprowadzać eksplorację danych. W takich przypadkach outsourcing do niezawodnego rozwiązania jest idealny, ponieważ może uwolnić zasoby i skupić się na wglądzie w dane, zamiast być przeciążonym wyzwaniami związanymi z pozyskiwaniem danych. Nadszedł czas, aby poćwiczyć etyczne skrobanie sieci. Jeśli zrobisz to etycznie i postąpisz zgodnie z najlepszymi praktykami, możesz zidentyfikować i wyodrębnić istotne dane publiczne, które pomogą w każdej operacji eCommerce. Ponieważ wiele sklepów jest zamkniętych, handel elektroniczny jest dla wielu firm jedynym sposobem na kontynuowanie działalności w tym czasie. Znajomość klientów i konkurentów jest niezbędna sprzedawcom internetowym, jeśli chcą zabezpieczyć swój udział w bazach klientów i odnieść sukces w Złotej Dzielnicy i poza nią.