Opanowany Twitter w końcu wyznacza funkcjonariusza protestującego z Indii

Opanowany Twitter w końcu wyznacza funkcjonariusza protestującego z Indii
Mając niewiele opcji, opanowany Twitter, który i tak był prawnie zobowiązany do wyznaczenia urzędnika ds. skarg dla mieszkańców, mianował na to stanowisko Vinay Prakash. Firma wspomniała w sekcji Centrum pomocy: „Dane kontaktowe specjalisty ds. skarg dla użytkowników w Indiach: specjalista ds. skarg mieszkańców Vinay Prakash, specjalista ds. skarg pod adresem @twitter.com, Twitter, Inc.” Zastąpi Dharmendrę Chatura, który w czerwcu opuścił stanowisko tymczasowe. Ponadto Twitter opublikował także swój obowiązkowy raport zgodności za okres od 26 maja do 25 czerwca zgodnie z wymogami nowych zasad IT. Dla przypomnienia, Facebook i Google przedstawiły raport dotyczący zgodności, co stanowi obecnie obowiązek prawny.

Zawieszono ponad 18.000 XNUMX kont

Twitter, który zajął zdecydowane stanowisko, wyznaczając specjalistę ds. skarg i publikując raport dotyczący zgodności, utracił w zeszłym tygodniu swój immunitet prawny przed treściami generowanymi przez użytkowników, a Wysoki Trybunał w Delhi poinformował rząd Indii, że „może pozwać witrynę mikroblogową”. Nie mogąc już się pochwalić, zawstydzony Twitter oficjalnie ogłosił powołanie urzędnika ds. skarg mieszkańców. Nazwisko nowego urzędnika ds. skarg mieszkańców jest wymienione wraz z Jeremym Kesselem, dyrektorem ds. globalnej polityki prawnej mieszkającym w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie ze zmienionymi przepisami informatycznymi firmy zajmujące się mediami społecznościowymi i streamingiem będą musiały szybciej usuwać treści sporne i wyznaczać w kraju urzędników ds. skarg, którzy będą zajmować się treściami internetowymi zgłaszanymi przez władze i sądy oraz pomagać w dochodzeniach.

Dane specjalisty ds. skarg mieszkańców Twittera w Indiach

(Źródło zdjęcia: Twitter India) Zgodnie z wymogami prawa Twitter również opublikował swój raport dotyczący zgodności i zgodnie z nim witryna mikroblogowa zawiesiła 18.385 4.179 kont za udostępnianie treści związanych z wykorzystywaniem seksualnym dzieci i nagością za obopólną zgodą oraz 133 kont powiązanych z promowaniem terroryzm. Podjęła działania w sprawie 56 udostępnionych linków, które były powiązane z różnymi kwestiami, od nadużyć, zniesławienia, dezinformacji i naruszenia prywatności. „Oprócz powyższych danych rozpatrzyliśmy XNUMX skarg związanych z zawieszeniem konta na Twitterze. Wszystkie te problemy zostały rozwiązane i przesłano odpowiednie odpowiedzi. Anulowaliśmy siedem zawieszeń kont w oparciu o szczegóły sytuacji, ale pozostałe konta pozostają zawieszone” – powiedział. „Zdecydowana większość wszystkich kont zawieszonych z powodu promowania terroryzmu i wykorzystywania seksualnego dzieci jest zgłaszana proaktywnie przy użyciu kombinacji technologii i innych specjalnie zaprojektowanych, zastrzeżonych narzędzi wewnętrznych” – dodał Twitter.