Optymalizacja stron internetowych: co Twoja firma musi wiedzieć, aby osiągnąć sukces

Optymalizacja stron internetowych: co Twoja firma musi wiedzieć, aby osiągnąć sukces
Internet jest niezbędnym miejscem dla firmy, małej lub mega, cyfrowej lub fizycznej. Ewolucja technologii przyczyniła się także do ewolucji optymalizacji wyszukiwarek (pozycjonowania w wyszukiwarkach), która pomaga zwiększyć przychody firmy w Internecie. Optymalizacja wyszukiwarek to proces poprawy Twojej obecności w Internecie w celu uzyskania większej widoczności, zwiększenia ruchu użytkowników i zaangażowania lepiej wykwalifikowanych klientów. Siedemdziesiąt pięć procent internautów i potencjalnych użytkowników nigdy nie przekracza pierwszej strony wyników wyszukiwania, dlatego dotarcie na sam szczyt jest tak istotne dla Twojej firmy. Stosując najlepsze praktyki optymalizacji sieci i wyszukiwarek, pomagasz zwiększyć widoczność swojej witryny w wynikach wyszukiwania. Warto wiedzieć, że w przypadku firmy internetowej może być wymagane inne podejście do optymalizacji wyszukiwarek niż w przypadku firmy fizycznej. Jeśli Twoja firma zależy od lokalnych klientów, Twoja strategia i docelowy zasięg będą inne niż w przypadku krajowej lub globalnej firmy zajmującej się handlem internetowym. Wiele treści różni się od siebie. W przypadku handlu internetowego lub witryny stowarzyszonej produkty/usługi są niezbędne, aby się wyróżnić, natomiast w przypadku firmy lokalnej informacje o Twojej firmie i tym, co użytkownik ma dalej zrobić: zadzwonić, wypełnić formularz kontaktowy. do lokalizacji firmy – jest istotne. Najpierw dopasuj treść i ścieżkę, aby odpowiednio połączyć klientów z Twoją firmą. Oto 2 prostych i skutecznych najlepszych praktyk, które warto rozważyć w celu optymalizacji witryny firmowej:

1. Pamiętaj o urządzeniach mobilnych

Około dziewięćdziesiąt procent użytkowników Internetu na całym świecie regularnie korzysta z telefonów komórkowych. Jeśli prowadzisz firmę, Twoja witryna i treść muszą zawsze dostosowywać się do różnych urządzeń. Nie ma nic gorszego niż próba zakupu czegoś lub sprawdzenie adresu lokalnej firmy, gdy strona witryny staje się nieczytelna na Twoim telefonie.

2. Zoptymalizuj swoje obrazy

Obrazy mogą pomóc w ogólnym rankingu Twojej witryny w wyszukiwarkach, zwiększyć ruch w wyszukiwarkach i poprawić ogólne wrażenia użytkownika. Szybkość jest również niezbędną umiejętnością zajmującą się rankingiem wyszukiwarek, ponieważ obrazy zajmują duży procent rozmiaru strony. Przed pobraniem skoncentruj się na formacie pliku i kompresji rozmiaru. Jeśli więc chodzi o przesyłanie obrazów, rozważ przesłanie ich za pośrednictwem zaplecza witryny. Firmy przetwarzają wiele obrazów na swoich stronach, a przesyłanie obrazów jest bardzo nieefektywne, jeśli zdecydujesz się zrobić to ręcznie. Zaimplementuj strukturę kodowania na serwerze/bazie danych w celu pobierania obrazów na większą skalę, aby zoptymalizować ogólną wydajność i szybkość.

3. Znajdź odpowiednie słowa (słowa kluczowe)

Słowa kluczowe to słowa lub zdania związane z Twoją firmą, które pomagają wyszukiwarkom dowiedzieć się, o czym jest Twoja witryna. Każda strona w Twojej witrynie powinna mieć jasny cel. Pamiętaj, aby oddzielić strony, a następnie kierować osobne słowa kluczowe, aby kierować klientów do dokładnie tej strony, która oferuje im informacje, których szukają. Uwzględnij także docelowe słowa kluczowe w adresie URL. Zwiększy to Twoje szanse na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i poprawi rankingi w wyszukiwarkach. Nie wiesz od czego zacząć tworzenie słów kluczowych? Zrób listę trzydziestu słów kluczowych, a następnie sprawdź Google AdWords, czy są to słowa powszechnie używane w wyszukiwaniach online. Gdy ktoś będzie szukać Twojej firmy, pierwszą rzeczą, którą zobaczy, będzie tag tytułowy i metaopisy. Tagi tytułowe to klikalne tytuły (często w kolorze niebieskim), które pojawiają się i są niezbędne do rankingu w wyszukiwarkach. Tag tytułowy musi być interesujący i pouczający. Dołącz światy docelowe i zadbaj o to, aby były bardziej zwięzłe graficznie. Zalecane informacje do wyróżnienia obejmują nazwę Twojej firmy, informacje na określonej stronie oraz miasto lub stan, w którym znajduje się Twoja firma. Wyjątkowe dla firm lokalnych jest to, że wiele firm zauważa poprawę w rankingach wyszukiwania lokalnego, gdy umieszczają swoje miasto w tagach tytułowych. Drugim najważniejszym tagiem na stronie jest metaopis. To jest krótkie, jednostronicowe podsumowanie pokazane pod tagiem tytułowym (czarną czcionką). Meta opisy nie mają tak dużego wpływu na rankingi wyszukiwania jak tagi tytułowe, ale mogą wpływać na współczynniki klikalności. Ponownie, te metaopisy powinny zawierać co najmniej jedno słowo kluczowe i więcej informacji o mieście i stanie. Nie przeciążaj opisu słowami kluczowymi, zawsze chcesz, aby wyglądał naturalnie, ale pamiętaj o dokładnym podsumowaniu swojej firmy, nastawionym na działanie i zgodnym z Twoim celem wyszukiwania. Linki wewnętrzne i linki zwrotne mogą być kluczem do uzyskania lepszych rankingów wyszukiwania. Im więcej witryn zawierających linki do lokalizacji Twojej firmy, tym lepiej. Poproś właściciela powiązanej witryny lub powiązanej firmy o link do Twojej witryny i w zamian zaoferuj link do Twojej. Wyszukiwarka, podobnie jak Google, ustanawia hierarchię informacji. Im więcej linków zwrotnych, tym lepiej Google i użytkownicy będą mogli zrozumieć treść Twojej firmy. W związku z tym należy wziąć pod uwagę, że nie wszystkie linki są takie same, a jakość linków ma kluczowe znaczenie. Link do witryny Twojej firmy w górnym poście będzie pomocny bardziej niż mały blog. Skoncentruj swoje wysiłki na tworzeniu wysokiej jakości, wiarygodnych linków zwrotnych, aby poprawić docelowe słowa kluczowe i szanse na ranking w wyszukiwarkach.

6. Społeczność morska

Sieci społecznościowe stały się kolejnym wielkim sojusznikiem w strategii pozycjonowania Twojej firmy w wyszukiwarkach. Wiele aplikacji i platform pełni także funkcję wyszukiwarek. Dla firmy istotne jest stworzenie silnego profilu w mediach społecznościowych w aplikacjach takich jak Instagram, Facebook i Twitter. Profil Twojej firmy w mediach społecznościowych może także pojawić się w wynikach wyszukiwania, gdy ludzie będą szukać Twojej firmy lub powiązanych haseł. Miliony użytkowników zwróciło się do internetowego rynku w poszukiwaniu lokalnych zasobów i usług. Bez solidnej strony internetowej właścicielom firm niezwykle trudno jest dotrzeć do potencjalnej bazy klientów. Jednak uruchomienie ogromnej witryny dla małej firmy nie jest zadaniem jednorazowym. Wykonując powyższe kroki, w połączeniu z starannością i dostosowaniem, Twoja firma odnotuje wymierne rezultaty w postaci wydajności wyszukiwarki i ruchu w witrynie.