Oppo: Dlaczego glokal popchnie nas do brytyjskiego sukcesu?

Oppo: Dlaczego glokal popchnie nas do brytyjskiego sukcesu?
Jak podała firma, Oppo rozważa podjęcie znaczących działań w całej Europie, chcąc zyskać pozycję głównego gracza na rynku globalnym. W rozmowie z TechRadar Pro wiceprezes Oppo Brian Shen powiedział, że celem firmy jest „zwiększenie świadomości Brytyjczyków na temat naszej marki i pokochania naszej firmy”. Marka… jest ważniejsza niż sprzedaż.” „Najważniejsze dla nas jest lepsze komunikowanie się z lokalnym rynkiem, zatrudnianie lokalnych ludzi… a następnie stopniowo i regularnie sprawiamy, że nasze marki cieszą się coraz większą liczbą osób. Shen podkreślił „glokalną” działalność Oppo „strategia, która ma na celu ułatwienie firmie wejścia na nowe terytoria poprzez głęboką integrację i kampanie konsumenckie. „Kiedy wchodzimy na nowy rynek, chcemy go zrozumieć, nie tylko jako szybki sposób na wejście na rynek i zwiększenie sprzedaży” – powiedział powiedział. „Uważamy, że firma nie tylko powinna przynosić obrót, ale chcemy oferować naszym konsumentom wyjątkowe doświadczenia, ale także wspólne doświadczenia”. Shen zauważył, że gdy Oppo wejdzie na nowy rynek, Twoim celem będzie zapewnienie, że 90 % Twojego personelu to lokalni pracownicy, co zapewni Ci przewagę nad konkurencją.

< p class="bordeaux-image-check">Źródło zdjęcia: Mike Moore/Przyszłość Zdjęcie: Mike Moore / Przyszłość (Zdjęcie: © Mike Moore) Aktywność Oppo w Wielkiej Brytanii i Europie nasila się wraz ze zbliżaniem się lata. W zeszłym tygodniu firma ogłosiła nowe partnerstwo z All-England Lawn Tennis Club, co oznacza, że ​​po raz pierwszy kultowe Mistrzostwa Wimbledonu mają oficjalnego partnera na smartfony. Shen jest podekscytowany wpływem, jaki partnerstwo może mieć na promocję urządzeń Oppo na całym świecie, umożliwiając widzom telewizyjnym z całego świata zetknięcie się z marką, często po raz pierwszy. Tenis Wimbledon to „wyjątkowy, piękny i elegancki sport… zupełnie jak Oppo” – mówi Shen. „Jesteśmy firmą technologiczną... ale chcielibyśmy połączyć sztukę i technologię, aby zapewnić naszym konsumentom jak najlepsze doświadczenia”. „Współpraca z tenisem Wimbledonu to dla nas bardzo ważny krok w naszej ogólnej strategii” – powiedział. „Chociaż jesteśmy Chińczykami, wierzymy, że rynki globalne to duży rynek. „Sport jest zawsze jednym z najlepszych sposobów komunikacji z konsumentami na całym świecie, niezależnie od ich wieku i płci”.