Recenzje Biktrix Moto | LaComparacion

Recenzje Biktrix Moto | LaComparacion

Dwuminutowa recenzja

Biktrix Moto w mniejszym stopniu przypomina rower elektryczny, a bardziej hulajnogę elektryczną. To dobra wiadomość, jeśli szukasz dwukołowca, który poradzi sobie z ciężkimi zadaniami, a Ty po prostu usiądziesz wygodnie, przekręcisz przepustnicę kciukiem i będziesz cieszyć się jazdą. paseo. Gdziekolwiek to jest, widać to wyraźnie w panoramie sklepu rowerowego. Biktrix Moto jest klasyfikowany jako rower elektryczny klasy na rynku EE. UU Jeśli masz oficjalny limit 20 mil na godzinę, ale masz kontrolę nad pedałem przyspieszenia, możesz w zasadzie całkowicie ich ominąć.

Motocykl Biktrixa

(Zdjęcie: Rob Clymo) To także dobra wiadomość, ponieważ konstrukcja Biktkrix Moto sprawia, że ​​nie nadaje się on do pedałowania na rzeczywistych dystansach, zwłaszcza bez wspomagania. Jest to bardzo ciężki rower, a szerokie, nieregulowane siodełko nie nadaje się do zwykłej jazdy na rowerze. Biorąc jednak pod uwagę dość niejasny obraz tego, jak i gdzie można budować takie rowery elektryczne, Biktrix Moto może zniechęcić kupujących swoją obecną konfiguracją. Nie brakuje mu jednak atrakcyjności dzięki silnikowi Bafang w piaście o mocy 750 W, jednobiegowej skrzyni biegów i możliwości przejechania 100 km na opcjonalnym zestawie dwóch akumulatorów 48 V 21 Ah. Choć styl jest miejski i modny, z kolorami ram, w tym grafitowym, elektrycznym błękitem, lawową pomarańczą, piaskowcem i bielą, Biktrix Moto jest również wyposażony w duże opony, które w razie potrzeby pozwalają na poruszanie się po trudniejszych szlakach i terenie.

Motocykl Biktrixa

(Zdjęcie: Rob Clymo)

Cena i data premiery

Biktrix Moto jest teraz dostępny bezpośrednio w sklepie Biktrix w cenie 2,299 euro (około 1,670 euro / 2,976 dolarów australijskich) w wersji z pojedynczą baterią, natomiast model z dwoma akumulatorami dodaje 599 euro do ceny detalicznej i kosztuje 2,898 euro (około 2,103 euro / 3.751 AUD) ,XNUMX).

Konstrukcja

Obrazy Biktkrix Moto z pewnością pobudzają wyobraźnię, ale dopiero gdy e-rower pojawia się u Twoich drzwi, zdajesz sobie sprawę, co to za mini-potwor. Jest dostarczany w dużym, niezwykle ciężkim pudełku, a tym bardziej, jeśli zdecydowałeś się na podwójną baterię. Biktrix zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, ale poświęcisz trochę czasu na składanie wszystkich dodatkowych komponentów. Kupujących kierujemy do przewodników internetowych, ale podobnie jak w przypadku poprzedniego testowanego przez nas roweru elektrycznego Biktrix Juggernaut Classic, nie są one szczególnie pomocne. Na przykład zamontowanie ogromnego reflektora było trudne i nadal nie wiemy, czy zostało wykonane poprawnie.

Motocykl Biktrixa

(Zdjęcie: Rob Clymo) Mimo to oryginalny projekt przyciąga wzrok, a tym bardziej, jeśli wybierzesz jeden z jaśniejszych kolorów ramki. Konstrukcja stawia Cię na rowerze, z podniesioną kierownicą i kanapą w stylu motoroweru, tworząc nieco dziwaczną pozycję do jazdy. Szerokie siodełko również utrudnia pedałowanie i nie zapewnia możliwości regulacji, dlatego przy składaniu zamówienia pamiętaj o wybraniu odpowiedniego rozmiaru ramy. Mniejsza rama jest przeznaczona dla rowerzystów o wzroście od 4'8" do 5'5" i ma duże 20-calowe opony, natomiast większa wersja jest odpowiednia dla rowerzystów o wzroście od 5 do 3'6" i jest wyposażona w gumę grubszą o 2 cale. Na szczęście błotniki są w zestawie, bo w pędzącej wodzie opony z kolcami by Cię zamoczyły.

Motocykl Biktrixa

(Zdjęcie: Rob Clymo) Moto ma także inne praktyczne rozwiązania konstrukcyjne, takie jak osłona łańcucha, a z tyłu znajduje się bagażnik o masie do 25 kg, a przednie i tylne światła stanowią część pakietu. Tylne światło pełni również funkcję światła hamowania, a siła hamowania pochodzi z dużych tarcz i dźwigni Tektro, które są niezbędne, gdy odkryjesz potencjał mocy tego roweru elektrycznego. Tymczasem Biktrix robi niezłą robotę produkując rowery z kolorowymi wzorami, ale jak widzieliśmy wcześniej, niektóre elementy mogą wyglądać trochę jak dodatki. Na przykład nieporęczny akumulator spoczywa na ramie, a nie tworzy estetyczną część ogólnego projektu.

Motocykl Biktrixa

(Źródło zdjęcia: Rob Clymo) Elementy sterujące zwalnianiem mocy są przymocowane do kierownicy, z przepustnicą po prawej stronie i opcjami trybu mocy po lewej stronie. Ekran pośrodku wyświetla wszystkie odpowiednie informacje. Jednak te elementy również przypominają trochę akcesoria, a nie spójny wygląd. Biktrix Moto działa jak projekt, ale brakuje mu, powiedzmy, odrobiny wyrafinowania. Nie jest też całkiem tani, więc Biktrix może chcieć rozważyć pewne przyszłe ulepszenia projektu.

Wydajność

Pierwsza jazda na Biktrix Moto różni się nieco od siedzenia na normalnym rowerze. Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest siedzisko, które zastępuje tradycyjne siodło. Dla nas całkowicie zmienia to sposób, w jaki jeździsz na rowerze, ponieważ czujesz się bardziej jak pasażer, co dodatkowo podkreśla fakt, że pedały są raczej dodatkiem, a nie głównym sposobem poruszania roweru do przodu. . Zasadniczo czujesz się, jakbyś jechał na motorowerze zasilanym akumulatorowo, co prawdopodobnie miał na celu Biktrix podczas projektowania Moto. Kolejną rzeczą, którą rzuca się w oczy, gdy ruszasz w drogę, są małe kółka, które na szczęście zapewniają przyzwoitą amortyzację poprawiającą jakość jazdy. Zawieszenie zintegrowane z przednim widelcem również nie zrobiło dużej różnicy. Chociaż mniejsze koła amortyzują część nierówności na drodze, ich ograniczona średnica oznacza, że ​​można jeździć w nieco inny sposób, a efekt jest bardziej podobny do roweru Brompton.

Motocykl Biktrixa

(Zdjęcie: Rob Clymo) Innym godnym uwagi aspektem Biktrix Moto jest jego waga, więc chociaż jest dobrze osadzony na drodze, nie jest to typ roweru elektrycznego, po którym chcesz dużo poruszać się bez wspomagania. Po włączeniu zasilania i wybraniu trybu na ekranie komputera zamontowanego na kierownicy rower może przyspieszyć od zatrzymania do prędkości około 20 mil na godzinę, po prostu używając przepustnicy kciuka po prawej stronie kierownicy. Jest też bardzo ostry, dlatego należy uważać, aby nie zmodyfikować go w niewłaściwym miejscu, gdzie może być mało miejsca. Rower ma tendencję do oddalania się od Ciebie, co na szczęście można ujarzmić, szybko wciskając hamulce. Nasz model testowy miał konfigurację w stylu europejskim, z przednim hamulcem przypisanym do lewej dźwigni, a tylnym hamulcem do prawej. To kolejna rzecz, na którą trzeba uważać. Nie ma wątpliwości, że Biktrix Moto robi postępy na drodze, a to długie siedzenie pozwala również na podniesienie kogoś z tyłu, chociaż nie ma gdzie odpocząć.

Motocykl Biktrixa

(Zdjęcie: Rob Clymo) Im częściej korzystaliśmy z Biktrix Moto, tym stawał się lepszy, chociaż wydaje się, że boryka się z nieco nierównym dostarczaniem mocy elektrycznej. Podobne doświadczenia mieliśmy podczas testowania Biktrix Juggernaut Classic, który najwyraźniej wykorzystuje te same komponenty. Biorąc pod uwagę moc akumulatora i silnika, chcielibyśmy uzyskać nieco płynniejszy i bardziej dynamiczny wtrysk mocy przy sterowaniu pedałem gazu. Niektórym może spodobać się raczej nieprzewidywalny poziom emocji, ale biorąc pod uwagę, że jest to ciężki rower elektryczny, bardziej efektywny rozdział mocy może być mądrzejszy i bezpieczniejszy. Biktrix Moto świetnie sprawdzi się także na zboczach z utartych ścieżek i choć jego waga i małe koła sprawiają, że nie nadaje się do jazdy w prawdziwym terenie, to na drogach gruntowych jest całkiem zwrotny.

Motocykl Biktrixa

(Zdjęcie: Rob Clymo) Ogólnie rzecz biorąc, mimo że Biktrix Moto działa dobrze, nie oferuje zbyt wiele pod względem autentycznych wrażeń z jazdy na rowerze, a puryści prawdopodobnie poczują się, jakby to dzieło Frankensteina. Jednak leniwi jeźdźcy z zamiłowaniem do mocy będą nim zachwyceni. Pierwsza recenzja w czerwcu 2021 r

Kup, jeśli

Chcę mniej jeździć na rowerze
Biktrix Moto ma dużą moc i niewiele opcji, jeśli chodzi o pedałowanie ze względu na stałą pozycję jazdy z jedną prędkością. Zasięg jest wszystkim
Nawet w wersji podstawowej Biktrix Moto może przeżuwać mile, ale jeśli zdecydujesz się na większą kombinację akumulatorów, będziesz mieć zasięg prawie 100 km na wyciągnięcie ręki. Lubisz odlotowy wygląd
Projekt i styl Biktrix Moto jest odważny, a w jednym z najjaśniejszych kolorów oprawek naprawdę wyróżnia się z tłumu.

Nawet jeśli tego nie kupisz

Czy lubisz jeździć na rowerze?
Posiadanie roweru Biktrix Moto oznacza, że ​​bez wspomagania będziesz na pewno mniej pedałować, co może nie być rozwiązaniem dla Ciebie, jeśli rower jest częścią Twojego zdrowszego stylu życia. Niekonwencjonalna jazda to nie Twoja bajka
Biktrix Moto jest wygodny i mocny, ale oferuje zupełnie inną jazdę niż standardowy dwukołowiec, zwłaszcza z płaskim siodłem i małymi, grubymi oponami. Boisz się przyciągnąć uwagę
Jest to rower elektryczny klasy 2 obowiązujący w Stanach Zjednoczonych i należy sprawdzić jego legalność w innych lokalizacjach geograficznych. Przyciąga także wzrok, co może przyciągnąć żądnych wrażeń złodziei.