OnlyOffice Review: Twórz i współpracuj dzięki temu bogatemu w funkcje rozwiązaniu biurowemu

OnlyOffice Review: Twórz i współpracuj dzięki temu bogatemu w funkcje rozwiązaniu biurowemu

OnlyOffice został opracowany przez Ascensio System SIA, firmę programistyczną z siedzibą na Łotwie. Został uruchomiony w XNUMX roku jako TeamLab, a w XNUMX roku stał się OnlyOffice. W tym samym roku firma Ascensio wydała także wersję open source OnlyOffice.

Dostęp do OnlyOffice można uzyskać jako narzędzie oparte na chmurze lub jako serwer wbudowany lub lokalny. Płać za użytkownika w przypadku opcji w chmurze lub za serwer w przypadku opcji lokalnej.

Sprawdziliśmy OnlyOffice, aby pomóc Ci zdecydować, czy jest to odpowiedni pakiet oprogramowania zwiększającego produktywność dla Twojej firmy. Nasza recenzja opiera się na określonych kryteriach, takich jak funkcje, koszty, obsługa użytkownika, łatwość obsługi i inne.

Pakiety i stawki

OnlyOffice ma różne plany kosztów dla wersji lokalnych i opartych na chmurze. Wersja chmurowa jest bezpłatna w ramach subskrypcji, natomiast wersja lokalna jest płatna za serwer.

Ceny w chmurze

(Zdjęcie: OnlyOffice)

Ta wersja ma 3 poziomy: Start-up, Business i VIP. Poziom startowy jest bezpłatny, ale ma ograniczoną funkcjonalność. Działalność zaczyna się od 5 € za użytkownika miesięcznie, przy minimum 3 użytkownikach. VIP zaczyna się od XNUMX € za użytkownika miesięcznie, ale będziesz musiał skontaktować się bezpośrednio z firmą, aby obliczyć całkowity koszt.

Ascensio zmniejsza miesięczny koszt o szesnaście%, jeśli płacisz rocznie i o trzydzieści trzy%, jeśli płacisz 3 lata z rzędu.

Ceny na miejscu

(Zdjęcie: OnlyOffice)

Wersja lokalna ma 3 poziomy; Firma, Firma Plus i Firma Premium. W przeciwieństwie do wersji opartej na chmurze, zamiast subskrypcji płacisz za dożywotnią licencję.

Enterprise kosztuje 1900 euro za serwer, Enterprise Plus kosztuje 3000 euro za serwer, a Enterprise Premium kosztuje 4150 euro za serwer. Każdy plan jest ograniczony do pięćdziesięciu użytkowników na serwer. Jeśli Twoja firma przekroczy tę liczbę, możesz zapłacić dokładnie tę samą kwotę za kolejną licencję na pięćdziesięciu użytkowników.

cechy

OnlyOffice to kompilacja wielu narzędzi zwiększających produktywność, w tym;

OnlyOffice Docs to pakiet do tworzenia i edytowania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji online. Wyobraź sobie, że masz Microsoft Word, Excel i PowerPoint w jednym pakiecie. Tak wygląda Dokumentacja OnlyOffice.

OnlyOffice Docs ma 4 główne funkcje; Edytor dokumentów, edytor arkuszy kalkulacyjnych, edytor prezentacji i autor formularzy.

redaktor dokumentów

(Zdjęcie: OnlyOffice)

redaktor dokumentów

Edytor dokumentów to kompletne narzędzie do przetwarzania tekstu. Pozwala tworzyć, formatować i edytować dokumenty tekstowe w jak największym stopniu. Akceptuje wiele formatów plików, w tym DOC, DOCX, ODT, TXT, PDF i HTML.

Edytor dokumentów zawiera typowe funkcje, których można oczekiwać od innych edytorów tekstu. Możesz kierować czcionkami i stylami, formatowaniem, tekstem, dostosowywać akapity i odstępy między wierszami, dostosowywać układ, wprowadzać nagłówki i stopki i nie tylko.

Możesz dodawać obrazy, tabele, wykresy, kształty itp. Każdy dodany obiekt można po prostu dostosować, przesuwając go, zmieniając jego rozmiar lub wyrównując. Możesz skanować dokumenty, aby zobaczyć liczbę słów, akapitów i znaków lub wyświetlić historię wersji i przywrócić poprzednie wersje dokumentu.

Edytor dokumentów ma integrację z kompilacją wtyczek innych firm, które zapewniają funkcje pomocnicze. Istnieją na przykład wtyczki umożliwiające wprowadzanie filmów na YouTube, tłumaczenie słów i zdań oraz edycję obrazów.

Wreszcie możesz współpracować z innymi osobami w zespole, aby edytować dokument w czasie rzeczywistym. Członkowie zespołu mogą regulować edycję, zostawiając komentarze lub rozmawiając za pomocą wbudowanego narzędzia czatu edytora.

Autor prezentacji

(Zdjęcie: OnlyOffice)

Autor prezentacji

Edytor prezentacji OnlyDocs umożliwia tworzenie atrakcyjnych wizualnie prezentacji, podobnie jak w programie Microsoft PowerPoint. Możesz tworzyć i zapisywać prezentacje w formacie PDF, PNG, JPG. Formaty plików PPTX, PPT i ODP.

Za pomocą tego narzędzia istnieje wiele sposobów na stworzenie angażującej prezentacji. Można na przykład dodać konfigurowalne wykresy, tabele i równania, aby uczyć statystyki. Możesz także dodawać filmy, cliparty i unikalne symbole, korzystając z wtyczek innych firm.

Dostępny jest tryb „Widok komunikatora”, w którym można dodawać notatki w celu podkreślenia istotnych części prezentacji i łatwo przechodzić do dowolnego slajdu za pomocą jednego kliknięcia. Oprócz tego możesz wspólnie edytować prezentację w czasie rzeczywistym ze współpracownikami.

kreator formularzy

(Zdjęcie: OnlyOffice)

kreator formularzy

Kreator formularzy umożliwia tworzenie szczegółowych formularzy i wyodrębnianie informacji po ich wypełnieniu. Możesz utworzyć formularz od podstaw lub korzystając z dostarczonego szablonu formularza i udostępnić go online, aby wyznaczeni respondenci mogli go wypełnić. Formularze mogą zawierać pola tekstowe, listy rozwijane, pola wyboru i pola kombi.

OnlyOffice zawiera narzędzie do zarządzania pocztą e-mail dla firm. Umożliwia dodanie serwera poczty e-mail do nazwy domeny w celu tworzenia firmowych wiadomości e-mail dla członków zespołu. Organizacje korzystające z dostosowanych firmowych wiadomości e-mail wyglądają bardziej profesjonalnie niż te korzystające z ogólnych wiadomości e-mail, dlatego ta funkcja jest niezbędna.

OnlyOffice Mail zawiera typowe funkcje, których można oczekiwać od platformy e-mailowej. Możesz sortować korespondencję e-mailową w różnych folderach, automatycznie sortować e-maile za pomocą filtrów, pobierać załączniki, tworzyć i kierować podpisami i nie tylko. Jest doskonałym konkurentem dla popularnych narzędzi do zarządzania firmową pocztą e-mail, takich jak Google Workspace i Zoho Mail.

RCMP

(Zdjęcie: OnlyOffice)

Tylko biurowy CRM

OnlyOffice CRM to ujednolicony system zarządzania relacjami z klientami (CRM). Pomaga śledzić całą komunikację i interakcje z klientami, które są niezbędne dla każdej firmy.

Dzięki OnlyOffice CRM możesz stworzyć rozbudowaną bazę klientów i monitorować każdą interakcję z każdym z nich. Możesz także tworzyć formularze do zestawienia informacji sprzedażowych lub tworzyć faktury i wysyłać je bezpośrednio z aplikacji.

Dzięki integracji z popularną platformą komunikacyjną w chmurze Twilio, możesz także odbierać połączenia klientów bezpośrednio z OnlyOffice CRM.

OnlyOffice Projects to oprogramowanie do zarządzania projektami. Możesz tworzyć zadania i podzadania, delegować je konkretnym osobom i kontynuować ich postęp później. Posiada również funkcje śledzenia czasu w celu oceny wydajności i automatycznego tworzenia raportów.

OnlyOffice Projects to idealne narzędzie do śledzenia małych i średnich projektów w organizacji.

Kalendarz OnlyOffice umożliwia tworzenie i oznaczanie kalendarzy w organizacji. Możesz dodać nadchodzące wydarzenia do danych kalendarza, aby powiadomić każdego członka zespołu. Możesz także tworzyć osobiste harmonogramy i kalendarze oraz udostępniać je określonym osobom.

Kalendarz OnlyOffice ma również integrację z innymi narzędziami OnlyOffice, takimi jak Mail i Projects.

Interfejs i w użyciu

Okazało się, że rejestracja i korzystanie z OnlyOffice jest dość proste. Proces rozpoczyna się od utworzenia konta na oficjalnej stronie OnlyOffice. Po wykonaniu tej czynności OnlyOffice przypisuje subdomenę dołączoną do rozszerzenia adresu URL „onlyoffice.eu”. Ta subdomena służy jako obszar roboczy pulpitu online.

Jeśli wybierzesz wersję lokalną, obszar roboczy OnlyOffice będzie hostowany na ich serwerach z dedykowanym adresem IP w witrynie domeny OnlyOffice.

Zaczepy

Dostęp do wszystkich różnych narzędzi OnlyOffice można uzyskać z menu po lewej stronie (Źródło zdjęcia: OnlyOffice)

Interfejs sieciowy jest schludny i uporządkowany. Istnieją również aplikacje mobilne OnlyOffice na iOS i Androida.

Apoyo

Pomocne przewodniki i samouczki można znaleźć także w Centrum pomocy OnlyOffice (Źródło zdjęcia: OnlyOffice)

Apoyo

OnlyOffice zapewnia obsługę użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu. Posiada infolinię wsparcia e-mailowego oraz różne linie wsparcia telefonicznego w zależności od kraju zamieszkania.

Konkurs

Głównymi konkurentami OnlyOffice są Microsoft Office XNUMX, Google Workspace i Zoho. OnlyOffice ma funkcje porównywalne z Zoho. Bardziej wszechstronnymi narzędziami są jednak Microsoft Office XNUMX i Google Workspace.

Jedną z zalet OnlyOffice w porównaniu z konkurencją jest to, że można go wdrożyć na serwerach wewnętrznych, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo. Nie możesz tego zrobić w Zoho, Google Workspace ani Microsoft Office XNUMX.

ostateczny werdykt

OnlyOffice to idealny pakiet oprogramowania biurowego. Jest to uniwersalna platforma do zarządzania komunikacją i współpracą w organizacji. Zaobserwowaliśmy jednak pewne wady, takie jak koszt i początkowo dość trudna konfiguracja.

Oferujemy również najlepsze narzędzia zwiększające produktywność oraz najlepsze oprogramowanie do zarządzania i edycji dokumentów.