Ocado Online Grocery Delivery Service tymczasowo zawiesiło usługę dostawy artykułów spożywczych z powodu dużego popytu. W aktualizacji na stronie internetowej Ocado wiadomość od dyrektor generalnej Retail, Melanie Smith, powiedziała, że firma „pracowała przez całą dobę, aby nadążyć za wysokim popytem” i podjęła decyzję o zawieszeniu „Access Ocado .com na kilka dni, aby zrobić trochę zmiany w naszym serwisie”. Ponieważ konsumenci nadal zaopatrują się w artykuły gospodarstwa domowego i artykuły pierwszej potrzeby, Ocado powiedział, że otrzymał „po prostu oszałamiający ruch” i „większy popyt na produkty i dostawy, niż możemy obsłużyć”. Dodając: „Jesteśmy w pełni zarezerwowani i na pełnych obrotach.” Decyzja nie została podjęta lekko, ale Ocado ma nadzieję, że przestój pozwoli lepiej służyć klientom, zwłaszcza osobom wrażliwym i starszym. Wszyscy klienci, którzy zarezerwowali dostawę w Ocado na dziś (24 marca) lub jutro, zawsze otrzymają swoje zamówienia; jednak osoby, które mają zamówienia na dostawę w sobotę 19 marca lub później, zostaną skontaktowane w celu ustalenia, jak zmodyfikować swoje zamówienia. Wszyscy klienci będą mogli ponownie uzyskać dostęp do strony internetowej Ocado od soboty.