Ocado zawiesza usługę dostawy artykułów spożywczych online ze względu na duży popyt

Ocado zawiesza usługę dostawy artykułów spożywczych online ze względu na duży popyt

Ocado Online Grocery Delivery Service tymczasowo zawiesiło usługę dostawy artykułów spożywczych z powodu dużego popytu. W aktualizacji na stronie internetowej Ocado wiadomość od dyrektor generalnej Retail, Melanie Smith, powiedziała, że ​​​​firma „pracowała przez całą dobę, aby nadążyć za wysokim popytem” i podjęła decyzję o zawieszeniu „Access Ocado .com na kilka dni, aby zrobić trochę zmiany w naszym serwisie”. Ponieważ konsumenci nadal zaopatrują się w artykuły gospodarstwa domowego i artykuły pierwszej potrzeby, Ocado powiedział, że otrzymał „po prostu oszałamiający ruch” i „większy popyt na produkty i dostawy, niż możemy obsłużyć”. Dodając: „Jesteśmy w pełni zarezerwowani i na pełnych obrotach.” Decyzja nie została podjęta lekko, ale Ocado ma nadzieję, że przestój pozwoli lepiej służyć klientom, zwłaszcza osobom wrażliwym i starszym. Wszyscy klienci, którzy zarezerwowali dostawę w Ocado na dziś (24 marca) lub jutro, zawsze otrzymają swoje zamówienia; jednak osoby, które mają zamówienia na dostawę w sobotę 19 marca lub później, zostaną skontaktowane w celu ustalenia, jak zmodyfikować swoje zamówienia. Wszyscy klienci będą mogli ponownie uzyskać dostęp do strony internetowej Ocado od soboty.

wspólny wysiłek

Supermarkety również podejmują kroki w celu ochrony potrzebujących w tych niepewnych czasach, a Sainsbury's, Tesco i Asda uniemożliwiają kupującym kupowanie więcej niż trzech artykułów. Wprowadzono również środki mające na celu pomoc osobom starszym i wrażliwym, oferując sklepy oferujące priorytetowe terminy dostaw dla dostaw internetowych i zarezerwowane okresy zakupów dla osób starszych w sklepach. Za pośrednictwem wiadomości BBC