Nowy skrót WhatsApp Pay pomoże Ci szybko wysyłać płatności

Nowy skrót WhatsApp Pay pomoże Ci szybko wysyłać płatności
Aby zwiększyć akceptację WhatsApp Pay, WhatsApp prowadzony przez Facebook wprowadza pewne zmiany w swoim interfejsie użytkownika. Te zmiany nie tylko sprawią, że WhatsApp Pay będzie bardziej widoczny dla użytkowników, ale Facebook ma również nadzieję, że to posunięcie pomoże zwiększyć liczbę transakcji za pośrednictwem systemu płatności. Według WABetaInfo ta funkcja jest dostępna w najnowszej wersji beta WhatsApp dla Androida 2.21.17 w Indiach i niektórych użytkowników w Brazylii. Niektórzy użytkownicy w Indiach już zauważyli tę funkcję i możesz zobaczyć taki zrzut ekranu poniżej, na którym widać przycisk WhatsApp Pay tuż obok przycisku aparatu na pasku czatu.

WhatsApp dodał teraz opcję płatności bezpośrednich do czatów, aby szybko przesyłać pieniądze. pic.twitter.com/txBf9T8HZK 20 sierpnia 2021 Zobacz więcej Raporty sugerują, że ta funkcja jest już dostępna dla użytkowników WhatsApp na Androida, podczas gdy aplikacja na iOS jest wciąż w fazie rozwoju i może zostać wydana w późniejszym terminie.

Co to jest WhatsApp Pay?

Przypominamy, że WhatsApp Pay został wprowadzony po raz pierwszy w listopadzie 2020 r. i jest kolejnym sposobem na przesyłanie pieniędzy do kontaktów, opłacanie rachunków za media, doładowywanie połączenia telefonicznego i nie tylko. Korzysta z platformy UPI wprowadzonej przez National Payments Council of India i konkuruje z Google Pay, PhonePe, Paytm i innymi. Pomimo wsparcia Facebooka i jednej z najczęściej używanych aplikacji do przesyłania wiadomości na świecie, WhatsApp Pay zaczął powoli iw ciągu pierwszych kilku miesięcy odniósł niewielki sukces. Dopiero w styczniu tego roku NPCI ujawniło, że WhatsApp Pay odnotował ponad 100% wzrost wykorzystania wolumenu i wartości w porównaniu z poprzednimi miesiącami.

Spróbuj teraz zmienić biegi

To powiedziawszy, podczas gdy WhatsApp Pay przetworzył w grudniu 0,81 miliona transakcji UPI o wartości 29,72 crore Rs, jego rywale PhonePe i Google Pay przetworzyli odpowiednio 902,03 miliona i 854,49 miliona transakcji. Jednym z głównych powodów, dla których WhatsApp Pay nie zyskał popularności, jest to, że NPCI ograniczyło całkowity wolumen transakcji UPI dokonywanych przez zewnętrznych dostawców aplikacji do maksymalnie 30%. Ponadto, jako projekt pilotażowy, WhatsApp ograniczył się do udostępnienia funkcji WhatsApp Pay zaledwie 10 milionom użytkowników. Chociaż liczba ta została później zwiększona do 20 milionów, ponownie stanowi to ułamek całkowitej bazy użytkowników platformy w kraju. Teraz, z agresywną integracją, WhatsApp chce przypomnieć użytkownikom o WhatsApp Pay i chce, aby była używana jako główna usługa płatnicza. Chcesz poznać najnowsze wydarzenia technologiczne? Śledź TechRadar India na Twitterze, Facebooku i Instagramie!