Nowe narzędzia Square chcą pomóc Twojej małej firmie wyjść z pandemii

Nowe narzędzia Square chcą pomóc Twojej małej firmie wyjść z pandemii
Firma zajmująca się płatnościami cyfrowymi Square wprowadza dwa nowe produkty dla brytyjskich firm próbujących wyjść z pandemii. Square Loyalty i Square Marketing mają nadzieję pomóc „wyrównać szanse” firmom każdej wielkości i kształtu oraz „pomóc właścicielom firm w dodaniu wartości do ich istniejącej oferty”. Square Marketing to zasadniczo produkt do marketingu e-mailowego. Umożliwia firmom tworzenie, wysyłanie i śledzenie kampanii e-mailowych. Firmy mogą przygotować unikalne wysyłki e-maili, takie jak niestandardowe automatyzacje. Oprócz tego narzędzie oferuje śledzenie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Square Marketing Dashboard, który dostarcza szczegółowych informacji o aktywnych kampaniach, współczynnikach otwarć i kliknięć oraz przypisanej sprzedaży. Square Loyalty, jak sama nazwa wskazuje, pozwala firmom na szybkie tworzenie programów lojalnościowych. Według firmy skonfigurowanie dostosowanego programu lojalnościowego jest łatwe i pozwala firmom w prosty i skuteczny sposób przekształcić okazjonalnych gości w częstych. Square Loyalty wspiera sprzedaż wielokanałową, ponieważ pozwala firmom płacić klientom, niezależnie od tego, czy dokonają zakupu w sklepie, czy online. Oprócz tego jest całkowicie zintegrowany ze stronami handlowymi i punktami sprzedaży, bez urządzeń peryferyjnych, dodatków i pomocniczych kart dziurkowanych. „Square pomaga sprzedawcom wnieść większą wartość dla swoich klientów poprzez rozszerzenie ekosystemu produktów i usług w Wielkiej Brytanii” – powiedział Saumil Mehta, dyrektor generalny ds. klientów i punktów sprzedaży w Square. „Cieszymy się, że możemy pomóc im na drodze do przywrócenia działalności dzięki integracji tych nowych narzędzi, które pomagają sprzedawcom zatrzymać i ponownie zaangażować klientów. "

Pomaganie małym i średnim przedsiębiorstwom na planecie po pandemii

Firma uważa, że ​​wyrównuje szanse, ponieważ tego rodzaju narzędzia były na ogół zarezerwowane tylko dla „dużych firm”. „To było kilka trudnych lat dla firm i dla sprzedawców ważniejsze niż kiedykolwiek jest wyróżnienie się na tle konkurencji i zobaczenie, jaki to będzie miało wpływ na ich działalność” – powiedziała Lizzie Barclay, dyrektor ds. marketingu w Wielkiej Brytanii w Square. „Od pewnego czasu obserwujemy wzrost zapotrzebowania na narzędzia takie jak Square Loyalty i Square Marketing i jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia ich na tak odświeżający i inteligentny rynek. "