Nowa gra Diuny pozwoli Ci w tym miesiącu podbić Arrakis jako Fremen

Dune: Spice Wars, nadchodząca gra wideo osadzona w klasycznym uniwersum Dune Universe Franka Herberta, pojawi się we wczesnym dostępie na PC jeszcze w tym miesiącu.

Łącząca budowanie bazy w czasie rzeczywistym i mechanikę 4X, gra strategiczna jest opracowywana przez studio Northgard Shiro Games i pojawi się na Steamie, 26 kwietnia, we wczesnej premierze. Ten okres wczesnego dostępu będzie początkowo obejmował tylko potyczki dla jednego gracza, a tryb wieloosobowy pojawi się później.

Wydawca Funcom Games potwierdził również, że czwartą i ostatnią frakcją w grze będą Fremeni, rdzenni mieszkańcy tytułowej planety, którzy dołączą do House Harkonnen, House Atreides i The Smugglers.

Dune: Spice Wars stawia cztery frakcje przeciwko sobie, aby kontrolować Arrakis i jego upragniony Spice Melange. Zbudujesz swoją potęgę militarną, poszerzysz swoje wpływy polityczne, infiltrujesz wrogów i będziesz nadzorować produkcję surowców, aby przejąć kontrolę nad planetą.

Jednostki fremeńskie rozrzucone po Arrakis w Dune: Spice Wars

(Źródło zdjęcia: Funcom)

Każda frakcja ma swoje mocne i słabe strony, a Fremeni są przedstawiani jako elastyczna armia zdolna wytrzymać surowe środowisko Arrakis. Podczas jazdy na robakach piaskowych mogą podróżować na duże odległości szybciej niż inne frakcje i rzadziej muszą się uzupełniać. Możesz użyć Stealth Infiltrators, aby zakraść się do ataku na wrogów, Fedaykinów dla harcowników i Kulon Caravan, aby ukryć przyjazne oddziały.

Jeśli widziałeś ostatnią filmową adaptację Diuny Denisa Villeneuve'a lub czytałeś uznaną powieść Franka Herberta, rozpoznasz również wiele postaci w jej szeregach, w tym Chani Kynes, Stilgara Bena Fifrawiego i Lieta Kynesa.

Uniwersum Diuny nie jest obce grom wideo. Dune, gra strategiczna czasu rzeczywistego z 1992 roku od Cryo Interactive, była ambitnym tytułem, który zapożyczył pomysły z gier przygodowych typu „wskaż i kliknij”, takich jak The Secret of Monkey Island. Wierzymy, że udało się nam udowodnić, że własność intelektualna ma przyszłość w świecie gier wideo.