Niezwykle trudny Elden Ring otrzymuje swój pierwszy mecz bez uszkadzania świata

Niezwykle trudny Elden Ring otrzymuje swój pierwszy mecz bez uszkadzania świata

Streamer Elden Ring opublikował pierwszy przewodnik po grze, który nie zadaje obrażeń, pokonując całą grę bez żadnego ciosu. To imponująco monumentalne osiągnięcie, biorąc pod uwagę sam zakres gry i, oczywiście, jej przytłaczający poziom trudności.

Twitch streamer Seki ogłosił zakończenie swojego biegu bez uszkodzeń w Elden Ring na Twitterze. Od tego czasu tweet stał się wirusowy w całej społeczności Elden Ring, zdobywając ponad 26,000 XNUMX polubień w momencie pisania tego tekstu. Możesz sprawdzić tweeta poniżej, ale uważaj na spoilery, jeśli nie ukończyłeś jeszcze tej niezwykle trudnej gry na własną rękę.

MAMY WYŚCIG!!!!!!! PIERWSZY PIERŚCIEŃ ELDEN NA ŚWIECIE BEZ PUNKÓW/USZKODZEŃ. CRY MY LUNGS HAHAHA #ELDENRING pic.twitter.com/E46WSlXU3v 2 kwietnia 2022 r.

Zobacz więcej

Seki przedstawił kontekst biegu bez obrażeń Elden Ring do Kotaku, mówiąc: „Brak trafienia / brak obrażeń jest trudniejszy niż normalny bieg bez obrażeń, ponieważ gracz nie może przyjąć obrażeń środowiskowych, takich jak obrażenia od upadku / trucizny itp. To dodaje trudności w bieganiu, ponieważ nie mam dostępu do wzmocnień, takich jak Miecz z Czerwonym Pierzastym Konarem, który mógłby zwiększyć moje obrażenia, jeśli moje zdrowie jest niskie.

Bez przydatnych kul, takich jak Miecz z Red Feathered Branch Sword, lub zdolności do odnoszenia obrażeń, Seki musiał polegać na potężnym sprzęcie w większości potyczek w Elden Ring. Jego ulubioną bronią była katana Moonveil, popularny miecz, który skaluje się zarówno ze statystykami Zręczności, jak i Inteligencji. Katana zawiera również niesamowicie potężny Przejściowy Księżycowy Popiół Wojny, który wystrzeliwuje potężny magiczny pocisk z ostrza.

Seki, który również ukończył nieuszkodzoną część brutalnie trudnego Sekiro: Shadows Die Twice, twierdzi, że spędził samotnie ponad 130 godzin, przygotowując się do wyścigu Elden Ring. Obejmuje to planowanie optymalnej trasy, aby wygrać grę w rozsądnym czasie i ćwiczenie niektórych walk z bossami. Finałowy wyścig trwa niecałe trzy godziny.

Król Starożytnych

Nie trzeba dodawać, że ukończenie Elden Ring w mniej niż trzy godziny bez zadawania jakichkolwiek obrażeń jest niezwykle imponujące, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że znaczna liczba graczy ma do czynienia z pierwszą poważną walką z bossem w grze.

Można również śmiało powiedzieć, że Elden Ring jest znacznie trudniejszy do osiągnięcia bez uszkodzeń niż inne tytuły FromSoftware, ponieważ brakuje mu względnej przewidywalności innych gier studia, takich jak Dark Souls 3. W Elden Ring mapa świata jest otwarta. Lands Between jest usiane pułapkami. Nagłe moby wrogów lub miażdżący boss mogą z łatwością zatrzymać wyścig na jego torach.

Elden Ring charakteryzuje się również zauważalnym wzrostem trudności w późniejszych obszarach gry i walkach z bossami, z których wiele jest prawdopodobnie jednymi z najtrudniejszych, jakie kiedykolwiek zaprojektował From Software. Bossowie, tacy jak Malenia, Ostrze Miquelli, Ognisty Gigant, a nawet powracający wrogowie, tacy jak Rycerze Tygla, z pewnością stanowią poważne przeszkody dla każdego, kto spróbuje podobnego biegu.

Streamerzy i speedrunnerzy z wcześniejszego katalogu FromSoftware ukończyli już biegi bez obrażeń „wszyscy bossowie” w każdej grze, co oznacza, że ​​udało im się pokonać każdego bossa bez trafienia, od Demon’s Souls po Sekiro. Taki wyścig może być znacznie trudniejszy w Elden Ring, biorąc pod uwagę, że gra ukrywa setki walk z bossami w lochach na całej mapie.

Jednak Seki mówi Kotaku, że planuje następny bieg „wszystkich wspomnień” bez uszkodzeń, co oznacza walkę ze wszystkimi bossami związanymi z fabułą, którzy upuszczają element pamięci po śmierci.

Dzisiejsze najlepsze oferty na pierścionek Elden