Nintendo „bada” technologię 5G

Nintendo „bada” technologię 5G

Nintendo powiedziało akcjonariuszom, że „badało” zaawansowane technologie, takie jak 5G i streaming w chmurze, ale wyjaśniło, że nie będzie tylko „szukać trendów” dla samych trendów. Na 79. Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy zapytano bezpośrednio przedstawicieli Nintendo, jak firma zareaguje na ostatnie postępy w dziedzinie VR, 5G i „sojusze między rywalami w grach w chmurze”. Choć nowa generacja konsol Sony i Microsoftu przywiązywała dużą wagę do streamingu, a Google wkroczył na arenę streamingu ze swoją własną Stadią jeszcze w tym roku, istniały obawy, że Nintendo będzie „trochę powolne”. kontynuować rywalizację.

Śledź konkurencję

Jednak to, że Nintendo nie promuje żadnych projektów związanych z tymi nowymi technologiami, nie oznacza, że ​​je całkowicie ignoruje. W odpowiedzi na to pytanie Shigeru Miyamoto zapewnił, że firma pracuje nad nowymi technologiami, takimi jak 5G, VR i streaming, „i eksperymentuje z nimi na różne sposoby”. Jeśli chodzi o przesyłanie strumieniowe w chmurze, Miyamoto uważa, że ​​będzie ono „bardziej powszechne w przyszłości”, ale dodał, że nie wątpi, że nadal będą to ciekawe gry, ponieważ działają lokalnie, a nie w chmurze. Prezes Nintendo Shuntaro Furukawa przypomniał, że chociaż Nintendo nie może sobie wyobrazić, że każda gra tak szybko stanie się grą w chmurze, ma świadomość, że „musi nadążać za zmieniającym się środowiskiem”.

Modne słowa

Dyrektor generalny Nintendo, Ko Shiota, skupił się bezpośrednio na najnowszym modnym haśle: 5G. „5G może przesyłać duże ilości danych bez opóźnień. Mamy świadomość, że ta technologia przyciąga coraz więcej uwagi, a Nintendo również bada ten problem.” Shiota dodał jednak, że Nintendo „nie tylko goni za trendami technologicznymi”. Podobnie jak w przypadku VR i przesyłania strumieniowego w chmurze, Nintendo nie zdecyduje się na modę 5G, ale raczej zastanowi się, w jaki sposób technologia zostanie zastosowana w grach oraz o nowych doświadczeniach i grach, które będziemy mogli zaoferować konsumentom za pośrednictwem tej aplikacji. ” I nie tylko to. , koszt będzie ważnym czynnikiem rozwoju 5G. Według Shioty „trudno jest zastosować nawet wyjątkową technologię, jeśli koszt jest zbyt wysoki, dlatego będziemy w dalszym ciągu dogłębnie badać koszty nowych technologii”. Już teraz wiedz, że Nintendo eksperymentuje z przesyłaniem strumieniowym gier w chmurze na Switchu w Japonii (przez Kotaku), ale wymaga to wysokiej jakości połączenia Wi-Fi. Połączenia 5G z pewnością umożliwiłyby przesyłanie strumieniowe ze Switcha, ale wydaje się prawdopodobne, że Nintendo tego nie zrobi. Kontynuuj, aż będzie zapotrzebowanie Biorąc pod uwagę, że 5G zostało dopiero co wdrożone w kilku miastach na całym świecie i nadal ma pewne problemy z młodymi ludźmi, rozsądne wydaje się stwierdzenie, że Nintendo ma jeszcze czas na dalsze eksperymenty.