W Diablo Immortal możesz wcielić się w największego złoczyńcę: szefa lochów

W Diablo Immortal możesz wcielić się w największego złoczyńcę: szefa lochów
Diablo Immortal wchodzi w fazę zamkniętej bety, a pełna wersja jest zaplanowana na pierwszą połowę 2022 roku. Przed nami duże zmiany, ponieważ programiści dopracowują systemy, jednocześnie ulepszając pierwszą mobilną grę Diablo i pierwszą grę MMO. Jedna z największych zmian? Nowe wydarzenie, które zmienia elitarnego gracza w rajdowego bossa przeciwko 30 przeciwnikom. Wydarzenie 30 na 1 to nowe zakończenie systemu PvP Diablo Immortal przez cały sezon, cykl walki, w którym elitarna i niewielka frakcja Nieśmiertelnych walczy z szeregiem rywali, Cieniami, w walce o najlepsze wprowadzenie. . Ale teraz sezon kończy się wydarzeniem o nazwie Challenge of the Immortal: 30 najlepszych graczy Cienia na serwerze zmierzy się z najlepszym Nieśmiertelnym, który staje się kolosalny i zasługuje na swoją nazwę frakcji, pokonując słabych graczy o potężnych umiejętnościach.

Pantallas Beta Cerradas de Diablo Immortal

(Źródło zdjęcia: Blizzard) Ale wydarzenie na tym się nie kończy. Jeśli Cienie wyjdą zwycięsko i zabiją Nieśmiertelnego, rozpocznie się prawdziwe zakończenie: wszyscy 30 graczy zwróci się przeciwko sobie i rozpocznie się bitwa królewska, w której ostatni Cień stanie w roli nowego czołowego Nieśmiertelnego. Szczerze mówiąc, większość graczy, którzy kupią Diablo Immortal, może nigdy nie mieć szansy zostania bossem rajdowym; Z założenia jest to zaszczyt zarezerwowany dla najlepszego gracza na serwerze, takiego jak programiści z Blizzarda. instrukcje. Ale to wyjątkowa atrakcja w sezonie antypatii PvP i odpowiedni kamień węgielny dla tych, którzy pokonali wszystkich innych graczy na serwerze. Jeśli chcesz uczestniczyć w jednym z najrzadszych liderów drużyny w grach wieloosobowych, musisz być najlepszy.

Bycie szefem: dumna tradycja gier wideo

To nie pierwszy raz, gdy gry wideo pozwalają graczom wcielić się w niesamowite moce potwora na poziomie bossa, który może zapomnieć o oglądaniu World of Warcraft: The Burning Crusade najazdu Czarnej Świątyni na Illidana od czasu jego premiery z perspektywy Legionu. Scena? Ale najlepszym współczesnym przykładem jest popularny horror Dead by Daylight, w którym czterech „ocalałych” walczy z potężnym potworem kontrolowanym przez gracza wybranego z listy podstawowych gatunków, w tym legend filmowych, takich jak Michael Myers, Leatherface, Freddy Krueger, Ghostface. . i Pinhead, a także klasycznych antagonistów gier wideo, takich jak Pyramid Head i Nemesis. Ale ta rozgrywka PvP z bossem kontra normalnymi została dopracowana w poprzednich grach, takich jak Left 4 Dead firmy Turtle Rock Studios z 2008 r. Tank, który przeraził graczy, gdy tylko jego odkrywcza muzyka w intrze obwieściła ogromne zagrożenie. Turtle Rock udoskonalił tę koncepcję w 2015 roku w Evolve, grze, w której cztery myśliwe postacie wytropiły i zmierzyły się z ogromnym potworem, formalizując koncepcję 4 na 1. Studio przeszło na Back 4 Blood, duchową wersję gry Left 4 Dead, która zawiera funkcję PvP, która pozwala wrogim graczom zamieszkiwać potwory i atakować ocalałych. Wraz z wydaniem Resident Evil 3 Remake w 2020 roku firma Capcom wprowadziła Resident Evil: Resistance, podobną koncepcję 4 na 1 z nieco bardziej strategicznym planowaniem niż zwykle w przypadku tego gatunku. Tryby dla jednego gracza również dały graczom ostateczną moc, aby obalić zwykłą prezentację bohatera jako outsidera walczącego z niemożliwymi przeciwnościami. W przeciwieństwie do jego znikomej obecności w oryginalnych grach Doom, gracz kontrolujący „Doomguy” jest oficjalnie znany jako „Doom Slayer” w Doom 2016, a wiedza ujawnia, że ​​jego legendarny gang rzezi zmienił go w przerażającego człowieka na świecie. wyprowadzać demony z królestwa piekła. Talion cieszy się podobną przerażającą reputacją wśród orków w Shadow of War i Shadow of Mordor, podczas gdy w grach Crackdown i Infamous gracze wcielają się w obezwładnionych ludzi górujących nad typowymi wrogami. W bardziej dosłownym sensie, Devil May Cry: Special Edition z 2006 roku pozwolił graczom ponownie przejść grę jako jeden z antagonistów zwykłej wersji, Vergil (ruch powtórzony w Devil May Cry 5: Special Edition 2020). W BioShock 2 z 2009 roku gracze wcielili się w Big Daddy'ego, zwykłego szefa z pierwszej gry. Dodatek Shadow of RAAM do gry Gears of War 2011 z 3 roku pozwala wcielić się w antagonistę pierwszego Gears of War, a dodatek DLC do gry 2014 The Evil Within dał graczom kontrolę nad jednym z bossów gry, The Keeper. Zagłębienie się w historię gry ujawnia niszowy podgatunek zostania dosłownym bossem lochów, podobnie jak seria Dungeon Keeper dla jednego gracza z lat 90., w której gracze przejmują kontrolę nad złoczyńcą próbującym powstrzymać bohaterów NPC przed splądrowaniem jego lochu.

Pantallas Beta Cerradas de Diablo Immortal

(Zdjęcie: Blizzard)

Zamknięta beta Diablo Immortal: tworzenie ostatecznej zawartości dla hardcorowych graczy

Podczas gdy większość graczy może nigdy nie dostać się do Immortal's Challenge, inne wydarzenia i systemy zostały dodane do zamkniętej bety, aby przyciągnąć zagorzałych graczy. Po pierwsze, ze starych gier Diablo powraca zupełnie nowa klasa sprzętu: przedmioty z zestawu, które zapewniają premie przy wyposażaniu wielu elementów tego samego zestawu (mała premia za trzy lub pełna premia za wszystkie sześć). Nie będą one pokrywać się z legendarnymi przedmiotami i będą zajmować miejsca, takie jak pierścienie i talizmany, aby umożliwić graczom wyposażenie ich ulubionych zestawów. W zamkniętej becie będą dostępne cztery zestawy i najprawdopodobniej planowane jest pełne wydanie. Gdy gracze skompletują wszystkie pozycje z listy Helliquary, będą mogli odblokować najazdy Helliquary – 8-osobowe wydarzenia grupowe, w których można zmierzyć się z trudnymi wrogami. A gracze będą mieli lepsze wyobrażenie o trudności wydarzeń dzięki zalecanym poziomom ocen ataku i obrony. Legendarne klejnoty otrzymały również zupełnie nowy system ulepszania ulubionego klejnotu poprzez „przebudzenie” go (czyli wstawienie innych klejnotów, aby go wzmocnić). Wreszcie, twórcy zwiększyli wypadanie łupów na wyższych poziomach trudności, zwiększając zakresy statystyk upuszczanych przedmiotów w piekle 2, piekle 3 i nowym piekle 4. Twój poziom mistrzowski (progresja limitu po poziomie) doda jeszcze więcej premii do upadły. przedmioty, a jeśli chcesz je ustawić, będziesz musiał imprezować z trzema przyjaciółmi, aby wejść do lochów o wyższym poziomie trudności.