Najważniejsze wydarzenia 2019 r. — Mateus Alexandre

Najważniejsze wydarzenia 2019 r. — Mateus Alexandre
Koniec dekady obfitował w doświadczenia, inwestycje, przygody, złe decyzje, żale i wiele gier wideo. Nawet bez użycia gigantycznych hitów, takich jak w zeszłym roku, 2019 pozostawi wspomnienia, dobre lub gorzkie. Jak zwykle tutaj, w Jogazera, stworzyliśmy osobistą listę liczącą i rozwijającą najlepsze gry elektroniczne, które mieliśmy przyjemność odkryć; niektóre z nich pojawią się tutaj na różnych listach, aczkolwiek wybrednych. W końcu to świetne gry! Bez zbędnych ceregieli, moja skromna lista pięciu najlepszych gier, nad którymi spędziłem kilka godzin, jest warta każdej minuty mojej inwestycji, w przypadkowej kolejności:

Dyskoteka Elysium

Zostać bohaterem czy kompletną ludzką katastrofą? To podstawowa zasada najlepszej gry fabularnej roku. Disco Elysium ustanawia nowy poziom jakości odgrywania ról, inteligentnie, kompleksowo i dobrze eksplorując niuanse, które przenikają relacje międzyludzkie. Wszystkie dialogi, interakcje i eksploracje nadają nowe znaczenie gatunkowi „otwartego świata”, z dobrze zdefiniowanymi celami, szanującymi czas gracza i naprawdę odpowiednimi opcjami. Próbując przypomnieć sobie jego imię po pijackiej nocy w ciemności, aby rozwikłać tajemnicze morderstwo mężczyzny wiszącego na drzewie, Disco Elysium ma prowokacyjny i pytający ton. zgłębiając tematy polityczne, społeczne i antropologiczne. Przygotuj się na dużo czytania o komunizmie, wolnym rynku, teoriach etnicznych i kryptozoologu próbującym udowodnić ci istnienie owadów, które nie istnieją.

kontrola

Zdobywając GOTY w moim sercu, Control wzbudził we mnie ciekawość, jakiej nie widziała żadna inna gra: przeczytanie absolutnie WSZYSTKICH dokumentów, plików i przedmiotów kolekcjonerskich. Wszystko na tym świecie przyciąga uwagę, intryguje gracza, zastanawiając się, czym jest to miejsce i dlaczego zawsze wydaje się, że coś jest nie tak, i dlaczego istnieje zorganizowana agencja rządowa, która to ukrywa. Rozgrywka jest również kolejnym centralnym czynnikiem, z dużą ilością mocy, umiejętności i satysfakcjonującym wpływem. Czy wspominałem, że potrafi przeciągać i upuszczać przedmioty za pomocą telekinezy? Cóż, dziwaczne przygody Jessego Fadena w poszukiwaniu jego brata Dylana są niezapomniane i sprawią, że będziesz się zastanawiać, czy przyziemne przedmioty wokół ciebie są naprawdę przyziemne. Sprawdź naszą recenzję kontroli.

Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twice nie robi nic oryginalnego ani innego niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, a nawet nie musi. Powołując stałego bohatera i podejmując różne aspekty gry fabularnej, postawiono na walkę i jej satysfakcję. Parady, dywersje i zabójstwa z ukrycia zostały udoskonalone i dostosowane, aby zapewnić wrażenia bojowe, których nie oferowały poprzednie gry franczyzowe, podobnie jak Sekiro. Oprócz tego, że jest ściśle solo, Sekiro okazało się jedną z najtrudniejszych gier From, koncentrując się na zwinności i czystym myśleniu gracza. Chociaż sprawia to, że gra jest niedostępna dla wielu osób (nawet jeśli nie ma już opcji ułatwień dostępu), ci, którzy odważą się podjąć wyzwanie, przezwyciężyć frustracje, znajdą grę o wyjątkowej jakości. Zapoznaj się z naszą opinią.

piekło

Ok, trochę tu latam, ponieważ Hades jest z końca zeszłego roku, ale w tym miesiącu dostałem się na Steam i na szczęście moje zainteresowanie wzrosło. Stylowy, brutalny i całkowicie uzależniający Hades to z pewnością najlepszy roguelike, w jaki kiedykolwiek grałem. W grze wcielamy się w Zagreusa, syna Hadesa, który z pomocą różnych bogów, półbogów, bohaterów i stworzeń z mitologii greckiej chce uciec z podziemnego świata zdominowanego przez swojego ojca. Dialog między głównym bohaterem a innymi bogami jest dobrze skonstruowany i charyzmatyczny, a każdy z nich ma bardzo odrębną i niepowtarzalną osobowość. Walka obejmuje interesującą gamę broni, sprzętu i boskich mocy, które dramatycznie uzupełniają zadanie. Chociaż Hades nie jest tak brutalnie trudny, jak inne roguelike (roguelites? Te nomenklatury są tak trudne), udaje mu się uzależniająco zrównoważyć wyzwanie i zabawę.

Osierocona śmierć

Brudny, melancholijny iz pewnością dzieło Hideo Kojimy, Death Stranding dało mi doświadczenie, na które nie byłem przygotowany. Saga Sama Bridgesa o odbudowie i ponownym połączeniu „Ameryki” zniszczonej przez katastrofalne wydarzenie prowadzi nas przez kilka introspekcji, zastanawiając się nad jego zadaniem i powodem tak wielu samotnych wspinaczek i wędrówek. Każda droga, każda podróż i każda dostawa tylko wepchnęła mnie głębiej w ten świat, oczyszczająco budując mosty i konstrukcje, aby pomóc innym podróżnikom przemierzać te same trasy. Chociaż narracja jest osłabiona na wiele sposobów, a „odbudowa Ameryki” jest tylko przyziemnym tłem dla podkreślenia wielu innych naprawdę ważnych tematów, Death Stranding reprezentował bolesne trzyletnie oczekiwanie, które w końcu się spełniło. Uwielbiałem moje 107 godzin gry od początku do końca. Trudno było wybrać tylko pięć. Spośród wielu innych gier, w które miałem przyjemność grać w tym roku, te najbardziej zapadły mi w pamięć w 2019 roku. Życzę, aby rok 2020 przyniósł jeszcze więcej niesamowitych wrażeń i był pod wieloma względami lepszy, tak jak 2019, nie tylko dla nas. . Gry. Dobrego roku! Post Matthew Alexandra The Highlights of 2019 po raz pierwszy pojawił się na Jogazera.