Najlepszy system telefoniczny w chmurze i centrala PBX 2019

Najlepszy system telefoniczny w chmurze i centrala PBX 2019
Nota wydawcy: Szukasz systemu telefonicznego w chmurze i centrali PBX dla swojej firmy? Jeśli szukasz informacji, które pomogą Ci wybrać najlepszego dla siebie, skorzystaj z poniższego kwestionariusza, aby nasza siostrzana witryna BuyerZone mogła dostarczyć Ci bezpłatnych informacji na temat dużej liczby dostawców:

Najlepszy system telefoniczny w chmurze i centrala PBX. Firmy korzystają z centrali abonenckich (PBX) do kierowania połączeń telefonicznych w obrębie własnych obiektów. W zależności od typu używanej centrali PBX członkowie Twojej organizacji mogą mieć własne numery wewnętrzne, wykonywać połączenia, a nawet wysyłać wiadomości SMS i faksy. Założenie własnej centrali PBX zawsze zajmowało dużo czasu i pieniędzy. Jednak obecnie wiele firm oferuje systemy telefoniczne w chmurze. W tym przewodniku poznasz niektóre z największych firm działających w chmurze, które oferują dziś tę usługę. Wszyscy ci dostawcy pozwolą Ci zaoszczędzić kłopotów i wydatków związanych z instalacją własnego sprzętu, chociaż niektórzy są kompatybilni z istniejącymi systemami PBX. Ponieważ ich systemy działają w trybie online, wielu z tych dostawców obsługuje także połączenia wideo i VoIP, a także zwykłe rozmowy telefoniczne.

(Źródło zdjęcia: Źródło zdjęcia: 8x8)

1x8

Pełne, wieloplatformowe połączenia w chmurze dla tych, których na to stać. Aplikacja mobilna. Dobra obsługa klienta. Stosunkowo droga firma 8x8 Inc. jest dostawcą rozwiązań do komunikacji w chmurze i angażowania klientów. Dostępne usługi obejmują komunikację Voice over Cloud, contact center, wideo, mobilną i ujednoliconą komunikację dla małych, średnich i dużych firm. Platforma oferuje ujednolicony system komunikacji, który jest łatwy w obsłudze. Posiada wiele funkcji, w tym połączenia telefoniczne, współpracę, aplikacje mobilne i narzędzia. 8x8 to oparty na chmurze system telefoniczny VoIP (Voice over Internet Protocol). Nie jest potrzebny żaden skomplikowany sprzęt PBX. Telefony można kupić bezpośrednio w 8x8. Jeśli się na to zdecydujesz, po dostarczeniu urządzenie będzie wstępnie skonfigurowane i gotowe do użycia. Jeśli jednak zakupiłeś od zewnętrznego dostawcy, przedstawiciel 8x8 pomoże Ci podczas początkowej konfiguracji. Cały system 8x8 jest konfigurowany i zarządzany za pośrednictwem portalu internetowego. Od momentu, w którym użytkownicy mają dostęp do rozliczeń, rejestrów połączeń i wsparcia. Administratorzy mogą także tworzyć i konfigurować numery wewnętrzne i grupy dzwoniące. 8x8 oferuje trzy plany cenowe. Aby dokonać subskrypcji, użytkownicy będą musieli skontaktować się bezpośrednio z zespołem sprzedaży. Wszystkie pakiety obejmują nieograniczone rozmowy, aplikacje mobilne, automatyczną sekretarkę, zarządzanie połączeniami online i biznesowe SMS-y. Użytkownicy skarżyli się na wysokie koszty w porównaniu z innymi dostawcami.

(Źródło zdjęcia: Źródło zdjęcia: RingCentral)

2. RingCentral

Nielimitowane rozmowy głosowe i wideo, RingCentral spełnia wszystkie Twoje potrzeby RingCentral Office EssentialsRingCentral Office StandardRingCentral Office Premium Dostępna wersja demonstracyjna Nieograniczone spotkania wideo i audio Nauka krzywej interfejsu użytkownika. RingCentral jest dostawcą rozwiązań w zakresie komunikacji i współpracy w chmurze. Została założona w 1999 roku. Rozwiązanie zawiera wszystkie funkcje zarządzania centralą PBX, aplikacje na Androida i iOS oraz nieograniczone rozmowy. Po rejestracji użytkownikom zostanie przydzielony „Specjalista ds. wdrożeń”, który pomoże Ci określić liczbę potrzebnych telefonów. Pomagają także w przeniesieniu lub utworzeniu nowego numeru dla siebie. Wszystkie telefony zakupione bezpośrednio od RingCentral są wstępnie skonfigurowane i gotowe do użycia w momencie dostawy. RingCentral oferuje kilka poziomów cenowych dla małych firm. Ceny wahają się od 19.99 euro za pakiet „Essentials” do 49.99 euro za pakiet „Ultimate”. Wszystkie pakiety obejmują nielimitowane rozmowy telefoniczne, biznesowe SMS-y i nielimitowane aplikacje mobilne. Oferują także nieograniczone spotkania wideo i audio z udostępnianiem ekranu w aplikacjach komputerowych i mobilnych. Jednak liczba użytkowników współdzielących ekran jest ograniczona przez wybrany pakiet. W przypadku firm subskrybenci mogą poprosić o prezentację i wycenę, wypełniając formularz na stronie internetowej. Komentatorzy online zauważyli, że przyzwyczajenie się do interfejsu zajmuje trochę czasu.

biuro Ooma (Zdjęcie: Ooma)

3. Biuro Ooma

Ponad 35 funkcji. Dostępny materiał w przystępnej cenie Ooma Office to biznesowe rozwiązanie VoIP oparte na chmurze, którego celem jest zapewnienie małym firmom funkcji i usług klasy korporacyjnej. A co najważniejsze, Ooma nie wiąże Cię umową, co oznacza, że ​​możesz usiąść i pozostać z nimi tak długo, jak chcesz, bez kary. Dostępnych jest wiele funkcji zapewniających profesjonalną jakość usług telefonicznych, takich jak numery wewnętrzne, wielopoziomowa wirtualna recepcjonistka i przekazywanie połączeń, a także funkcje konferencyjne. Dodatkowo aplikacja mobilna na smartfony umożliwia Tobie i Twoim pracownikom korzystanie z systemu telefonicznego Ooma podczas podróży służbowych. Ooma obsługuje kilka istniejących protokołów VoIP, ale nowi klienci mogą zakupić specjalnie zaprojektowaną stację bazową z rozszerzeniami zasięgu. Istniejące firmy powinny mieć możliwość korzystania z posiadanego sprzętu VoIP, ale w razie potrzeby dostępne są dodatkowe telefony i pakiety. Kolejną zaletą Ooma jest to, że stawka ryczałtowa dla małych firm wynosi 19.95 EUR za użytkownika, czyli jest znacznie tańsza niż w przypadku wielu innych dostawców, co czyni ją szczególnie konkurencyjną.

(Źródło zdjęcia: Źródło zdjęcia: Vonage)

4. Firma Vonage

Utrzymuj standard chmury bez rozbijania banku Aplikacja mobilna Konsola internetowa Niektóre problemy z łącznością Vonage to usługa telefonii internetowej, która zapewnia usługi telekomunikacyjne dla gospodarstw domowych i profesjonalnych. Zostały założone w 2001 roku. Vonage Business oferuje użytkownikom wideokonferencje i współpracę online. Rozwiązanie zapewnia firmom dostęp do konsoli internetowej. Użytkownicy mogą przeglądać numery wewnętrzne, narzędzie do przenoszenia numerów i przewodnik konfiguracji. Abonenci mają dostęp do różnorodnych dodatków i usług. Niektóre dodatki są bezpłatne, np. integracja z Clio, ConnectWise, Google G Suite i Microsoft Dynamics. Vonage twierdzi, że oferuje łatwą w użyciu usługę bez konieczności instalowania skomplikowanego sprzętu PBX, ponieważ wszystko jest oparte na chmurze. Pakiet „Mobilny” zaczyna się od 19.99 EUR i obejmuje nieograniczone rozmowy i wiadomości, aplikację mobilną, aplikację komputerową oraz wiadomości Vonage Flow Team. Pakiet „Premium” zaczyna się od 29.99 EUR miesięcznie za użytkownika i obejmuje dodatki, takie jak integracja z CRM, wielopoziomowa automatyczna sekretarka, telekonferencje, spotkania online i wideokonferencje. Dostępny plan najwyższego poziomu kosztuje 39.99 EUR miesięcznie. Oferowane są dwa pierwsze poziomy, a także nagrywanie rozmów na żądanie i wizualna poczta głosowa Vonage. Vonage oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny dla wszystkich pakietów. Niektórzy użytkownicy twierdzili, że czasami połączenia można rozłączyć.

Źródło obrazu: konik polny. (Źródło zdjęcia: Źródło zdjęcia: Konik polny)

5. konik polny

Niesamowity zakres funkcji z doskonałą integracją aplikacji. Wspaniałe funkcje Integracja ze Skypem Aplikacja mobilna Grasshopper to firma sprzedająca usługi przekierowywania i odbierania połączeń małym firmom. To rozwiązanie jest atrakcyjne dla małych firm, ponieważ nie wymaga sprzętu i jest łatwe w instalacji. Jest to wirtualny system telefoniczny. Automatyczny asystent telefoniczny odbiera wszystkie połączenia i przekazuje je odpowiedniej osobie lub działowi. Użytkownicy mogą utworzyć unikalny numer 800 w momencie rejestracji. Grasshopper integruje się ze Skype, LiveChat, Google Voice, Zapier i Bitium. Grasshopper ma aplikację na Androida i iOS. Użytkownicy będą mogli odbierać połączenia za pośrednictwem swojej linii profesjonalnej z poziomu aplikacji. Plan „Solo” kosztuje 26 € miesięcznie i obejmuje 1 numer i 3 rozszerzenia. Pakiet „Partner” kosztuje 44 € miesięcznie i obejmuje 3 numery i 6 numerów wewnętrznych. Plan „Small Business” kosztuje 80 euro miesięcznie. Obejmuje to 5 numerów z nieograniczoną liczbą rozszerzeń. Plan „mała firma” kosztuje 89 euro miesięcznie. Obejmuje to 5 numerów z nieograniczoną liczbą rozszerzeń. Wszystkie pakiety oferują profesjonalne wysyłanie SMS-ów, faksy przychodzące, przekazywanie połączeń, spersonalizowane pozdrowienia, połączenia Wi-Fi, aplikacje komputerowe ORAZ nieograniczone minuty mobilne. Niektórzy użytkownicy poprosili o funkcję faksu wychodzącego.

(Źródło zdjęcia: Źródło zdjęcia: MegaPath)

6. MegaŚcieżka

Połącz swoją komunikację z platformą MegaPath. Unified Communications – 15-dniowy bezpłatny okres próbny Instant Messaging Group MegaPath to dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm. Powstał w 1996 roku. Zapewnia firmom łączność z Internetem, ujednoliconą komunikację, usługi bezpieczeństwa i zarządzaną sieć. Dzięki produktowi „Unified Communications” MegaPath oferuje użytkownikom połączenie telefonu, rozmów wideo, czatu online i współpracy online. Użytkownicy mogą organizować konferencje audio i wideo, udostępniać swoje komputery stacjonarne lub zakładać grupy za pomocą komunikatorów internetowych. Wszystko to można zrobić za pomocą numeru firmowego z dowolnego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji i spersonalizowaną wycenę, subskrybenci powinni skontaktować się bezpośrednio z zespołem sprzedaży. Użytkownicy mogą zarządzać wszystkimi funkcjami, takimi jak połączenia konferencyjne i przekierowywanie połączeń, za pośrednictwem portalu internetowego. Wsparcie widać także tutaj. Wiadomości głosowe są transkrybowane i dostępne pocztą elektroniczną lub faksem w formacie PDF. Ceny planu PBX hostowanego w chmurze zaczynają się od 19.99 EUR (15.56 EUR) miesięcznie. Obejmuje to automatyczną sekretarkę, konferencje audio, komunikator internetowy, aplikacje na komputery stacjonarne, tablety i urządzenia mobilne. MegaPath oferuje 15-dniowy bezpłatny okres próbny dla PBX i Unified Communications.

Inne systemy telefoniczne w chmurze i opcje PBX do rozważenia

Jeśli chodzi o dostawców telefonii i central PBX w chmurze, właśnie wzięliśmy to pod uwagę dla Twojej firmy. Oto kilka dodatkowych opcji do rozważenia: aircall to jeden z najbardziej innowacyjnych dostawców usług telefonicznych w chmurze dla firm. Jest nie tylko całkowicie oparty na chmurze, co czyni go świetną opcją dla użytkowników mobilnych, ale jest także wyposażony w szereg standardowych funkcji. A co najlepsze, to nie tylko analityka, ale także wiele integracji, takich jak SalesForce, Zendesk, Zoho, Freshdesk i Shopify. Jive to kolejna firma oferująca hostowany system VoIP w chmurze, który łączy głos i wideo, dzięki czemu idealnie nadaje się do użytku na urządzeniach mobilnych, takich jak telefony komórkowe. Posiada również wiele standardowych funkcji, w tym narzędzia analityczne i oczywiście wideokonferencje. Chociaż ceny zaczynają się od 29.95 EUR za użytkownika dla maksymalnie 4 użytkowników, im niższy koszt na użytkownika, tym więcej użytkowników się rejestruje. Dialpad to kolejna świetna centrala PBX hostowana w chmurze, która zasługuje na przestudiowanie. Klawiatura numeryczna jest obsługiwana przez chmurę Google i, jak wspomniano powyżej, standardowo obsługuje konferencje audio i wideo. Sugeruje również, że sztuczna inteligencja pracuje nad Twoimi gazetami, aby zapewnić Ci praktyczne spostrzeżenia w celu poprawy wydajności biznesowej, lojalności klientów i rentowności. Jest również tani – 20 euro na użytkownika, ale kosztuje więcej, aby odblokować więcej funkcji. Microsoft Phone System jest częścią Microsoft Teams Stable, która nie tylko oferuje oparte na chmurze połączenia, konferencje i dyskusje, ale także zapewnia pełną integrację z pakietem Office 365. Jeśli jednak nie chcesz migrować do chmury, możesz skorzystać z posiadanego już sprzętu PBX. MiCloud Connect to rozwiązanie PBX hostowane przez jednego z największych dostawców rozwiązań VoIP na świecie. Chociaż wydaje się bardziej zorientowany na biznes, jest również dostępny dla małych firm, a w razie potrzeby dostępny jest szereg skal. Oferuje także opcje CRM i wiele innych funkcji usprawniających operacje biznesowe.