Najlepszy pakiet biurowy 2019 roku

Najlepszy pakiet biurowy 2019 roku
Świat stał się mobilny. Nie musimy już pracować przy nieporęcznych biurkach, możemy teraz pracować gdziekolwiek jesteśmy, z telefonami komórkowymi, tabletami i innymi urządzeniami mobilnymi. Oprogramowanie powstaje wraz ze sprzętem. Aplikacje mobilne wygenerowały dużą liczbę usług uruchamianych z chmury. Można je łatwo pobrać, zainstalować i zaktualizować. Użytkownik może teraz pracować gdziekolwiek się znajduje i gdziekolwiek chce, co jest jeszcze bardziej widoczne dzięki różnorodności dostępnego oprogramowania biurowego, które teraz działa w chmurze. Niezależnie od tego, czy używasz go w domu, czy w firmie, możesz teraz tworzyć, edytować, a nawet współpracować nad dokumentami, arkuszami kalkulacyjnymi i prezentacjami, gdziekolwiek jesteś, jeśli to konieczne. A co najważniejsze, nie tylko dokumenty, nad którymi pracujesz, są zapisywane w chmurze w ramach bezpiecznej opcji tworzenia kopii zapasowych, ale zapisywane są także poprzednie wersje tych samych dokumentów, co ułatwia ich odzyskanie. tam, gdzie to konieczne. Tutaj wymieniliśmy niektóre z największych, najlepszych i najpotężniejszych dostępnych obecnie pakietów biurowych w chmurze. Jak można się spodziewać, znajdziesz tam dobrze znane nazwy, takie jak Microsoft i Apple, ale także inne produkty bogate w funkcje, które również warto wziąć pod uwagę przy przechodzeniu do Cloud Computing.

Microsoft Office 365 (Zdjęcie: Microsoft)

1.Microsoft Office 365

Microsoft oferuje wiele oprogramowania zwiększającego produktywność użytkownikom, których na to stać. Office 365 Professional Premium Różne narzędzia zwiększające produktywność. Integracja z OneDrive Stosunkowo drogi Microsoft Office 365 to szereg usług subskrypcyjnych oferowanych przez firmę Microsoft. Został uruchomiony w 2011 roku. Zawiera między innymi Word, Excel, PowerPoint, OneNote i OneDrive. Abonenci otrzymują 1 TB przestrzeni dyskowej za pośrednictwem OneDrive. Użytkownicy mogą udostępniać pliki innym osobom. Możesz kontrolować, kto edytuje każdy plik i jak długo ma do niego dostęp. Usługa OneDrive obejmuje wieloczęściowe udostępnianie wideo, udostępnianie zawartości, udostępniane kalendarze i dyskusje zespołowe. Abonenci mają także dostęp do programów Word, Excel i Powerpoint. Użytkownicy nie muszą pobierać tych aplikacji. Są one łatwo dostępne online w ramach subskrypcji. Pakiet Microsoft Office dla domu kosztuje 9.99 euro miesięcznie i obejmuje maksymalnie pięć komputerów. Office 365 Professional kosztuje 10 euro miesięcznie na użytkownika. Poziom „Premium” kosztuje 15 EUR miesięcznie i obejmuje Exchange, SharePoint, Skype dla firm i Microsoft Teams.

Suita G (Kredyt obrazu: Google)

2. Pakiet Google G Suite

Zaufaj gigantom Google, aby uzyskać kompletny pakiet, kalendarz i pocztę e-mail. Kompleksowy pakiet produktywności Współpraca zespołowa Niektóre problemy z funkcjonalnością G Suite to marka narzędzi do przetwarzania w chmurze, zwiększających produktywność i współpracę opracowaną przez Google. Zostało wydane po raz pierwszy w 2006 roku. Oprogramowanie składa się z dokumentów, arkuszy i slajdów zintegrowanych z pakietem biurowym Google w chmurze. Obejmuje także Gmaila, Kalendarz i Hangouts. Użytkownicy mogą przesyłać własne dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje, aby dostosować własne szablony pulpitu. Użytkownicy mogą tworzyć dokumenty w swojej przeglądarce za pomocą Dokumentów Google. Umożliwia jednoczesną pracę wielu użytkownikom. Użytkownicy mogą zobaczyć wprowadzane zmiany innych użytkowników. Możesz także komunikować się za pośrednictwem wbudowanego czatu i wstawiać komentarze. Użytkownicy mogą eksportować w większości formatów, takich jak .docx, .pdf, .odt, .rtf, .html i .txt. Wszystkie zmiany zostaną zapisane. Poprzednie wersje dokumentów są przechowywane przez czas nieokreślony, bez dodatkowych kosztów. Arkusze Google umożliwiają użytkownikom przeglądanie arkuszy kalkulacyjnych w postaci wykresów i tabel przestawnych. Użytkownicy mogą pracować na arkuszach nawet w trybie offline. Arkusze są kompatybilne z innymi formatami, takimi jak Microsoft Excel. Użytkownicy mogą pracować i współpracować nad prezentacjami dla wielu użytkowników za pomocą slajdów. Administratorzy kontrolują, kto może edytować, wyświetlać i dodawać komentarze. Do wyboru jest kilka układów lub użytkownicy mogą tworzyć własne układy od podstaw. Pakiet „podstawowy” kosztuje 5 euro za użytkownika miesięcznie i obejmuje 30 GB przestrzeni dyskowej. Pakiet „Biznes” kosztuje 10 € miesięcznie na użytkownika. Przechowywanie i archiwizacja są nieograniczone. „Biznesplan” kosztuje 25 euro miesięcznie na użytkownika i oferuje zaawansowane funkcje i kontrolę. Użytkownicy Internetu skarżyli się, że funkcjonalność Arkuszy i Dokumentów nie jest tak obszerna, jak w internetowych wersjach programów Word i Excel.

(Zdjęcie: Zoho)

3. Miejsce pracy Zoho

Zoho oferuje szeroką gamę narzędzi i aplikacji, z których część jest bezpłatna. Wiele zintegrowanych aplikacji Darmowy poziom cenowy Tanie płatne plany Zoho Workplace to zestaw narzędzi biurowych online, z szeroką gamą różnych aplikacji do różnych i specyficznych zadań. Podobnie jak Microsoft Office, wiele z nich można również uruchamiać indywidualnie jako samodzielne aplikacje na urządzeniu mobilnym. Workplace zapewnia główny pakiet biurowy, jakiego oczekujesz, obejmujący programy Writer, Sheet i Show, obejmujący odpowiednio dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje. Dostępny jest także zestaw dedykowanych narzędzi do współpracy, szczególnie w przypadku dokumentów, a także opcje szkoleń i konferencji w zakresie przesyłania tekstu, głosu i wideo. Oprócz tego dostępne są również narzędzia do poczty elektronicznej, komunikacji i zarządzania projektami za pośrednictwem Zoho Mail, Cliq i Connect. Jeśli to nie wystarczy, w Apple AppStore i Google Play Store dostępne są także osobne aplikacje dla każdego z tych narzędzi. Najlepsza wiadomość jest taka, że ​​Zoho Workplace jest bezpłatne dla maksymalnie 5 użytkowników, a dla każdego użytkownika dostępne jest 5 GB przestrzeni dyskowej. Płatne plany są dostępne dla większych zespołów. Pakiet standardowy kosztuje 3 EUR za użytkownika miesięcznie, jest opłacony z góry na rok i oferuje 30 GB miejsca. Pakiety profesjonalne zapewniają więcej miejsca i bardziej zaawansowane narzędzia, już od 6 EUR miesięcznie przy płatności rocznej.

4. Tylko biuro

OnlyOffice Community Edition jest bezpłatny i oferuje wspaniałe dodatkowe funkcje. Darmowe i otwarte źródło. Excellent Free Level Support Issues OnlyOffice to pakiet biurowy typu open source opracowany przez Ascensio Systems SIA z siedzibą w Rydze na Łotwie. Dostępna w ponad 22 językach, Oracle jest jednym z jej głównych klientów. Warstwa bezpłatna, znana jako „edycja społecznościowa”, najlepiej nadaje się dla małych firm i umożliwia jednoczesne korzystanie z maksymalnie 20 połączeń. Pakiet ten oferuje nie tylko zwykłe funkcje, takie jak edytor tekstu czy arkusze kalkulacyjne, ale jest bardzo przydatny do realizacji zamówień i dokumentowania sprzedaży. Wygodna funkcja kalendarza pozwala użytkownikom na bieżąco śledzić swoje zadania osobiste i biznesowe, a także dotrzymywać terminów. Obsługiwana jest także integracja stron trzecich. Możesz tworzyć własne skrzynki pocztowe za pomocą narzędzia „Poczta”. Podobnie jak w przypadku innych pakietów biurowych, możesz tworzyć i edytować dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje. Użytkownicy mogą współpracować nad projektami i w razie potrzeby komentować pliki. Użytkownicy zgłaszali, że znalezienie wsparcia może być trudne, a społeczność forum dyskusyjnego wykorzystywana do udzielania pomocy może być skomplikowana.

5. Praca

Apple zapewnia doskonały, darmowy pakiet biurowy, łatwy w użyciu. Piękny interfejs. Potężne oprogramowanie do prezentacji. Obsługuje formaty MS Office iWork to pakiet biurowy firmy Apple. Składa się z Pages, Keynote i Numbers. Kontynuacja jest przeznaczona wyłącznie dla systemu macOS, ale użytkownicy innych platform mogą korzystać z niektórych wersji w chmurze. Istnieją trzy oddzielne aplikacje, każda do edycji tekstu, przygotowywania prezentacji i tworzenia arkuszy kalkulacyjnych. Numbers, arkusz kalkulacyjny Apple, po uruchomieniu wyświetla puste płótno, a nie zastraszający widok siatki. Dodawanie obrazów, tabel i wykresów jest bardzo łatwe. Edytor tekstu Pages jest bardzo prosty i doskonale nadaje się do prostych dokumentów. Nie jesteś zasypywany istniejącymi warstwami opcji w MS Word. Pages umożliwia także użytkownikom współpracę nad swoją pracą, a teraz dodał funkcję obsługującą format EPUB, który można tworzyć i udostępniać w iBookach. Aplikacja do prezentacji Keynote została uznana przez użytkowników online za najlepszą alternatywę dla programu PowerPoint, ponieważ jest prosta i łatwa w użyciu. Twórz piękne prezentacje bez kłopotów, które można skojarzyć z programem PowerPoint. MS Office może nie być w stanie otwierać dokumentów utworzonych przez iWork, ale wszystkie aplikacje iWork mogą eksportować formaty obsługiwane przez inne pakiety.