Najlepsze oprogramowanie non-profit w 2019 roku

Najlepsze oprogramowanie non-profit w 2019 roku
Celem oprogramowania non-profit jest ułatwienie grupie osób zarządzania większą liczbą problemów w jednym miejscu niż większość programów do zarządzania witrynami internetowymi. Obejmuje to zapewnienie centralnego pulpitu nawigacyjnego do raportowania i analiz, śledzenia darowizn i celów oraz znajdowania przydatnych informacji wspierających istniejące kampanie marketingowe. Następnie istnieje aspekt zarządzania relacjami z klientami, który dostarcza szczegółowych informacji o zespołach, wolontariuszach, osobach wspierających i darczyńcach, aby organizacje non-profit mogły się z nimi skontaktować w odpowiednim czasie. Rachunkowość i zarządzanie mediami społecznościowymi można również włączyć do oprogramowania non-profit jako część większego procesu zarządzania online. Jednak chociaż organizacje non-profit mogą mieć złożone potrzeby, oprogramowanie musi być proste i łatwe w użyciu, zwłaszcza że możliwości szkoleniowe są ograniczone, a wolontariusze mogą czasami z niego korzystać pomimo umiejętności obsługi komputera. ograniczony. W rezultacie będziemy szukać najlepszego oprogramowania non-profit, którego celem jest maksymalne uproszczenie i efektywne zarządzanie szerszymi potrzebami organizacji non-profit, bez konieczności dzielenia potrzeb oprogramowania na kilka pakietów. .

(Zdjęcie: © NeonCRM)

1. NeonCRM

Kompletna oferta ze zintegrowanymi pulpitami nawigacyjnymi. Dobrze wyposażona platforma Metryki do wglądu i analizy. Dużo pomocy, jeśli utkniesz. NeonCRM gromadzi wszystkie Twoje dane i narzędzia w jednym miejscu, pomagając organizacjom non-profit poprawić ich wydajność i organizację, dzięki czemu mogą „skupić się na pracy, która naprawdę ma znaczenie”, cytując sam zespół NeonCRM. Większość twórców platformy pochodzi z organizacji non-profit, co oznacza, że ​​rozumieją trudności administracyjne i operacyjne związane z prowadzeniem takiej organizacji i potrzebują pomocy w zaprojektowaniu usługi. odpowiadając na te szczególne potrzeby. Użytkownicy mogą tworzyć formularze online, angażować darczyńców, planować wydarzenia, zarządzać członkami, śledzić wolontariuszy i uzyskiwać wgląd z wbudowanych pulpitów wskaźników. Platforma jest wszechstronna i łatwa w użyciu, ale jeśli napotkasz problemy, dostępnych jest wiele samouczków, które pomogą Ci przejść. Są one szczególnie przydatne na wczesnych etapach poznawania platformy NeonCRM. Punkt cenowy, który zaczyna się od 50 USD (37 GBP) miesięcznie, może dotyczyć małych organizacji non-profit, ale nie jest to najdroższa oferta tego rodzaju i jest wysoce zalecana, jeśli pozwala na to budżet.

(Zdjęcie: © Little Green Light)

2. małe zielone światło

Zaawansowany system pozyskiwania funduszy i zarządzania darczyńcami. Wiele opcji dostosowywania Łatwy w użyciu Pomocna kategoryzacja darczyńców. Little Green Light to wyrafinowany system zarządzania zbieraniem funduszy i darowiznami, który wykonuje większość pracy cyfrowej dla organizacji non-profit. Według jego twórców „aktualne spostrzeżenia dostarczane przez dane pozwalają zbieraczom funduszy pracować mądrzej - i nie jest to już pracochłonne - w celu połączenia zwolenników z ich misją”. Znajdziesz wiele funkcji, w tym w pełni konfigurowalny pulpit nawigacyjny, konfigurowalne raporty, zarządzanie składnikami i kontaktami, tworzenie rozliczeń i paragonów, integracje z innymi platformami oprogramowania, z których będziesz ostatecznie korzystać, oraz niestandardowe, możliwe do śledzenia wiadomości e-mail. Automatyczna kategoryzacja dawców (główni dawcy, najbardziej aktywni itp.) jest szczególnie przydatną funkcją, pozwalającą użytkownikom zlokalizować określone cele bez konieczności przeszukiwania dużej ilości danych w celu ich identyfikacji. Przy tak wielu dostępnych narzędziach interesujące może być skorzystanie z rozszerzalnej bezpłatnej wersji próbnej, aby opanować platformę i upewnić się, że odpowiada ona potrzebom i umiejętnościom Twojego personelu. Kolejną korzyścią jest łatwy w użyciu układ oraz mnóstwo samouczków wideo, które pomogą nieznajomym zaaklimatyzować się w systemie i jak najlepiej wykorzystać jego liczne funkcje.

(Zdjęcie: © CharityTracker)

3. Śledzenie organizacji charytatywnych

Skoncentruj się na efektywnej komunikacji i współpracy. Bardzo przyjazna Doskonała obsługa klienta Raporty mają nieco ograniczony zakres CharityTracker pozwala różnym organizacjom charytatywnym w tej samej społeczności współpracować ze sobą w celu poprawy efektywności ich usług. Twórcy wpadli na pomysł stworzenia platformy po akcjach ratunkowych po huraganie Katrina w 2005 roku. Zauważyli niedostatek komunikacji między agencjami próbującymi pomóc przesiedlonym rodzinom w ich mieście. miejsce narodzin Florence w Alabamie, co doprowadziło do podwojenia operacji. i złego zarządzania zasobami. CharityTracker rozwiązuje te problemy, umożliwiając użytkownikom komunikację w czasie rzeczywistym między sobą i ich społecznościami. Funkcje obejmują wspólną bazę danych przypadków klientów, śledzenie i raportowanie, publikowanie biuletynów i rekomendacje. Niezwykle przyjazny interfejs użytkownika jest tutaj jedną z głównych zalet. Nawigacja między różnymi funkcjami jest prosta, co powinno zaoszczędzić czas podczas szkolenia użytkowników. Ponieważ wielu z tych użytkowników to potencjalnie ochotnicy z niewielką wiedzą na temat komputerów i wprowadzania danych, jest to nieoceniony aspekt platformy. Ich 24-godzinne wsparcie techniczne jest również świetne. Dlatego wszystkie możliwe problemy należy szybko rozwiązać. Dla menedżerów danych, którzy naprawdę lubią wchodzić pod maskę swoich analiz, raportowanie może wydawać się nieco ograniczone i uciążliwe, ale nie ma nic do zarzucenia tej usłudze w atrakcyjnej cenie.

(Zdjęcie: © Bloomerang)

4. Bloomerang

Dobrze zaprojektowana platforma zoptymalizowana do użytku mobilnego Inteligentne sugestie dotyczące ulepszeń Przydatne centrum mediów społecznościowych. Możliwość dostosowania w mniejszym stopniu niż u konkurencji. Bloomerang pomaga organizacjom non-profit docierać, angażować i zatrzymywać darczyńców dzięki swojej bogatej w funkcje platformie. Firma twierdzi, że współpracowała z „najlepszymi liderami filantropii”, aby stworzyć usługę, która ułatwia budowanie silnych relacji z darczyńcami. Główne funkcje oprogramowania obejmują pulpit nawigacyjny, który wskazuje wskaźnik zatrzymania darczyńców organizacji, a także sugestie, jak go poprawić, a także otrzymane przyszłe darowizny. Użytkownicy mogą również zarządzać raportami i kontami, a centrum mediów społecznościowych kontroluje, którzy wyborcy mogą tweetować o Twojej organizacji. Szkoda, że ​​Facebook i Instagram nie są włączone, ale wiele platform nie zawiera tego narzędzia, więc nie narzekamy. Projekt to mocna strona. Postęp kampanii widoczny jest po zalogowaniu, a szata graficzna jest prosta i łatwa w obsłudze. Nie musisz być ekspertem w dziedzinie oprogramowania, aby korzystać z platformy, została ona również zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych dla tych, którzy chcą łączyć się w podróży. Bloomerang oferuje imponującą liczbę funkcji, ale jest nieco mniej konfigurowalny niż inne usługi, co może być frustrujące, gdy próbujesz dostosować platformę do konkretnych potrzeb każdego użytkownika w Twojej organizacji. Biorąc pod uwagę wyższą cenę pobieraną tutaj, jest to wada.

(Zdjęcie: ©DonorPerfect)

5. DonorDoskonały

Punkt kompleksowej obsługi w zakresie pozyskiwania funduszy i zarządzania darczyńcami Światowej klasy obsługa klienta Integracje z innymi usługami. Nie jest to najpełniejsza oferta. DonorPerfect to punkt kompleksowej obsługi w zakresie pozyskiwania funduszy i zarządzania darczyńcami. Obiecuje „energetyzować inicjatywy pozyskiwania funduszy dla organizacji non-profit i pielęgnować najcenniejsze relacje” za pośrednictwem swojej platformy oprogramowania. Lista funkcji obejmuje możliwość zarządzania kontaktami założycielskimi i rozwojem darczyńców, wysyłania spersonalizowanych komunikatów, raportowania i analizowania wyników, integracji z listą Inne produkty i usługi, a także możliwość zbierania darowizn i informacji online. DonorPerfect wyróżnia się niezwykle uważnym zespołem wsparcia. W przeciwieństwie do wielu innych usług, zawsze jest ktoś gotowy do pomocy przez telefon. Czasami samouczki skanowania nie odpowiadają na Twoje pytanie, a długie oczekiwanie na pomoc może być frustrujące. Dlatego możliwość bezpośredniej rozmowy z osobą na temat problemu jest głównym atutem. DonorPerfect nie ma wszystkich funkcji innych usług, które omówiliśmy tutaj, ale nadal jest bardzo wszechstronny i tylko naprawdę zahartowani użytkownicy wyczerpią dostępne dla nich opcje.

Najlepsza reszta

Działać na nieco mniejszą skalę? Więc może Keep Giving jest platformą, której potrzebujesz. Z cenami zaczynającymi się od 30 € (22 €) miesięcznie, ta usługa pomaga małym i średnim organizacjom non-profit zbierać darowizny z wielu źródeł za pośrednictwem Internetu, poczty e-mail, usług mobilnych i funduszy. Uczestniczący za pośrednictwem sieci społecznościowych. Wild Apricot to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania członkami, obsługujące już ponad 16,000 XNUMX stowarzyszeń, stowarzyszeń i klubów. Kluczowe funkcje obejmują pełne zarządzanie bazą danych członków, narzędzie do tworzenia witryn typu „przeciągnij i upuść” (w tym łatwą integrację z istniejącą witryną), rejestracje wydarzeń online, automatyczne wiadomości e-mail i wiele innych. Łącząc oprogramowanie do zarządzania relacjami z kibicami i kibicami w jedną zintegrowaną platformę, Salsa CRM zapewnia organizacjom non-profit narzędzia online i offline, których potrzebują, aby angażować społeczności, zbierać fundusze, gromadzić kibiców, a tym samym, jak mówi firma, „zmieniać świat” . Koncentrując się na wydarzeniach i organizowaniu wolontariatu, InitLive pozwala użytkownikom efektywnie zarządzać swoimi zespołami. Platforma internetowa w chmurze zapewnia organizatorom wydarzeń narzędzia do rekrutacji, personelu, kopiowania sprzętu oraz ponownego wykorzystywania lub eksportowania danych. DonorSnap umożliwia fundraiserom skuteczne przechwytywanie, organizowanie i przechowywanie kontaktów darczyńców. Korzystając z konfigurowalnej bazy danych z polami zdefiniowanymi przez użytkownika, możesz śledzić relacje i powiązania, zarządzać członkostwem i akceptować rejestracje na wydarzenia.