Najlepszy program księgowy 2019 roku

Najlepszy program księgowy 2019 roku
Najważniejszym aspektem prowadzenia firmy i jednym z najtrudniejszych jest pilnowanie swoich zysków, dolnej linii i ogólnego zysku. Jest to szczególnie ważne, gdy dopiero zaczynasz i łatwo możesz zostać przytłoczony wszystkimi zadaniami administracyjnymi, którymi musisz się zająć. Podobnie jest w przypadku dużych firm, ponieważ ilość faktur może utrudniać zabezpieczenie sytuacji finansowej firmy. Dlatego bardzo rozsądne jest posiadanie dobrego rozwiązania księgowego od samego początku. W ten sposób możesz mieć pewność, że możesz śledzić, w jaki sposób śledzone są Twoje wydatki, kiedy zajdzie taka potrzeba. Jest to tym ważniejsze w miarę rozwoju firmy, ponieważ bez rozwiązania problemy wynikające z braku nadzoru mogą się łączyć z poziomem stresu. Dotyczy to zwłaszcza firm, które pod koniec roku chcą pozostawić wszystko swoim księgowym. Chociaż technicznie oznacza to, że rachunki są dobrze ugruntowane, a podatki płacone bez dobrego rozeznania w codziennych kosztach i zyskach, firma prawie na pewno traci pieniądze. Na szczęście istnieją bardzo łatwe w obsłudze i dobrze opracowane aplikacje, które mogą nie tylko uprościć zarządzanie rachunkami, ale także rozjaśnić sytuację księgowemu na koniec roku, oszczędzając pieniądze. Administracja. Niektóre programy księgowe można pobrać, ale obecnie częściej aplikacje działają w chmurze. Możesz uzyskać do niego dostęp za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub aplikacji na prawie każdym urządzeniu, w tym na telefonie. Oto najlepsze obecnie dostępne oprogramowanie księgowe.

1 FreshBooks

Produkt szyty na miarę dla MŚP. Łatwy w użyciu interfejs Wiele głębi i funkcjonalności. Integruje się z wieloma popularnymi usługami. FreshBooks to popularna usługa księgowości w chmurze zaprojektowana specjalnie dla właścicieli małych firm. Pakiet ma wiele funkcji: fakturowanie, śledzenie wydatków, śledzenie czasu, wiele raportów biznesowych, nawet opcję akceptowania płatności kartą kredytową (za opłatą transakcyjną 2.9% plus 30 centów), ale prosty interfejs dla osób niebędących księgowymi zapewnia są gotowe do pracy natychmiast. Mimo prostoty jest tu prawdziwa głębia. Możesz wystawiać faktury w dowolnej walucie, oszczędzać czas ustawiając faktury cykliczne, umożliwiać klientom płacenie kartą kredytową poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola, a nawet automatycznie obciążać kartę kredytową, aby ułatwić wszystkim życie. Jeśli potrzebujesz więcej mocy, system integruje się z wieloma innymi usługami, takimi jak PayPal, MailChimp, Basecamp, WordPress, Gusto, Zendesk i inne. Problemy z zarządzaniem są zminimalizowane. Możesz uzyskać dostęp do systemu i korzystać z niego z komputera stacjonarnego lub bezpłatnych aplikacji na iOS i Androida. Jako system oparty na chmurze nie musisz się martwić o kopie zapasowe. Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, możesz wypróbować FreshBooks przez 30 dni bez użycia karty kredytowej. Plan Lite zapewnia dostęp do faktur, szacunków, śledzenia czasu, wydatków i pozwala akceptować płatności kartą kredytową online i importować wydatki z konta bankowego. To 15 € miesięcznie, ale obejmuje tylko pięciu klientów. Plan Plus obsługuje 50 bardziej rozsądnych klientów, dodaje możliwość składania ofert i oszczędza czas, zapewniając cykliczne faktury i możliwość automatycznego wysyłania przypomnień o płatnościach. To przyzwoita wartość za 25 € miesięcznie. Plan premium 50 € miesięcznie zwiększa limit liczby klientów do 500, a każdego dodatkowego użytkownika można dodać za 10 € miesięcznie.

(Źródło zdjęcia: QuickBooks)

2. Intuicyjne QuickBooki

Pakiet chmurowy dla weteranów, który zaspokaja wszystkie potrzeby firmy. Nawet podstawowy plan jest dobrze przedstawiony. Wiele dostępnych dodatków Bezpłatna wersja próbna Intuit QuickBooks może i istnieje od czasów DOS, ale najnowsza wersja jest aktualna: jest to łatwy w użyciu pakiet chmurowy, który spełnia prawie wszystkie potrzeby biznesowe. Nawet pakiet Essentials za 20 USD miesięcznie ma wiele funkcji: rozliczenia, śledzenie wydatków, śledzenie czasu, fakturowanie i pracę dla maksymalnie trzech użytkowników. Istnieje również możliwość dodania samoobsługi lub pełnej listy płac za dodatkową opłatą. Podobnie jak FreshBooks, wiele aplikacji umożliwia dodawanie nowych funkcji: zarządzanie zapasami, integracja Shopify, planowanie zadań, CRM i wiele innych. Mogą one być drogie (wiele usług kosztuje więcej niż sam QuickBooks), ale są wyjątki. Dodaj na przykład GoCardless (dostępne dla klientów w Wielkiej Brytanii), a będziesz mógł konfigurować i akceptować płatności polecenia zapłaty dla zwykłych klientów za zwykłą opłatę transakcyjną w wysokości 1%, ograniczoną do 2 EUR, i bez podstępnej opłaty instalacyjnej. Inne ukryte dodatki. QuickBooks oferuje również aplikacje mobilne na iOS i Androida. Ogólnie rzecz biorąc, generalnie wolimy FreshBooks, ale jest wiele innych rzeczy, które lubimy w QuickBooks, a dzięki dostępnym bezpłatnym okresom próbnym łatwo jest wypróbować oba.

3.Xero

Dużo mocy z tanim planem podstawowym. Kuszący plan wyjścia Świetne aplikacje mobilne Podstawowy plan ma ograniczenia. Xero prawdopodobnie przyciągnie Twoją uwagę swoim kontem startowym za 9 € miesięcznie, ale musisz przyjrzeć się bliżej, a ograniczenia pojawiają się szybko, na przykład ograniczenie do wysyłania do pięciu faktur. Wprowadzenie pięciu faktur lub rozliczenie zaledwie 20 transakcji bankowych. Jeśli jednak możesz żyć z tymi ograniczeniami, są tutaj zalety. Usługa oferuje inteligentne śledzenie i zarządzanie wydatkami, prawdopodobnie na telefonie komórkowym dzięki doskonałej aplikacji Xero na Androida i iOS. Istnieją dziesiątki konfigurowalnych raportów, proste budżety i nieograniczona liczba dodatkowych użytkowników lub księgowych, dla których chcesz uzyskać dostęp do danych. Jeśli problemy z rozliczeniami, bankowością lub rozliczeniami stanowią problem, plan Xero Standard wydaje się lepszą opcją. To o wiele więcej pieniędzy za 30 € miesięcznie, ale możesz wystawiać tyle faktur i wprowadzać tyle faktur, ile chcesz. Jedynym rozczarowaniem jest brak obsługi wielu walut, co ma miejsce tylko wtedy, gdy zarejestrujesz się w Xero Premium za 60 € miesięcznie. Xero oferuje wiele funkcji, w tym wygodną usługę „Konwersji plików QuickBooks”, która pomoże Ci zacząć, iz pewnością jest łatwa w użyciu. Ale jeśli tak naprawdę nie potrzebujesz całej tej mocy, będzie miała większą wartość gdzie indziej.

4. Księgowość Sage Business Cloud

Kolejna oferta dla weteranów z kuszącymi planami abonamentowymi. Dobra oferta. Bardzo dobrze zaprezentowany i łatwy w użyciu. Imponująca obsługa klienta Sage Business Cloud Accounting robi dobre pierwsze wrażenie dzięki przejrzystym cenom bez zbędnych dodatków. Najlepszy plan księgowy Sage oferuje przyzwoitą wartość za jedyne 25 USD miesięcznie. Istnieje również 30-dniowy bezpłatny okres próbny. W tym celu posiada moduły do ​​zarządzania wycenami, fakturami, zarządzaniem i dostarczaniem podatku VAT online, wyciągami z kont i inteligentnymi uzgodnieniami bankowymi, prognozowaniem przepływów pieniężnych, szczegółowymi raportami uwzględniającymi obciążenia w różnych walutach, monitorowaniem projektów itp. komputera lub telefonu komórkowego. aplikacja. Wszystko to jest dobrze przedstawione i ogólnie łatwe w użyciu. Jeśli masz problemy, szczegółowa pomoc internetowa i samouczki wideo są dostępne za jednym kliknięciem, a oferta „nieograniczonego bezpłatnego wsparcia telefonicznego i e-mailowego” powinna pomóc każdemu początkującemu poczuć się komfortowo. Sage oferuje również bardziej podstawową ofertę o nazwie Accounting Start. Nie obejmuje to obsługi ofert dostawców, szacunków ani faktur i nie ma prognozy przepływów pieniężnych, ale kosztuje tylko 10 USD miesięcznie i może wystarczyć małym firmom.

5. Kaszo

Bezproblemowe oprogramowanie księgowe dla użytkowników małych firm Obsługa wielu walut. Dobrze zaprojektowany pulpit nawigacyjny Brak aplikacji mobilnej na Androida Wybór oprogramowania księgowego często wiąże się z uruchomieniem trudnej tabeli porównawczej, szukaniem ukrytych haczyków i znalezieniem odpowiedniego produktu dla siebie. Kashoo pozwala uniknąć tego wszystkiego dzięki jednemu planowi za 19.95 € miesięcznie lub 199 € rocznie, który zapewnia prawie wszystko, czego możesz potrzebować. Kashoo błyszczy pod względem obsługi wielu walut, ważnej funkcji w dzisiejszej globalnej gospodarce. Obsługuje również transakcje kartami kredytowymi wszystkich głównych przewoźników, w tym Amex, Visa i Mastercard, za opłatą transakcyjną w wysokości 2.9% plus 0.30 centa. Otrzymujesz również nieograniczone rozliczenia i połączenia z ponad 5,000 instytucji finansowych, aby przenieść swoje konta online. Podobał nam się usprawniony interfejs i pulpit nawigacyjny tego produktu, który zapewnia dobry przegląd bieżącej sytuacji finansowej na pierwszy rzut oka. Kashoo oferuje również obsługę klienta za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu, czatu na żywo i mediów społecznościowych. Ta firma odpowie nawet na staromodny list! Należy jednak zauważyć, że istnieje tylko jedna aplikacja mobilna na iOS, która na razie pozostawia użytkowników Androida. Kashoo oferuje 14-dniowy okres próbny dla tych, którzy chcą przetestować usługę.

Pomyśl też o tych platformach oprogramowania księgowego

Zoho Books to proste rozwiązanie dla freelancerów i małych firm, które nie potrzebują wszystkich zalet pełnego oprogramowania księgowego. Nadal zawiera podstawowe funkcje, ale nadal jest prosty i kosztuje mniej niż inne platformy. To także ewolucyjne. Jeśli więc potrzebujesz więcej informacji, możesz zakupić dodatkowe pakiety, funkcje i rozszerzenia, aby dopasować je do swoich potrzeb. Certifier to rozwiązanie do śledzenia wydatków, a nie pełne konta, ale posiadanie niektórych z powyższych platform może być bardzo przydatne, zwłaszcza że każdy może śledzić wydatki z takim zaangażowaniem. Dotyczy to zwłaszcza małych firm zatrudniających określoną liczbę pracowników, w przypadku których wydatki nie zawsze mogą być poprawnie zaraportowane lub zaprezentowane, nawet jeśli pozwala to na zrealizowanie podlegających odliczeniu oszczędności. ; podatki. Financial Force został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić rozwiązanie do finansów i księgowości w chmurze dla Salesforce. Oznacza to pełne śledzenie należności w wielu skoroszytach, a także rejestrację aktywów, dostawców, windykacji itp. Czyni to Financial Force prostą platformą księgową i miejscem w zakresie planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP). Jest potencjalnie bardzo przydatny dla firm, które już korzystają z oprogramowania Salesforce. Holded to kolejna platforma oprogramowania dla małych i średnich firm. Oferuje ERP, który łączy zarządzanie sprzedażą, księgowością, zapasami, projektami i czasem w jednym panelu. Jednak pomimo tych różnych elementów, funkcja księgowości jest w pełni rozwinięta i obejmuje automatyczne bilingowanie, a także błyskawiczne raporty wyników, a także bilans. Tipalti to kolejna duża platforma ERM i jedyne kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji wszystkich transakcji płatniczych na ujednoliconej platformie w chmurze. W tej chwili mówimy o platformie, która znacznie wykracza poza księgowość, ale także zapewnia zgodność z przepisami podatkowymi i ocenę ryzyka finansowego, wyraźnie skierowaną do firm z listy Fortune. 500 potrzebuje pełnych ścieżek audytu na całym świecie, co prawdopodobnie wyjaśnia, dlaczego Amazon przedstawia się jako klient.