Współczesny świat biznesu opiera się na informacjach przechowywanych w bazach danych. Wyzwanie polega na wykorzystaniu odpowiedniej bazy danych o odpowiedniej strukturze do przechowywania potrzebnych informacji, przy jednoczesnym zapewnieniu łatwego dostępu do tych danych. Oczywiście podjęcie decyzji w tej sprawie nie jest procesem łatwym. Istnieje wiele opcji platform baz danych, a wszystkie umożliwiają pobieranie zbiorów danych na różne sposoby. Ponadto na architekturę bazy danych może wpływać wiele różnych priorytetów, takich jak szybkość zapytań, format przechowywania, bezpieczeństwo, a nawet szybkość bazy danych. ; integracja. Wiele osób zna podstawowy zestaw kolumn i wierszy w prostej bazie danych, na przykład utworzonej w programie Microsoft Access, ale mogą one być wielowarstwowe, używać różnych języków zapytań i pracować z różnymi formatami przechowywania, takimi jak XML. Głównymi problemami będą prawdopodobnie wydajność i wrażenia użytkownika końcowego. Jeśli właściciele firm i pracownicy mają trudności z uzyskaniem potrzebnych informacji ze zbioru danych, baza danych nie działa dobrze. To samo dotyczy szybkości, ponieważ współczesne wymagania wymagają, aby dane mogły zostać dostarczone w ciągu kilku sekund, a nie kilku dni. Mając to na uwadze, przyjrzymy się niektórym z głównych atutów świata baz danych, począwszy od prostych i prostych rozwiązań po bardziej złożoną architekturę, która może wymagać szerokiego dostosowywania.
- Czy chcesz, aby Twoja firma lub usługi zostały dodane do tego przewodnika dla kupujących? Wyślij swoją prośbę do [email chroniony] z adresem URL przewodnika zakupu w temacie.
(Zdjęcie: TeamDesk)
1. TeamDesk
Konfigurowalne rozwiązanie bazodanowe Łatwe w użyciu konfigurowalne Zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych Jeśli szukasz wydajnego, ale łatwego w obsłudze rozwiązania bazodanowego, sprawdź TeamDesk. Zapewnia narzędzia potrzebne do szybkiego tworzenia niestandardowych baz danych bez wcześniejszej wiedzy technicznej. Wspaniałą rzeczą w TeamDesku jest to, że działa w chmurze za pośrednictwem własnych bezpiecznych serwerów. Nie musisz inwestować we własny sprzęt. Według firmy w ciągu ostatnich sześciu lat osiągnięto rekordową dostępność na poziomie 99,96%, co czyni ją niezawodną opcją. Oprogramowanie działa na komputerach PC, Mac, iPhone, Android i Windows Phone. Aby skonfigurować bazę danych, możesz wybrać bibliotekę predefiniowanych szablonów lub stworzyć własny od podstaw. Gdy już skończysz, możesz usuwać i dodawać funkcje w miarę rozwoju firmy. Jeśli chodzi o cenę, dostępnych jest kilka planów. Podstawowy pakiet kosztuje 49 € (36 £) miesięcznie i pozwala dodać maksymalnie pięciu użytkowników z nieograniczoną liczbą stołów, nagrań, miejsca na dysku i nie tylko. Obsługa klienta. Jednak wersja zespołowa jest dostępna za 99 euro miesięcznie (74 dolarów), a edycja korporacyjna za 249 euro miesięcznie (187 dolarów). W obu przypadkach możesz zapisać się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby przetestować wody.(Zdjęcie: Knack)
2. Zręczność
Podgląd w czasie rzeczywistym Łatwe w użyciu pulpity nawigacyjne Oparte na chmurze Zaprojektowany dla organizacji każdej wielkości, Knack jest prawdopodobnie jednym z najbardziej różnorodnych i łatwych w obsłudze rozwiązań do zarządzania bazami danych. Z platformy chmurowej korzystają tysiące firm na całym świecie, w tym firmy z listy Fortune 500, start-upy, instytucje edukacyjne i organizacje charytatywne. Oferuje szereg narzędzi zmieniających sposób organizacji danych biznesowych. Możesz uporządkować je według parametrów, takich jak nazwiska i adresy e-mail, połączyć rekordy ze sobą i uzyskać lepszy przegląd danych za pomocą szeregu formuł i równań. Ponadto interfejs jest łatwy w użyciu i nie wymaga znajomości kodowania. Aby uzyskać wgląd w dane w czasie rzeczywistym, możesz skonfigurować pulpity nawigacyjne z wykresami, diagramami i tabelami przestawnymi. Możesz także wyszukiwać zbiory danych i korzystać z elastycznych filtrów. I podobnie jak TeamDesk, dostępnych jest wiele gotowych szablonów, co oznacza, że możesz szybko skonfigurować zaawansowane bazy danych. Oprogramowanie posiada również ciekawe możliwości e-commerce. Możesz przetwarzać płatności, darowizny i zamówienia online poprzez integrację z dostawcami usług płatniczych, takimi jak PayPal i Stripe. Ceny obecnie zaczynają się od 39 euro (29 dolarów) miesięcznie, chociaż dostępny jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny.(Źródło zdjęcia: TablePlus)
3. StółPlus
Potężne oprogramowanie baz danych dla użytkowników komputerów Mac Zarządzanie wieloma bazami danych Aplikacja natywna Widoki na wielu kartach Szukasz lokalnej platformy do zarządzania bazami danych? Nie szukaj dalej niż TablePlus. Dostępny dla komputerów Mac, umożliwia tworzenie i zarządzanie dużą liczbą relacyjnych baz danych z jednego interfejsu użytkownika, w tym MySQL, SQLite, Redis, Amazon Redshift i Postgres. Umożliwia łatwe tworzenie, wysyłanie zapytań, edycję i zapisywanie baz danych z poziomu szybkiej i łatwej w obsłudze natywnej aplikacji. Jednak jedną z charakterystycznych cech tego oprogramowania jest to, że zawiera natywne szyfrowanie TLS, aby mieć pewność, że ważne dane biznesowe nigdy nie dostaną się w niepowołane ręce. Podobnie jak w przypadku innych funkcji, dostępne są tryby wielu kart i wielu okien, dzięki czemu można uzyskać szybki przegląd różnych zestawów danych. Możesz także śledzić zmiany wprowadzone w bazach danych za pomocą funkcji zwanej Code Review. Możesz także dzielić bazy danych na karty i wyróżniać różne zestawy danych, aby zwiększyć produktywność. Z tego oprogramowania korzystają duże firmy i organizacje, takie jak Spotify, Apple, Intel, FastMail, Uniwersytet Stanforda, Shutterstock i Rocket Internet. Możesz kupić TablePlus za 59 € (45 €). Jeśli ostatecznie kupisz rozwiązanie, ale uznasz, że nie jest ono dla Ciebie, obowiązuje Cię 7-dniowy okres zwrotu pieniędzy.(Zdjęcie: usługa Oracle Database Cloud Service)
4. Usługa Oracle Database Cloud
Wielopoziomowa baza danych odpowiednia do tworzenia aplikacji. Łatwa w użyciu konsola internetowa Dostosowana do potrzeb każdej firmy. Oracle oferuje jedne z najpopularniejszych i zaawansowanych rozwiązań technologii dla przedsiębiorstw na rynku, a także światowej klasy produkty bazodanowe. Świetnym przykładem jest usługa Oracle Database Cloud Service. Został zaprojektowany do obsługi obciążeń dowolnej wielkości. Jest to wielopoziomowy produkt bazodanowy wyposażony w gotowe rozwiązania szyfrujące i zaprojektowany specjalnie do tworzenia, testowania i wdrażania aplikacji w środowisku produkcyjnym. Oprogramowanie zawiera łatwą w obsłudze konsolę internetową, w której użytkownicy mogą szybko tworzyć bazy danych i zarządzać nimi. Użytkownicy mają dostęp do różnych opcji udostępniania i gotowych pakietów, w tym opcji DevOps, wydajności, bezpieczeństwa, analiz i kontroli. Danymi można zarządzać za pomocą narzędzi takich jak SSH, SQL Developer, Data Pump i SQL Plus. Będziesz musiał skontaktować się z Oracle w celu uzyskania wyceny, ale możesz także obejrzeć wersję demonstracyjną oprogramowania, aby podjąć świadomą decyzję.(Zdjęcie: Microsoft)