Najlepsza pamięć masowa w chmurze w 2020 roku online

Najlepsza pamięć masowa w chmurze w 2020 roku online
W przypadku wielu firm rozwiązania pamięci masowej online w chmurze zastąpiły tradycyjny lokalny sprzęt pamięci masowej. Zamiast przechowywać pliki i foldery na jednym serwerze, przechowywanie w chmurze powoduje rozproszenie danych w czyjejś infrastrukturze (centrum danych, serwer, dysk twardy itp.). Odkąd Amazon spopularyzował przechowywanie online za pomocą S3 (Service of simple storage) 13 lat temu pokazuje, że zainteresowanie „Cloud Storage” wzrosło zaledwie 40-krotnie. Biorąc pod uwagę mnogość dostawców pamięci masowej w chmurze, należy mądrze wybrać dostawcę, który zapewnia maksymalną ilość pamięci masowej i przepustowość przy niskich kosztach przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa danych. Ta lista przedstawia nasze najlepsze opcje przechowywania w chmurze – większość oferuje bezpłatny poziom, który pozwala sprawdzić, czy są one odpowiednie dla Ciebie, zanim przekażesz ciężko zarobioną gotówkę. I to iDrive przoduje pod względem szybkości, dokładności i łatwości użytkowania. Prezentujemy również:

EKSKLUZYWNY plan IDrive 5 TB | 69.50 € 3.48 € na 1 rok | 95% redukcja
69.50 euro może wydawać się trochę drogie za rok z 5 TB, ale 3.48 euro za pełne 12 miesięcy to śmiesznie tanie. Nie zapominając, że 5 TB powinno w dużym stopniu pokryć Twoje potrzeby w zakresie przechowywania, możesz przechowywać niezliczone godziny muzyki, tysiące zdjęć i setki gier wideo.
Zobacz ofertę Użytkownicy profesjonalni powinni dobrze przemyśleć swoje potrzeby, gdyż warunki, jak i jakość obsługi mogą znacznie odbiegać od ich konsumenckiego alter ego. Przejdź bezpośrednio do żądanej opcji za pomocą poniższych linków:

Najlepszy magazyn online roku 2020 w skrócie:

  • prowadzę
  • pCloud
  • Zoolz
  • Usiądź
  • Mega
  • onedrive
  • iCloud
  • Dysk Google
  • NextCloud
  • SpiderOak
  • 1.iDrive

    Rozwiązanie pamięci masowej w chmurze obejmujące dyski sieciowe Szybkie Łatwe w użyciu Dobre bezpieczeństwo Ekspresowa usługa IDrive wygodna w przypadku awarii Brak uwierzytelniania dwuskładnikowego IDrive zapewnia ciągłą synchronizację Twoich plików, nawet tych na dyskach sieciowych. Interfejs internetowy obsługuje udostępnianie plików przez e-mail, Facebook i Twitter. Rozważni użytkownicy lub klikacze z przyjemnością dowiedzą się, że pliki usunięte z komputera nie są automatycznie usuwane z serwera, więc istnieje mniejsze ryzyko przypadkowego usunięcia czegoś ważnego. Zachowanych jest do 30 poprzednich wersji wszystkich plików zapisanych na Twoim koncie.

    Należy również zauważyć, że administratorzy IT mają dostęp do aplikacji IDrive Thin Client, która umożliwia im tworzenie kopii zapasowych/przywracanie, zarządzanie ustawieniami itp. dla wszystkich komputerów połączonych za pośrednictwem scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. W przypadku zdjęć ma zgrabną funkcję rozpoznawania twarzy, która pomaga automatycznie je porządkować, a także synchronizować na wszystkich połączonych urządzeniach. IDrive oferuje również IDrive Express, który wysyła fizyczny dysk twardy w przypadku utraty wszystkich danych, umożliwiając szybkie odzyskanie wszystkich plików z kopii zapasowej. Dotyczy to nowej funkcji tworzenia kopii zapasowych obrazu dysku. Istnieje wersja profesjonalna, która oferuje priorytetowe wsparcie, pojedyncze połączenie, a także nieograniczoną liczbę użytkowników i kopię zapasową serwera. Ponadto dostępna jest również IDrive Cloud, obiektowa pamięć masowa w chmurze klasy korporacyjnej.

    EKSKLUZYWNY plan IDrive 5 TB | 69.50 € 3.48 € na 1 rok | 95% redukcja
    69.50 euro może wydawać się trochę drogie za rok z 5 TB, ale 3.48 euro za pełne 12 miesięcy to śmiesznie tanie. Nie zapominając, że 5 TB powinno w dużym stopniu pokryć Twoje potrzeby w zakresie przechowywania, możesz przechowywać niezliczone godziny muzyki, tysiące zdjęć i setki gier wideo.
    Zobacz ofertę

    2. Chmura

    Idealne miejsce do przechowywania dużych plików multimedialnych w chmurze Niedrogie Elegancki i intuicyjny interfejs. Łatwy w użyciu Brak narzędzi do współpracy. Chociaż obowiązują pewne ograniczenia przepustowości, wydaje się, że nie ma ograniczenia rozmiaru plików, które można pobrać, więc upewnij się, że synchronizujesz duże pliki multimedialne z pCloud. Usługa jest dostępna na wszystkie platformy mobilne i stacjonarne; użytkownicy mogą również logować się za pośrednictwem serwisu. Sama firma jest zarejestrowana w Szwajcarii, która ma surowe przepisy dotyczące prywatności, a także możesz zapłacić premię w wysokości 4.99 € miesięcznie za pCloud Crypto, aby blokować (i odblokowywać) poszczególne pliki za pomocą haseł. Należy pamiętać, że jest to jedna z niewielu usług w chmurze, która oferuje dożywotnie subskrypcje. Dostarczane są z 30-dniową historią kosza i nieograniczonym zdalnym pobieraniem (potrzebny jest tylko adres URL pliku); jest, zgodnie z oczekiwaniami, ograniczony w ruchu linków pobierania: 500 GB dla pakietu Premium i 2 TB dla pakietu Premium Plus.

    3. Zoolz

    Uznany gracz w chmurze z solidnym rodowodem Wersjonowanie plików hybrydowej kopii zapasowej Bardzo przystępne cenowo Brak kopii zapasowej na żywo 2FA Zoolz Cloud Backup ma wiele zalet zarówno do użytku osobistego, jak i profesjonalnego wdrożenia. Oferuje łatwy w obsłudze interfejs z doskonałymi opcjami zarządzania siecią i możliwością łączenia operacji w chmurze z lokalną pamięcią zewnętrzną. Ta brytyjska firma wykorzystuje infrastrukturę Amazon Glacier, aby oferować atrakcyjny stosunek ceny do wydajności, przy cenach znacznie niższych niż u konkurencji. Z 20 PB danych przechowywanych przez trzy miliony użytkowników przez ponad dekadę, Zoolz nie jest tak ulotny jak niektórzy jego rywale.

    Ekskluzywna kopia zapasowa w chmurze Zoolz o pojemności 5 TB | 124.99 € 49.95 € na 1 rok (60% zniżki)
    Zoolz nawiązał współpracę z TechRadar, aby zapewnić jeden z najlepszych pakietów przechowywania w chmurze wszechczasów. Zdobądź 1 TB chłodni w AWS za jedyne 19.95 euro rocznie. Oferta ta jest przeznaczona dla jednego użytkownika i obejmuje zarządzanie wersjami plików oraz nieograniczoną liczbę dysków zewnętrznych. Oznacza to oszczędności rzędu ponad 53%. Potrzebujesz więcej miejsca do przechowywania? Następnie zgarnij 5 TB przestrzeni dyskowej za jedyne 49.95 €. W odróżnieniu od konkurencji ceny te pozostają niskie nawet po okresie promocyjnym.

    4. Usiądź

    Nowicjusz w dziedzinie przechowywania w chmurze Dobre aplikacje mobilne Bardzo przystępne 2FA dostępne tylko za pośrednictwem Google Szwedzka firma Degoo nie jest znaną marką i dlatego zaskakujące jest, że udało im się zdobyć przyczółek na rynku przechowywania w chmurze. Dzięki zaledwie dwóm ofertom zespół ten zdołał przyciągnąć ponad 15 milionów użytkowników na całym świecie od momentu powstania na początku 2019 roku – około 20,000 XNUMX osób dołącza do Degoo każdego dnia. Jest to jedna z niewielu firm zajmujących się przechowywaniem w chmurze na świecie, która szyfruje przechowywane pliki i dystrybuuje je na czterech różnych kontynentach. Obsługuje również uwierzytelnianie dwuskładnikowe za pośrednictwem połączenia Google.

    Ekskluzywna kopia zapasowa w chmurze Degoo 10 TB | 239.76 € 99.99 € na 2 lata (58% zniżki)
    LaComparacion i Degoo połączyły siły, aby zapewnić wyjątkową ekskluzywność. Możesz zyskać niesamowite 10 TB przestrzeni dyskowej za jedyne 99.99 EUR na dwa lata. Stanowi to oszczędność 58% w porównaniu ze standardową ceną wynoszącą 9.99 EUR miesięcznie i jest dostępna wyłącznie w TechRadar. Jego cena jest znacznie niższa od konkurencji w zakresie przechowywania w chmurze. Ta cena również jest zablokowana i nie ulegnie zmianie.

    5. mega

    Przechowywanie w chmurze z zabezpieczeniami premium Łatwy w użyciu interfejs użytkownika. Niezwykle hojna bezpłatna oferta Klient synchronizacji jest oprogramowaniem typu open source Dzięki niewiarygodnie hojnemu bezpłatnemu poziomowi i prostemu interfejsowi typu „przeciągnij i upuść” firma Mega z Nowej Zelandii jest jednym z największych graczy w dziedzinie przechowywania w chmurze. Dostępna jest przydatna aplikacja mobilna do pobierania plików i zdjęć, a także synchronizowania klientów z komputerami stacjonarnymi. Firma ma również niestandardowe plany. Mega twierdzi, że wszystkie dane przechowywane w jej chmurze są szyfrowane na twoim urządzeniu, zanim dotrą do serwerów firmy. Gdy firma opublikuje kod źródłowy w swoim kliencie synchronizacji, eksperci mogą sprawdzić, czy nie ma luk w zabezpieczeniach. Cena: 50 GB za darmo. 400 GB za 6 EUR miesięcznie (4.50 EUR, 4.99 EUR, około 7.50 USD). 2 TB za 12 EUR miesięcznie (9 EUR, 9.99 EUR, około 16 USD). 8 TB za 23 EUR miesięcznie (17 EUR, 19.99 EUR, około 30 USD). 16 TB za 35 EUR miesięcznie (26 EUR, 29.99 EUR, około 46 USD).

    6. OneDrive

    Przechowywanie w chmurze wspierane przez firmę Microsoft Wbudowane funkcje przywracania plików w systemie Windows Bezpłatne miejsce to tylko 5 GB Usługa OneDrive jest wbudowana w Eksplorator plików systemu Windows 10. Oczywiście przydatne dla tych, którzy dokonali skoku. do najnowszego systemu operacyjnego firmy Microsoft. Aplikacja Microsoft Photos może również używać usługi OneDrive do synchronizowania zdjęć na wszystkich Twoich urządzeniach. Pod koniec marca Autodesk AutoCAD został zintegrowany z OneDrive, co jest dobrą wiadomością dla każdego, kto korzysta z narzędzi do pisania oprogramowania. Posiada również funkcję o nazwie Personal Vault, która zapewnia dodatkową warstwę ochrony. Istnieje aplikacja na urządzenia z Androidem i iOS, a nawet jedna w App Store dla użytkowników komputerów Mac (chociaż otrzymała mieszane recenzje). Cena: 5 GB za darmo. 100 GB za 1.99 EUR miesięcznie (1.50 EUR, około 2.9 USD). 1 TB za 7 EUR miesięcznie (5.99 EUR, około 11 USD). Nieograniczony (w ramach usługi Onedrive dla Firm) za 10 EUR miesięcznie (7.99 EUR, około 14 USD)

    7. iCloud

    Konkurencyjna cenowo szafka do przechowywania w chmurze firmy Apple Rozsądna cena Ścisła integracja z platformami Apple. Tylko 5 GB darmowej przestrzeni dyskowej Jeśli chcesz wykonać kopię zapasową swojego iPhone'a na iCloud, będziesz potrzebować więcej niż darmowe 5 GB przydzielone przez Apple, ale w porównaniu z rywalami ceny iCloud są bardzo rozsądne. Aplikacja Mac Finder zawiera iCloud Drive, na którym możesz przechowywać wszystkie potrzebne pliki. Dokumenty utworzone w pakiecie biurowym iWork są również zapisywane w usłudze iCloud i można je synchronizować między urządzeniami. Użytkownicy systemu Windows mogą również synchronizować pliki z iCloud Drive za pomocą oficjalnego klienta i uzyskiwać dostęp do aplikacji iWork w witrynie iCloud. Cena: 5 GB za darmo. 50 GB za 0.99 EUR miesięcznie (0.79 EUR, 1.49 USD). 200 GB za 2.99 EUR (2.24 EUR, 4 EUR). 2 TB za 9.99 EUR (8 EUR, 13 AUD)

    8. dysk Google

    Obfite miejsce w chmurze Google Mnóstwo darmowej pamięci. Zintegrowany z urządzeniami z Androidem Interfejs sieciowy nie jest najlepszy Dysk Google jest naturalnym wyborem dla właścicieli urządzeń z Androidem, ponieważ jest zintegrowany, ale użytkownicy innych platform mogą również docenić dużą ilość bezpłatnego miejsca. Możesz także przechowywać zdjęcia w wysokiej rozdzielczości na swoim telefonie komórkowym za pomocą aplikacji towarzyszącej Zdjęcia Google i korzystać z własnego pakietu biurowego Google (obecnie znanego jako G Suite). Ponadto uaktualnienie do płatnych planów Dysku Google nazywa się teraz Google One (chociaż nie jest jeszcze dostępne, w zależności od regionu). Wady obejmują fakt, że interfejs sieciowy nie jest zbyt przyjazny dla użytkownika, chociaż użytkownicy systemów Windows i Mac mogą pobrać aplikację komputerową, aby łatwo przeciągać i upuszczać pliki. Cena: 15 GB za darmo. 100 GB za 1.99 EUR miesięcznie (1.59 EUR, około 2.50 USD). 200 GB za 2.99 EUR miesięcznie (2.35 EUR, około 4.10 USD). 2 TB za 9.99 EUR miesięcznie (8 EUR, około 13 USD). 10 TB za 99.99 EUR miesięcznie (74 EUR, około 130 USD). 20 TB za 199.99 EUR miesięcznie (148 EUR, około 260 USD). 30 TB za 299.99 EUR miesięcznie (236 EUR, około 426 USD).

    9. Następna Chmura

    Rozwiązanie do samodzielnego przechowywania w chmurze Innowacyjne rozwiązanie do samodzielnego hostingu Dostosuj szafkę w chmurze do swoich potrzeb Dostępne wstępnie skonfigurowane konfiguracje NextCloud sam w sobie nie jest dostawcą przechowywania w chmurze online, ale oferuje bezpłatne oprogramowanie do pobrania i zainstalowania jako usługę przechowywania w chmurze. własny serwer. Używanie serwera w sieci domowej do przechowywania w chmurze jest znacznie szybsze. Możesz także włączyć szyfrowanie i upewnić się, że informacje nigdy nie opuszczają Twojej sieci domowej, która jest znacznie bezpieczniejsza. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z serwerami lub informatyką, możesz nawet kupić wstępnie skonfigurowane urządzenie NextCloud Box (jeśli możesz je znaleźć), które jest dostarczane z dyskiem twardym o pojemności 1 TB i będzie działać z tanią kartą Raspberry Pi, aby zapewnić synchronizację danych. Niestety, NextCloud Box jest niedostępny, ale możesz sprawdzić alternatywy na ich stronie internetowej. Cena: Darmowa instalacja i użytkowanie. Samodzielnie hostowane, dlatego koszty przechowywania są różne.

    10. Dąb Pająk

    „Nieznany” dostawca chmury Lepsze bezpieczeństwo Wielu rodzimych klientów Ograniczona bezpłatna oferta SpiderOak jest częścią nowego trendu nieznanych dostawców chmury. Witryna twierdzi, że po zainstalowaniu klienta Twoje dane są szyfrowane przed synchronizacją. Niestety, ponieważ SpiderOak nie udostępnił publicznie kodu źródłowego klienta, nie ma sposobu, aby to potwierdzić. Klient SpiderOakOne jest dostępny dla systemów Windows, Mac i Linux, a także Android i iOS (chociaż Android i iOS to aplikacje tylko do odczytu, co oznacza, że ​​możesz tylko przeglądać pliki i nie możesz niczego pobierać ani synchronizować). Możesz także zalogować się za pośrednictwem interfejsu internetowego, ale entuzjaści prywatności mogą woleć tego nie robić, ponieważ ujawnia to twoje hasło pracownikom SpiderOak. Cena: 21-dniowy bezpłatny okres próbny. 150 GB za 6 EUR miesięcznie (około 4.5 EUR, 8.25 EUR). 400 GB za 11 EUR miesięcznie (około 8.4 EUR, 15 USD). 2 TB za 14 € miesięcznie (około 10.7 €, 19.25 AU). 5 TB za 29 € miesięcznie (około 22.1 €, 39.9 AUD)

    Jak wybrać usługę przechowywania w chmurze?

    Florian Malecki, starszy dyrektor ds. globalnego marketingu produktów w firmie StorageCraft, dzieli się swoimi przemyśleniami Organizacje często nie wiedzą, jak zabezpieczyć swoje pliki i systemy, ale istnieje wiele środków zapobiegawczych, które można podjąć, aby uniknąć kosztownego ryzyka przestojów. Być może najważniejszym czynnikiem jest szybkie i wydajne tworzenie kopii zapasowych oraz odzyskiwanie danych. W tym miejscu pojawia się przechowywanie w chmurze. W przypadku większości dostawców usług w chmurze organizacje mogą dostosować zasięg, aby spełnić wyjątkowe wymagania w zakresie odzyskiwania i budżetu, jednocześnie ciesząc się dostępem do danych w dowolnym miejscu i czasie dzięki natychmiastowemu przełączaniu awaryjnemu do chmury specjalnie zaprojektowanej do odzyskiwania po awarii. Chmura łączy niskie koszty instalacji, administracji i kosztów ogólnych z dużą elastycznością. Ważna jest ochrona i ochrona kopii zapasowych poza siedzibą firmy oraz zapewnienie firmom spokoju, wiedząc, że dane są bezpieczne. Kluczowymi czynnikami, które organizacje powinny wziąć pod uwagę przy przechodzeniu do chmury, są: ● Utrzymywanie kopii zapasowych na miejscu i poza nim. W przypadku wszystkich danych kluczem jest redundancja. Kopie danych muszą być przechowywane na miejscu i poza nim. Zewnętrzna witryna może znajdować się w chmurze, ale mogą to być również obrazy kopii zapasowych przechowywane na dysku twardym z możliwością wymiany podczas pracy, który można przenieść do dodatkowej lokalizacji (tj. „chmury dla ubogich”) ● Wybierz chmurę z opcjami odzyskiwania . Jeśli lokalne odzyskiwanie danych nie jest możliwe, organizacje muszą mieć strategię tworzenia kopii zapasowych. Niektóre usługi w chmurze umożliwiają uruchomienie maszyny wirtualnej (VM), nawet jeśli lokalne odzyskiwanie nie jest możliwe. W przypadku systemów, które nie tolerują przestojów, najlepszą opcją jest odzyskiwanie w chmurze. ● Odzwierciedlaj krytyczne dane. Dostępność na poziomie 99.999% jest wyjątkowa, ale nic nie jest niezawodne. Należy pamiętać, że nawet przy doskonałej dostępności zdarzają się błędy i dane mogą zostać przypadkowo usunięte lub uszkodzone. W przypadku niezwykle krytycznych danych sensowne jest nie tylko przechowywanie danych w chmurze, ale także odzwierciedlanie ich w geograficznie odmiennym regionie w celu zwiększenia bezpieczeństwa.

    Najlepsze darmowe przechowywanie w chmurze

  • Dysk Google
  • onedrive
  • pCloud
  • Dropbox
  • MediaFire
  • Google Drive

    1. dysk Google

    Oferta dużej przestrzeni dyskowej w chmurze powiązana z aplikacjami G Suite 15 GB wolnego miejsca Narzędzia G Suite Aplikacja komputerowa do tworzenia kopii zapasowych i synchronizacji Bezpłatny przydział miejsca: 15 GB (z możliwością rozszerzenia) Jeśli jesteś użytkownikiem Google, korzystasz już z integracji Dysku Google, np. możliwość zapisywania załączników wiadomości e-mail Gmaila. Jednak każdy może zarejestrować się w celu uzyskania bezpłatnego miejsca w chmurze, nawet jeśli nie ma adresu Gmail, tworząc nowe konto Google. Google obecnie wypuszcza również Google One jako swego rodzaju zamiennik Dysku Google, chociaż w zależności od regionu nie jest jeszcze dostępny. Dzięki 15 GB miejsca dla nowych użytkowników Dysk Google jest jedną z najhojniejszych ofert w chmurze i czasami istnieją sposoby na bezpłatne zwiększenie tej pojemności. Problem polega na tym, że ta przestrzeń dyskowa Google jest również współdzielona z innymi usługami Google użytkownika, w tym z Gmailem i Zdjęciami Google. Aplikacje mobilne są łatwo dostępne dla użytkowników systemów iOS i Android, a aplikacja Google Backup and Sync na komputer umożliwia synchronizację plików z komputera do chmury. Dysk Google zawiera również narzędzia biurowe online do przetwarzania tekstu, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji, ułatwiające udostępnianie plików innym osobom.

    Microsoft OneDrive

    Źródło obrazu: Microsoft

    2. OneDrive

    Kolejne doskonałe rozwiązanie pamięci masowej, szczególnie dla użytkowników systemu Windows. Doskonała integracja z innymi produktami firmy Microsoft. Możesz edytować pliki online bez ich pobierania Domyślnie tylko 5 GB przestrzeni dyskowej Tak jak Dysk Google jest atrakcyjny dla użytkowników Google, OneDrive jest idealny dla każdego, kto zarejestrował się w celu korzystania z usług Microsoft. Na przykład istnieje zgrabna integracja z Outlook.com. Jest również zintegrowany z usługami firm innych niż Microsoft, takimi jak AutoCAD. Usługa OneDrive bezproblemowo integruje się również z systemem Windows 10, a dostępny jest rozsądny wybór aplikacji mobilnych zapewniających łatwy dostęp w podróży. Możliwe jest udostępnianie plików innym osobom, nawet jeśli nie są one użytkownikami OneDrive (z dostosowywalnymi uprawnieniami), a możliwość edytowania plików online bez ich pobierania jest mile widzianym akcentem. Limit bezpłatnej przestrzeni dyskowej: 5 GB Firma Microsoft, która ma dużo pieniędzy do wrzucenia do chmury, jest trochę rozczarowująca, że ​​OneDrive nie zawiera więcej miejsca za darmo. Bezpłatni użytkownicy otrzymują tylko 5 GB przestrzeni dyskowej, choć stosunkowo tanio jest uaktualnić do 50 GB. Jeśli masz Office 365, zostaniesz automatycznie uaktualniony do 1 TB miejsca, ale nie każdy chce mieć subskrypcję Office.

    pCloud

    3. Chmura

    Inteligentna usługa z eleganckim interfejsem online. Łatwe w użyciu opcje udostępniania Inteligentne aplikacje na komputery i urządzenia mobilne Wiele opcji zwiększających ilość darmowej przestrzeni dyskowej Bezpłatny przydział przestrzeni dyskowej: 10 GB (z możliwością rozszerzenia) Być może nie znasz nazwy, ale jeśli szukasz przyzwoitego kawałka darmowej przestrzeni dyskowej w chmurze, pCloud może być bilet Na początek masz wystarczająco dużo 10 GB do grania, a limit przepustowości wynosi 50 GB ruchu w łączu w dół miesięcznie. Chociaż interesuje nas przede wszystkim darmowa wersja pCloud, pamiętaj, że możesz uaktualnić do 500 GB miejsca za abonament miesięczny za 4.99 USD (3.70 USD) lub 2 TB za 9.99 USD (7.50 USD) miesięcznie, obie są dobrymi ofertami na przechowywanie. Ma również plany roczne i dożywotnie, które na dłuższą metę są tańszą opcją. Początkową bezpłatną ofertę 10 GB można również rozszerzyć do 20 GB poprzez dodatkowe 4 GB na końcu ofert, a także polecenia, które dodają 1 GB. Należy również zauważyć, że pCloud oferuje dobrze zaprojektowane aplikacje na komputery i urządzenia mobilne, które uzupełniają witrynę internetową w celu bezproblemowej integracji z przepływem pracy użytkownika. Bez ograniczeń rozmiaru plików i prostych opcji udostępniania pCloud to świetny sposób na wysyłanie dużych plików znajomym i współpracownikom — możliwe jest nawet udostępnianie ich osobom, które same nie korzystają z tej usługi. Dodaj przyzwoite opcje przesyłania strumieniowego i schludny interfejs online, a pCloud jest wart podróży.

    Dropbox

    4. Dropbox

    Kolejna wielka nazwa w pamięci masowej online. Obsługiwana platforma Raft Wiele przydatnych funkcji Początkowo tylko 2 GB przestrzeni dyskowej Bezpłatny przydział przestrzeni dyskowej: 2 GB (z możliwością rozszerzenia) Dropbox to podstawa świata bezpłatnego przechowywania w chmurze, z interfejsem internetowym, który pozostaje usprawniony i łatwy w użyciu. Pomimo swojej popularności, Dropbox oferuje jeden z najmniej hojnych bezpłatnych pakietów dla nowych użytkowników (tylko 2 GB), ale istnieje kilka sposobów na zwiększenie tej przestrzeni bez płacenia, w tym zaproszenie znajomych do dołączenia (dostajesz 500 MB za sponsorowanie do 16 GB ), wypełnij przewodnik dla początkujących (250 MB) i współpracuj na forum Dropbox (które generuje 1 GB na każdą udzieloną „mocną odpowiedź”). DropBox ma sens, gdy zaczniesz odkrywać dodatkowe funkcje usługi. Istnieje świetne narzędzie do współpracy o nazwie Dropbox Paper, które działa jako obszar roboczy grupy, a jeśli zainstalujesz aplikację komputerową, możesz automatycznie zapisywać zdjęcia. Funkcja Żądania plików umożliwia również poproszenie innego użytkownika o przesłanie pliku na Twoje konto Dropbox. Ponadto funkcja o nazwie Dropbox Rewind umożliwia przywrócenie plików lub całego konta w określonym czasie. Istnieją aplikacje komputerowe dla systemów Windows, Mac i Linux oraz aplikacje mobilne, w tym Android, iOS, a nawet Kindle. To sprawia, że ​​Dropbox jest bardzo atrakcyjny, podobnie jak obsługa aplikacji i usług innych firm. Internetowa wersja Dropbox pozwala edytować pliki bez konieczności ich pobierania, a jedyną rzeczą, która ma znaczenie dla usługi przechowywania w chmurze, jest to, że większość alternatyw oferuje więcej miejsca dla bezpłatnych użytkowników.

    MediaFire

    Źródło obrazu: MediaFire

    5. MediaFire

    Bardzo doświadczony operator pamięci masowej w chmurze Może rozszerzyć bezpłatne miejsce do 50 GB Wspaniały interfejs użytkownika i opcje udostępniania Reklamy z bezpłatnymi kontami Bezpłatny przydział miejsca: 10 GB (z możliwością rozszerzenia) MediaFire istnieje od ponad dekady i te lata doświadczenia naprawdę to pokazują. Początkowo masz 10 GB wolnego miejsca, ale możesz je zwiększyć o dodatkowe 40 GB poprzez działania takie jak polecanie znajomych i obserwowanie kont w mediach społecznościowych MediaFire. Niewielu nie zgodzi się, że 50 GB darmowego miejsca w chmurze to imponujące. Darmowe konta zawierają reklamy, ale to małe poświęcenie. Obsługuje duże pliki do 20 GB, a opcje udostępniania są imponujące, umożliwiając nawet udostępnianie osobom niebędącym użytkownikami. Interfejs internetowy jest również doskonały, a MediaFire oferuje aplikacje mobilne do wygodnego przesyłania i pobierania na iOS i Androida. Ułatwia to dostęp do plików przechowywanych w chmurze i obejmuje przydatne funkcje, takie jak automatyczna synchronizacja zdjęć.

    Najlepsza korporacyjna pamięć masowa w chmurze

  • SpiderOak
  • Tresorit
  • Egnyte
  • Dropbox firm
  • 1. Dąb Pająk

    Niezwykle bezpieczne przechowywanie w chmurze z prostym interfejsem Silniejsze zabezpieczenia Scentralizowane zarządzanie urządzeniami Brak opcji współpracy SpiderOak to narzędzie do współpracy, usługa tworzenia kopii zapasowych online i hosting plików założona w 2007 roku. Platforma umożliwia użytkownikom dostęp, synchronizację i udostępnianie danych za pomocą serwera w chmurze. Firma kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo i poufność danych. Oferują przechowywanie w chmurze, tworzenie kopii zapasowych online i usługę udostępniania, która według nich wykorzystuje środowisko prywatności „zero wiedzy”. Oznacza to, że tylko klient może wyświetlić wszystkie zapisane dane. Nawet SpiderOak nie ma dostępu do Twoich danych. SpiderOak koncentruje się przede wszystkim na prywatności i bezpieczeństwie. W rezultacie samo narzędzie ma bardzo podstawową konstrukcję. Dzięki temu konsola administracyjna i centralne zarządzanie urządzeniami są bardzo łatwe w użyciu. Zawierają również wygodną funkcję „przeciągnij i upuść” do porządkowania plików. Ze scentralizowanego panelu zarządzania urządzeniami użytkownicy mogą uzyskać dostęp do ustawień wszystkich aplikacji, takich jak wybór i udostępnianie kopii zapasowych. Panel sterowania pozwala również użytkownikom zarządzać swoimi kontami, ustawiać uprawnienia grupowe i uzyskiwać przegląd wykorzystania. Potencjalni klienci biznesowi powinni skontaktować się bezpośrednio z zespołem sprzedaży SpiderOak, aby poprosić o wycenę. Wymagane jest co najmniej 500 użytkowników. Komentatorzy online zauważyli, że SpiderOak nie ma wielu narzędzi do współpracy dostępnych u innych dostawców pamięci masowej w chmurze.

    2.Tresorit

    Szyfruj swoje pliki na miejscu dzięki eleganckim aplikacjom Tresorit Bezpłatna 14-dniowa wersja próbna Pełne szyfrowanie Dostępne różne pakiety korporacyjne Tresorit jest dostawcą pamięci masowej w chmurze z siedzibą na Węgrzech i w Szwajcarii. Został założony w 2011 roku. Dostawca koncentruje się na poprawie bezpieczeństwa i szyfrowaniu danych dla firm i użytkowników indywidualnych. Jeśli chcesz zapewnić bezpieczeństwo swoich danych przechowywanych online, Tresorit jest usługą, której potrzebujesz. Ten dostawca pozwala zachować kontrolę nad plikami dzięki „szyfrowaniu bez wiedzy”, co oznacza, że ​​tylko Ty i osoby, którym zdecydujesz się udostępnić, możesz zobaczyć Twoje dane. Twoje konto Tresorit może być również chronione za pomocą połączenia z uwierzytelnianiem dwuskładnikowym i możesz wybrać miejsce przechowywania danych firmowych z opcjami rezydencji danych. Ponadto ma również funkcje, takie jak skaner dokumentów, który bezpiecznie skanuje i pobiera dokumenty bezpośrednio do Tresorit. Pakiety Tresorit Small Business zaczynają się od 25 € (19.60 €) miesięcznie (lub 20 € miesięcznie w przypadku abonamentu rocznego) dla zespołów składających się z 2-9 użytkowników. Obejmuje to 1000 GB zaszyfrowanej pamięci masowej, bezpieczny dostęp do maksymalnie 10 urządzeń oraz synchronizację istniejącej struktury folderów. Biznesplan Tresorit zaczyna się od 30 € (23.30 €) miesięcznie (lub 24 € miesięcznie za abonament roczny) dla firm z ponad 10 użytkownikami. Obejmuje to dodatki, takie jak zarządzanie prawami cyfrowymi, zdalne czyszczenie i wsparcie telefoniczne. W chwili pisania tego tekstu istnieje 50% zniżki na biznesplan, więc możesz zapłacić zaledwie 12 € (9.4 €) miesięcznie. W przypadku rozwiązań biznesowych użytkownicy powinni kontaktować się bezpośrednio z firmą Tresorit. Dodatki obejmują niestandardowe szkolenie personelu, interfejs API zarządzania i wdrożenie na miejscu. Wszystkie poziomy mają 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Dodatkowe zabezpieczenia oferowane przez Tresorit sprawiają, że jest on stosunkowo drogi w porównaniu z innymi rozwiązaniami do tworzenia kopii zapasowych w chmurze. Jednak większość użytkowników prawdopodobnie doceni spokój ducha i dodatkowe funkcje, które oferuje Tresorit.

    3.Egnyte

    Duża pamięć masowa połączona z elastycznymi narzędziami do synchronizacji. 15-dniowy bezpłatny okres próbny Świetna integracja Niektóre problemy z przesyłaniem danych Egnyte zostało założone w 2007 roku. Firma dostarcza oprogramowanie do udostępniania i synchronizacji plików korporacyjnych. Egnyte umożliwia firmom przechowywanie danych lokalnie i online. Wszystkie typy danych mogą być przechowywane w chmurze, a najbardziej wrażliwe dane mogą być przechowywane na serwerach lokalnych. Poprawia to bezpieczeństwo. Zespoły komercyjne mogą współpracować ze sobą, a kiedy są na to gotowe, dzięki systemowi współpracy, który jest łatwy w użyciu za pośrednictwem platformy usług treści Egnyte. Integracja z popularnymi aplikacjami przemysłowymi mówi o Office 365 lub Gmail. Cela umożliwia pracownikom zdalnym i wewnętrznym łatwy dostęp do wszystkich plików. Plan „Office” d'Egnyte zaczyna się od 8 € (6,21 €) za pracownika et par mois. Komórka obejmuje od 5 do 25 pracowników, 5 ton zapasów i maksymalny rozmiar pliku 10 go. Pakiety „Biznes” zaczynają się od 20 € (15,7 €) na pracownika i miesięcznie. Komórka obejmuje od 25 do 100 pracowników, 10 Ton zapasów online i maksymalny rozmiar pliku 10 Go. Aby skorzystać z „poziomu przedsiębiorstwa”, który obejmuje ponad 100 pracowników, maksymalny rozmiar pliku 25 Go i nieograniczone zapasy, należy skontaktować się bezpośrednio z Egnyte. Egnyte oferuje bezpłatny 15-dniowy esej dla wszystkich karnetów narciarskich. Les utilisateurs ont observé que sures fichiers, tels que des photos, peuvent aprendre beaucoup de temps à charger.

    4. Dropbox Biznes

    Niezawodna pamięć masowa w rozsądnej cenie od lidera w dziedzinie pamięci masowej online Łatwa w użyciu Prueba gratuita de 30 días Brak narzędzi do edycji online Dropbox jest jednym z najstarszych dostawców pamięci masowej w chmurze. Został założony w 2007 roku. Do tej pory jest jednym z najłatwiejszych w użyciu dostawców pamięci masowej. Dropbox można zainstalować na większości komputerów lub urządzeń i łatwo synchronizować między aplikacjami. Aplikacja może przechowywać prawie każdy typ pliku bez problemów ze zgodnością. Możesz łatwo przeciągać i upuszczać pliki do aplikacji komputerowej. Możesz także łatwo udostępniać pliki innym użytkownikom za pomocą linków. Można je udostępniać użytkownikom, którzy nie mają konta Dropbox. Ponadto zespoły mogą korzystać z przestrzeni Dropbox, które zamieniają foldery we wspólne przestrzenie robocze. Ponadto za pomocą Dropbox Transfer możesz wysłać do 100 GB plików za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Ponieważ Dropbox istnieje już od dłuższego czasu, integruje się z większością innych aplikacji, takich jak MS Office i Slack. Wszystkie pliki i foldery można udostępniać innym użytkownikom, nawet jeśli nie są oni częścią Twojego konta. Ci użytkownicy będą ograniczeni do limitów przestrzeni dyskowej własnego planu. Dropbox Business można połączyć z kontem osobistym, aby mieć dostęp do wszystkich plików w jednym miejscu. Funkcja konta osobistego „automatyczne przesyłanie z aparatu” jest teraz dostępna również dla kont profesjonalnych od listopada 2018 r. Pulpit nawigacyjny jest prosty i łatwy w użyciu. Tutaj administratorzy mogą zobaczyć liczbę członków swojego zespołu oraz oczekujące zaproszenia. Możesz ograniczyć udostępnianie i zezwalać/blokować komentarze według własnego uznania. Pulpit nawigacyjny umożliwia dostęp do ustawień i monitorowanie użycia. Dropbox oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny, który wymaga podania szczegółów płatności. Twój plan zostanie automatycznie uaktualniony po okresie próbnym, w którym to czasie Twoja karta zostanie obciążona. Plan „Standardowy” zaczyna się od 12,50 EUR (9,71 EUR) na użytkownika miesięcznie od 3 użytkowników i obejmuje 3 TB przestrzeni dyskowej.Pakiet „zaawansowany” zaczyna się od 20 EUR (15,70 EUR) na użytkownika miesięcznie z nieograniczoną przestrzenią dyskową. Aby subskrybować poziom „Enterprise”, użytkownicy będą musieli skontaktować się bezpośrednio z Dropbox. Niektórzy użytkownicy komentowali brak narzędzi do edycji online.