Najlepsza platforma e-commerce 2019 roku

Najlepsza platforma e-commerce 2019 roku
Najlepsze platformy e-commerce w 2019 r. Rozwój sieci umożliwił niezliczonym firmom dotarcie do szerszego rynku. Co więcej, doprowadziło to do powstania niezliczonych nowych firm działających wyłącznie online, napędzanych wykładniczym wzrostem połączeń mobilnych. Nic dziwnego, że według jednego z analityków rynek platform e-commerce dla MŚP przekroczył barierę 1.000 miliarda dolarów. Nie ma wątpliwości, że Internet oferuje firmom wspaniałe możliwości, ale ważne jest, aby organizacje jak najlepiej je wykorzystywały. Aby sprzedawać swoje produkty lub usługi online, Twoja strona internetowa musi być odpowiednio wyposażona. Zbudowanie sklepu internetowego od podstaw to gigantyczne zadanie i na szczęście bezsensowne. Obecnie istnieje wiele różnych pakietów platform e-commerce do wyboru. Większość platform eCommerce zapewni firmom standardowe funkcje, takie jak możliwość wysyłania produktów z katalogu online, dokonywania płatności online, zarządzania klientami i zapewniania obsługi posprzedażowej. Inne będą oferować bardziej wyrafinowane funkcje, takie jak funkcje marketingu online, możliwość zarządzania lub integracji systemów sklepowych oraz udostępnianie interfejsów API. Najlepsze oprogramowanie eCommerce dla Twojej firmy zależy wyłącznie od Twoich konkretnych potrzeb. Jeśli jesteś grupą działającą wyłącznie online, integracja w punkcie sprzedaży nie będzie konieczna, ale możesz mieć dużą liczbę zagranicznych klientów, w takim przypadku obsługa walut obcych byłaby niezbędna. W tym artykule przedstawimy jedne z najlepszych dostępnych obecnie platform eCommerce, zanim rozważymy inne opcje, które warto rozważyć w zakresie tworzenia własnego rozwiązania eCommerce.

Najlepsze pakiety platformy eCommerce.

1. Shopify

Gigant świata handlu elektronicznego. Łatwy w użyciu Mnóstwo funkcji Potężne narzędzia analityczne Shopify to prawdopodobnie najbardziej znana platforma e-commerce. Została stworzona w 2006 roku przez założycieli Tobiasa Lütke, Daniela Weinanda i Scotta Lake'a, którzy, jak głosi historia, uznali, że nie ma prostej platformy eCommerce, z której można by korzystać, i dlatego zbudowali własną platformę. Firma mówi, że: „Nie potrzebujesz żadnego doświadczenia technicznego ani projektowego, aby łatwo stworzyć piękny sklep internetowy”. Według Shopify możliwe jest otwarcie jednego z ich sklepów internetowych w ciągu kilku minut. Użytkownicy mogą wybierać spośród szerokiej gamy modeli lub sami zaprojektować wygląd swojego sklepu. Obsługuje pełną linię kart kredytowych, jest zgodny z PCI Level 1, oferuje 256-bitowe szyfrowanie SSL dla dodatkowego bezpieczeństwa i oferuje wsparcie 24/7 przez telefon, komunikator lub e-mail. Platforma zapewnia kompletny CMS, za pomocą którego użytkownicy mogą zarządzać funkcjami i prezentacją swojego sklepu internetowego. Użytkownicy mogą w dowolnym momencie zarządzać swoim sklepem za pomocą aplikacji mobilnych Shopify. Sama platforma jest w pełni responsywna, co oznacza, że ​​sklep będzie zoptymalizowany pod kątem odwiedzających, którzy uzyskują do niego dostęp z poziomu komputera stacjonarnego lub urządzenia mobilnego. Shopify oferuje również użytkownikom nieograniczony hosting dla ich sklepów, dogłębną analizę wykorzystania odwiedzających sklep oraz funkcje marketingowe, takie jak optymalizacja SEO, silniki rabatów i kuponów, karty podarunkowe i wiele innych. narzędzia e-mail marketingu. Możesz wypróbować Shopify z 14-dniowym bezpłatnym okresem próbnym.

najlepsze pakiety e-commerce

2. Bigcommerce

Doświadczenie w handlu elektronicznym z kompletnym CMS Elastyczne zarządzanie produktami. Świetne wsparcie Dostęp do ekspertyz w zakresie projektowania stron internetowych Firma Bigcommerce została utworzona w 2009 roku i obiecuje „wspierać Twój biznes, nie tylko Twój sklep”. Oprócz oferowania natychmiastowej pomocy przez telefon, czat i e-mail, oferuje również artykuły i filmy pomocy dotyczące handlu elektronicznego, a także dostęp do zespołu ekspertów. w e-commerce możesz udzielać porad i wskazówek dotyczących sprzedaży internetowej. Ich eksperci są wykwalifikowani w Google Analytics i AdWords. Podobnie jak Shopify, Bigcommerce zapewnia różnorodne szablony i motywy, które pomagają sklepom szybko rozpocząć działalność. Użytkownicy mogą również zaprojektować własny sklep lub skorzystać z pomocy projektantów Bigcommerce. Platforma zawiera kompleksowy system zarządzania treścią, który pozwala użytkownikom zarządzać całą witryną, a nie tylko jednym sklepem. Użytkownicy mogą korzystać ze szczegółowego i elastycznego zarządzania produktami, zoptymalizowanego rankingu w wyszukiwarkach, a także różnych zintegrowanych narzędzi i analiz marketingowych. Płatności można przyjmować za pośrednictwem ponad 40 wstępnie zintegrowanych bramek, a szczegóły wysyłki można dostosować do wymagań biznesowych. Ostatnio dodano nowe funkcje, takie jak obsługa Amazon Import oraz Link i Shopping w Instagram Stories. Platforma oferuje zautomatyzowane przetwarzanie zamówień, elastyczne reguły podatkowe w zależności od miejsca składania i wysyłki zamówień oraz obsługę wielu walut. Możesz wypróbować Bigcommerce z 15-dniowym bezpłatnym okresem próbnym.

najlepsze pakiety e-commerce

3. Wola

Doświadczony dostawca z niestandardową usługą projektowania. Szeroka gama narzędzi do zarządzania witryną. Bogate zasoby pomocy. 14-dniowa bezpłatna wersja próbna Volusion istnieje od prawie dwóch dekad, otwierając sklep w Teksasie w Stanach Zjednoczonych w 1999 roku. Firma twierdzi, że jej platforma jest „wszechstronnym rozwiązaniem e-commerce” i oferuje 14-dniowy bezpłatny test. (Nie wymagamy karty kredytowej). Podobnie jak w przypadku innych platform eCommerce, użytkownikom oferuje się różnorodne szablony, które można również dostosowywać w dowolny sposób. Jeśli wymagany jest bardziej złożony projekt, Volusion oferuje niestandardową usługę projektowania, która może zintegrować branding i obecność w mediach społecznościowych. Platforma zapewnia narzędzia do zarządzania witryną i produktami, których oczekujesz, możliwości marketingowe dla SEO, mediów społecznościowych i punktów stowarzyszonych, a także możliwości zarządzania pocztą e-mail i zamówieniami w celu szybkiego przetwarzania zamówień, przyjmowania płatności, obliczania podatków i integracji POS. Oprócz swojej platformy i powiązanych usług, Volusion oferuje aplikacje partnerskie, wsparcie dla użytkowników oraz bazę wiedzy do obsługi e-commerce. Użytkownicy mogą polegać na artykułach na blogach, przewodnikach i seminariach internetowych. Od 8 października 2018 r. nie ma już opłat transakcyjnych.

najlepsze pakiety e-commerce

4. Podstawowy handel

Usługa skierowana do MŚP. Wszystkie funkcje oferowane dla każdego planu. Bezpieczny hosting z gwarancją dostępności na poziomie 99.9%. Pride in Transparency CoreCommerce powstała w 2001 roku i koncentruje się na świadczeniu usług e-commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw. Firma kładzie nacisk na prostotę i przejrzystość, obiecując, że jej platforma jest łatwa w użyciu, a klienci nie będą pociągnięci do odpowiedzialności za ukryte opłaty. Najbardziej unikalnym aspektem CoreCommerce może być to, że wszystkie jego funkcje są dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od rodzaju planu, z którym są powiązani. Plany cenowe są określane na podstawie liczby produktów, liczby adresów e-mail, przepustowości i ilości miejsca wymaganego przez użytkownika (plany z wyższej półki również korzystają z dodatkowego wsparcia). Podobnie jak inni dostawcy eCommerce, CoreCommerce oferuje funkcje projektowania sklepów, zarządzania produktami, przetwarzania zamówień i marketingu. Platforma oferuje między innymi nieograniczone opcje dostosowywania produktów, zintegrowany silnik blogowy oraz bezpieczny hosting zapewniany przez Rackspace z gwarancją dostępności na poziomie 99.9%. Możesz wypróbować CoreCommerce z 15-dniowym bezpłatnym okresem próbnym.

najlepsze pakiety e-commerce

5. 3dkoszyk

Pozwala na imponujący stopień dostosowania do Twoich potrzeb. Łatwy w użyciu Wiele innowacyjnych funkcji Wiele oferowanych dodatkowych usług Założona w 1997 roku firma 3dcart jest najstarszym z opisanych tutaj dostawców. Zostało wprowadzone w celu zintegrowania tak wielu najpopularniejszych funkcji eCommerce na jednej platformie. Firma twierdzi, że opiera się na sześciu podstawowych wartościach: ciągłych innowacjach, dobrej obsłudze, prostych rozwiązaniach, zaufaniu, zadowoleniu pracowników i klientów oraz pomyślności pracowników i klientów. Do innowacyjnych funkcji platformy należy moduł, który użytkownicy mogą zainstalować, aby oferować paczki upominkowe, system zamówień, możliwość zarządzania programem lojalnościowym oraz możliwość oferowania cyklicznych zamówień. Wiele z tych cech jest bardzo specyficznych, co sprawia, że ​​sklepy można idealnie dopasować do potrzeb każdego biznesu. Sklepy można zaprojektować za pomocą jednego z wielu szablonów oferowanych przez 3dcart lub użytkownicy mogą zaprojektować własny sklep. Pasek szybkiej edycji ułatwia wprowadzanie zmian w układzie sklepu. Zdjęcia produktów są najnowocześniejsze dzięki funkcji automatycznego powiększania 3dcart, a produkty można sprzedawać za pośrednictwem Facebooka z integracją ze sklepem. Podobnie jak w przypadku innych platform, użytkownicy mogą blogować bezpośrednio z 3dcart, a dostępne są narzędzia do tworzenia kuponów, wysyłania biuletynów i marketingu afiliacyjnego. Oprócz swojej platformy, 3dcart oferuje szereg profesjonalnych usług. Użytkownicy mogą poprosić o pomoc w zakresie SEO, linków sponsorowanych, zarządzania kasą, mediów społecznościowych, reklam na Facebooku i porad dotyczących konwersji. Można również udzielić pomocy, aby sklep użytkownika był skonfigurowany zgodnie z najwyższymi standardami. Oferowane są usługi, takie jak klonowanie witryn, niestandardowa konfiguracja śledzenia, migracja danych i szkolenia. Ponadto 3dcart może zapewnić certyfikat SSL. Hosting jest gwarantowany przez 99,9% dostępności, a wsparcie 24/7 jest zapewniane przez telefon, e-mail lub czat online. Możesz przetestować usługę za pomocą 15-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.

najlepsze pakiety e-commerce Weź również pod uwagę:

Media alternatywne

Jeśli nie chcesz korzystać ze standardowego pakietu, jakie inne opcje możesz wypróbować? To właśnie zobaczymy w drugiej połowie tego pokoju…

Obecnie wiele poważnych firm zdecydowało się na korzystanie z serwisu eBay.

Czy eBay jest odpowiedni dla Twojej firmy?

Serwis eBay został otwarty w 1999 roku i obecnie ma ponad 14 milionów użytkowników, w tym ponad 10,000 XNUMX, którzy używają tej witryny w celach biznesowych jako głównego źródła dochodu. To nie tylko sprzedawcy niechcianych produktów, firmy wykorzystały prostotę oferowaną przez eBay do zawierania lukratywnych transakcji. Nawet największe marki, takie jak Argos, Debenhams i House of Fraser, używają eBay do sprzedaży online. Dzięki dostępnym teraz wyrafinowanym narzędziom możesz rozpocząć pracę ze swoim sklepem w ciągu zaledwie kilku godzin. Centrum sprzedających eBay zawiera wszystkie potrzebne informacje. Każdy sklep jest zarządzany przez zwykły interfejs użytkownika serwisu eBay. Serwis eBay udostępnia szereg narzędzi ułatwiających zarządzanie, śledzenie i promowanie sklepu po jego skonfigurowaniu. Korzystanie z serwisu eBay jako platformy dla Twojej firmy może być idealnym rozwiązaniem, jeśli Twoja firma chce sprzedawać produkty po stałych cenach. Pełna integracja systemu płatności elektronicznych PayPal z eBay wspiera ten niezbędny element Twojego sklepu. W przypadku serwisu eBay kluczem jest dokładne przyjrzenie się kosztom, a także opłatom transakcyjnym pobieranym przez PayPal przed założeniem własnego sklepu.

Jak stworzyć własne rozwiązanie e-commerce.

Oczywiście, jeśli chcesz całkowicie kontrolować każdy aspekt swojego nowego sklepu internetowego, najlepszym rozwiązaniem będzie samodzielne utworzenie każdej strony. Zatrudnienie kogoś do kodowania Twojej witryny jest jedną z opcji. Jeśli się na to zdecydujesz, wykonaj następujące kroki:
  • Poproś firmę o konkretne przykłady ich pracy, aby zobaczyć
  • Napisz szczegółowe podsumowanie witryny, którą chcesz utworzyć. Im więcej szczegółów, tym większe zamieszanie.
  • Upewnij się, że rozumiesz cenę, którą pobierasz i liczbę poprawek, które obejmuje ta cena
  • Zawsze miej podpisaną umowę lub kontrakt przed rozpoczęciem pracy
  • Zapytaj, czy projektanci będą hostować Twoją witrynę i czy możesz dokonać aktualizacji samodzielnie, czy też którakolwiek z aktualizacji musi przejść przez agencję projektową za dodatkową opłatą
  • Poproś o przypisanie praw autorskich do swojego projektu Twojej firmie, ponieważ Twoja witryna internetowa stanowi ważną część własności intelektualnej Twojej firmy.
  • Uwzględnij w umowie szczegóły dotyczące sposobu polubownego rozwiązania umowy, jeśli coś pójdzie nie tak.
  • < p class="bordeaux-image-check">Wybierz projekt strony internetowej z szablonu Monster Nie musisz też budować swojej witryny całkowicie od zera. Zakup szablonu może zapewnić wszystkie podstawowe strony, których potrzebuje Twoja witryna. Następnie możesz je zmodyfikować samodzielnie za pomocą aplikacji takiej jak Dreamweaver lub skorzystać z pomocy eksperta od kodowania, aby wprowadzić zmiany. Szablony stron internetowych są dostępne od wielu dostawców, w tym Template Monster. Jeśli masz już stronę internetową i chcesz dodać funkcję handlu elektronicznego, możesz to łatwo zrobić za pomocą wielu aplikacji, w tym:

    Ostatnia rada

    Niezależnie od tego, którą ścieżkę wybierzesz budując swoją witrynę, nigdy nie zapominaj:
  • Musisz zadbać o to, aby Twój sklep mógł być łatwo aktualizowany i zarządzany.
  • Dobry, profesjonalny hosting jest niezbędny, aby Twoja witryna była zawsze dostępna.
  • Znajdź intuicyjne i wydajne koszyki kasowe i koszyki zakupowe.
  • Obsługa klienta jest obecnie królem. Firmy muszą nie tylko sprawnie wyciągać pieniądze od klientów, ale także odpowiednio ich wspierać.
  • Upewnij się, że Twój sklep jest w pełni zintegrowany ze wszystkimi głównymi serwisami społecznościowymi.
  • Bezpieczeństwo przywilejów: Kupujący czują się teraz bardziej komfortowo podczas zakupów online, ale upewnij się, że Twoja witryna korzysta z protokołu SSL (Secure Socket Layer), który jest obecnie standardem branżowym w przypadku płatności online.
  • Doświadczenie osoby odwiedzającej Twoją witrynę powinno być ważniejsze od wszystkich innych kwestii. Nie zapominaj, że w świecie e-commerce od Twojej konkurencji dzieli Cię jedno kliknięcie.
  • Do konfiguracji sklepu internetowego należy podejść ostrożnie i starannie, aby móc stworzyć profesjonalną i efektywną stronę internetową. Zakupy online wciąż rosną. Zadbaj o to, aby Twoja firma nie straciła kanału sprzedaży, który nie wykazuje oznak spowolnienia.