Najbardziej absurdalna technologia konsumencka w grach wideo

Najbardziej absurdalna technologia konsumencka w grach wideo
Chociaż najnowszy zwiastun The Last of Us 2 był szokujący brutalną przemocą związaną z przetrwaniem, miał jeszcze jedną niespodziankę: postać gra na PS Vita. Biorąc pod uwagę, jak niewiele osób gra w ten system w dzisiejszych czasach, a nowa gra ma miejsce w 2033 r., odkryliśmy zabawną sugestię, że jednym z niewielu elementów technicznych, które przetrwają apokalipsę, będzie niedoceniana przenośna konsola Sony. najbardziej absurdalne urządzenia, które pojawiają się w grach wideo? Oczywiście wiele gier zawiera postęp technologiczny, który nasyca nasz własny świat, na przykład telefony komórkowe. Znaleźliśmy jednak przypadki, w których włączenie określonego elementu technologii konsumenckiej wydaje się z perspektywy czasu naprawdę dziwne. Wykraczają one poza lokowanie produktu i przełamują zawieszenie niewiary, sprawiając, że zastanawiamy się, w jakim świecie gramy. To nasze ulubione czasy, kiedy gry i urządzenia w ogóle się nie mieszają. W serii Metal Gear Solid Solid Snake (i jego inne pseudonimy) zwykle komunikuje się ze swoimi przełożonymi za pomocą odbiornika Codec, niepozornego urządzenia, które bezpośrednio manipuluje maleńkimi kośćmi ucha za pomocą nanotechnologii. . Chciałbyś więc pomyśleć, że Snake przeszedłby ze swojego starego, dużego odtwarzacza kasetowego Sony Walkman na coś bardziej… zaawansowanego. W końcu istnieje wiele powodów, dla których kasety należą już do przeszłości: są nieporęczne, trzeba je przewijać ręcznie, a jakość dźwięku nie jest na wysokim poziomie. A jednak Solid Snake nie chce zostawić swojego starego odtwarzacza muzycznego. Może jest po prostu uparty; może to sentymentalne; A może Apple Care nie obejmie urządzeń, które wkroczą do strefy działań wojennych.

Nintendo Switch - Donkey Kong: Tropical Freeze

Nintendo Switch to wspaniała konsola, ale trudno powiedzieć, czy jej kontrolery Joy-Con lepiej pasują do małych rączek po odłączeniu od konsoli. W końcu prawdopodobnie możesz sobie wyobrazić szympansa używającego Joy-Con bez większych problemów. Ale małpa ubrana w krawat, który waży ponad 300 funtów? Brak możliwości. Zakładamy jednak, że Nintendo przegapiło tę notatkę, ponieważ Diddy Kong i DK Ham Fists grają razem na Nintendo Switch w ramach bezczynnej animacji w grze Donkey Kong: Tropical Freeze. Diddy prawdopodobnie dał mu również prawy dolny Joy-Con, bezczelną małą małpkę. (I zanim otrzymamy jakiekolwiek notatki, tak, wiemy, że oryginalna wersja miała DK i Diddy na 3DS. To Nintendo zdecydowało się ją zaktualizować, aby reedycja była porywająca.)

Baterie Energizer - Alan Wake

W świecie, w którym ciemność może być pokonana tylko przez światło, baterie nagle stają się cennym zasobem. To powiedziawszy, tylko najlepsi poradzą sobie z panem Alanem Wake'em, który do zasilania swojej latarki używa wyłącznie baterii Energizer. Ale oto pytanie do ciebie… w jaki sposób Alan Wake zawsze ustawia baterie we właściwy sposób za każdym razem? Ponadto, w jaki sposób udaje mu się ten wyczyn czarów w ciemności i pod przymusem? I wreszcie, jaka latarka tak szybko wyczerpuje baterie? Wydaje się, że niektóre rzeczy w życiu zawsze będą tajemnicą, ale ulubiona marka baterii Alana nigdy nie będzie miała wątpliwości. I nie zaczynaj od każdego telefonu Verizon w grze...

Super Smash Bros

(Zdjęcie: Nintendo)

Robotic Operating Buddy (ROB) — Serie Super Smash Bros.

Co robisz, gdy niszowe urządzenie NES jest w dużej mierze zapomniane? Oczywiście uczyń go postacią w Super Smash Bros! UKRAŚĆ. Był to typowo nowy pomysł Nintendo, o którym nikt nie wiedział, że chce (i najwyraźniej nikt też nie pytał). Zabawka była kompatybilna z niektórymi grami NES, ale pierwotnie została zaprojektowana, aby NES był bardziej wyrafinowany dla kupujących, którzy byli zmęczeni grami wideo po niesławnej awarii STEAL w 1983 roku. Z pewnością był to sprytny element technologii, ale dziś jest najlepiej rozpoznawalny jako jeden ze wschodzących graczy w Super Smash Bros. Plastikowy robot miał swój początek w grze Super Smash Bros. Brawl i od tamtej pory jest ostoją. Dobra robota, mały przyjacielu.

(Źródło zdjęcia: Bulbapedia)

System rozrywki Super Nintendo - Pokemon czerwony i niebieski

Wyobraź sobie: czekałeś całe życie przez 10 lat. W końcu otrzymujesz wezwanie od uroczej nauczycielki z miasta, aby wybrać własną kieszonkową bestię i rozpocząć niesamowitą podróż. Wracasz do domu, żeby pożegnać się z mamą (jak grzeczny chłopiec) i pojawiasz się w swoim pokoju... żeby zagrać na swoim Super Nintendo Entertainment System. Wyobraź sobie, że jesteś w zoologicznej krainie czarów, w której możesz hodować, trenować i walczyć z Pokémonami, ale wolisz siedzieć w środku i grać w Kirby All-Star. To nie ma znaczenia. Wszyscy potrzebujemy przerw.

Sims 2

AlienWare „Wszystko oprócz spodka” (zdjęcie: The Sims Wiki)

Komputer stacjonarny AlienWare — Sims 2

Wiele elementów w The Sims 2 to komediowe imitacje produktów ze świata rzeczywistego, dotyczy to także komputerów pochodzących od fikcyjnych marek gier, takich jak LyfeB Gon i PeachySoft. A potem było biuro AlienWare. Bez względu na powód partnerstwa z backdoorem, EA zainstalowało jeden z najlepszych komputerów do gier na świecie, a jego humorystyczny opis „Wszystko oprócz spodka” naśmiewa się nawet z ceny platformy w grze. (3100 simoleonów!) I prawdziwe życie. (Do Twojej wiadomości, niektórzy modderzy wskrzesili ten przedmiot, ale niestety tylko dla Sims 3...)

(Źródło zdjęcia: Naughty Dog/Sony)

Sony Xperia Z5 - Uncharted 4

Sony, Sony, Sony. Jako tytan rozrywki i technologii, nie jest zaskoczeniem, że Sony bierze produkty od korporacyjnego ramienia i umieszcza je w filmach – zarówno Hotel Transylvania 2, jak i film o Jamesie Bondzie Skyfall sugerowały lub dosłowne telefony Sony, podczas gdy Chappie bezwstydnie wygląda jak PS4. . (Tak, lokowanie produktu!) Ale to było trochę głupsze, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że postacie z Uncharted 4 miały na sobie Sony Xperia Z5, ponieważ nawet w tym momencie pod koniec 2015 roku telefony Sony miały trudności z konkurowaniem. Oddanie ostatniego telefonu w ręce Jamesa Bonda na potrzeby sceny to jedno; To kolejny sposób na wywarcie presji na programistach, aby animowali Twój biznesowy smartfon w celu rozpaczliwego rozgłosu.

Windows Phone i tablety Surface — Quantum Break

Cóż, sprawiedliwe jest sprawiedliwe: manipulująca czasem trzecioosobowa gra akcji Quantum Break z 2016 roku jest wypełniona produktami Microsoft, takimi jak telefony z systemem Windows i tablety Surface, jak zauważył Kotaku. Ma to sens, biorąc pod uwagę, że gra została wydana przez Microsoft Studios… i opracowana przez Remedy Entertainment, która stworzyła Alana Wake’a (powyżej tej listy). To zabawne, że Sony i Microsoft polegały na zewnętrznych programistach, aby zintegrować swoje urządzenia z grami.