Wyobraź sobie horror. Właśnie zacząłeś oglądać odcinek 8. sezonu The Simpsons (konkretnie „Sceny z walki klas w Springfield”) w Disney Plus i gdy chcesz coś zagrać, pojawia się ekran błędu. Myślisz, że dotyczy tylko tego odcinka tego programu, ale zdajesz sobie sprawę, że dzieje się tak ze wszystkim w Disney Plus, na wszystkich Twoich urządzeniach. Telefon z systemem Android? Kod błędu 83. PS5? Kod błędu 83. iPad? Kod błędu 83. Przeglądarka internetowa? Kod błędu 83. To frustrujący błąd, częściowo dlatego, że własna strona Disneya nie zawiera zbyt wielu szczegółów na temat tego, co to właściwie oznacza. „Oznacza to, że napotkaliśmy nieznany błąd przesyłania strumieniowego na Twoim urządzeniu. Zwykle jest to problem ze zgodnością urządzenia, błąd połączenia lub problem z kontem”. To nie zawęża tematu, prawda? Nie, gdy dzieje się tak na wszystkich urządzeniach, a nawet wtedy, gdy nadal otrzymuję błąd na różnych połączeniach internetowych. Z całym szacunkiem dla wszystkich stron internetowych, które napisały artykuł pomocy na temat naprawy kodu błędu 83, ale żadna z nich tak naprawdę nie pomogła mi go naprawić (wyłączanie i włączanie urządzenia nie działało lub próba aktualizacji aplikacji). W końcu skontaktowałem się z obsługą klienta Disney Plus, ponieważ nic z mojej strony nie miało wpływu na wynik. Były naprawdę genialne, niesamowicie cierpliwe i szczegółowe. Po tym, jak nie mogli rozwiązać problemu przez czat tekstowy, zadzwoniła do mnie prawdziwa osoba, aby pomóc mi to naprawić; Według mojego rejestru połączeń cały proces trwał 39 minut. Przede wszystkim zadano mi wiele bardzo oczywistych pytań, na które cierpliwie próbowałem odpowiedzieć: czy próbowałeś wylogować się ze wszystkich swoich urządzeń, czy próbowałeś włączać i wyłączać router, czy korzystasz z VPN. Tego rodzaju rzeczy. Proszą o Twój adres IP i sprawdzają, czy jesteś właścicielem konta. Krótko mówiąc, nie mogli wymyślić, jak zapobiec wyświetlaniu tego błędu na koncie w każdym filmie Disney Plus, a ja nadal nie otrzymałem jasnego powodu problemu, mimo że osoba po drugiej stronie telefonu To. .sugerowane może być związane z dużą liczbą urządzeń podłączonych do mojego konta. Ale mieli rozwiązanie, które z mojej strony natychmiast przywróciło mnie do Disney Plus i było zaskakująco schludne.