Zrób trwały wpływ | Porównanie

Zrób trwały wpływ | Porównanie

W kwietniu, u szczytu pandemii Covid-19, wiele osób na całym świecie pracowało z domu. Jednak od wewnątrz wszyscy byliśmy świadkami czegoś zaskakującego: środowisko wykazywało oznaki ożywienia w związku ze spadkiem aktywności człowieka. Jak napisała Jennifer Morgan, dyrektor wykonawcza Greenpeace International: „COVID-19 to szansa, której nie można przegapić, aby na pierwszym miejscu postawić ludzi i planetę”. W miarę jak świat uczy się żyć z wirusem i zaczyna iść do przodu, musimy wykorzystać tę trwałą dynamikę. Niedawne badanie wykazało, że prawie 80% ludzi w USA. UU. Wielka Brytania twierdzi, że zrobiłaby dla klimatu tyle samo, co dla Covid-19. Dzisiejsi konsumenci mają wysokie oczekiwania wobec marek: Barometr zaufania Edelman 2020 wykazał, że trzy razy więcej osób twierdzi, że w przypadku firm obdarzonych zaufaniem etyka jest ważniejsza niż konkurencja. Jednak złożenie obietnicy już nie wystarczy. Według Barometru Zaufania ponad połowa konsumentów zgadza się, że zbyt wiele marek wykorzystuje kwestie społeczne jako strategię marketingową mającą na celu sprzedaż większej liczby produktów i postrzega to jako formę prania zaufania, która zamiast zyskać zaufanie, może naprawdę zaszkodzić. Same kampanie nie wystarczą, aby przekonać konsumentów, że marce można zaufać w zakresie jej wpływu na społeczeństwo, zmiana musi być zakorzeniona w podstawowej strukturze biznesu. W naszej nowej normalności technologia staje się siłą, która pozwala nam wprowadzać zmiany z dowolnego miejsca. Poniżej znajduje się kilka trendów, o których powinni wiedzieć konsumenci i firmy, aby przyczynić się do bardziej zrównoważonej przyszłości. „Cyfrowy ślad węglowy” to nowa koncepcja, która zyskuje na popularności wśród świadomych ekologicznie konsumentów. Każdy odtworzony utwór i wysłany e-mail zwiększają stale rosnące zapotrzebowanie na przetwarzanie danych, a ostatecznie na energię elektryczną. Dla wielu ignorowanie ogromnego wpływu naszych narzędzi cyfrowych na środowisko staje się niemożliwe. W rzeczywistości The Shift Project, organizacja non-profit i zespół doradców, odkryła, że ​​odsetek globalnych emisji CO2 powodowanych przez narzędzia cyfrowe wzrósł o 50% od 2013 r. i obecnie odpowiada za więcej emisji niż cała branża lotnicza. Ponieważ ludzie mniej podróżują i częściej pozostają w domu, musimy skupić się na lepszych nawykach cyfrowych. Oznacza to coś więcej niż tylko wyłączenie komputerów po zakończeniu dnia (choć z pewnością jest to jego częścią). Zaczyna się od zakupu energooszczędnych systemów, które spełniają standardy takie jak te określone w EPEAT. Polega na regularnym usuwaniu przestarzałych lub nieużywanych danych, które mogą stać się „toksyczne” na naszych urządzeniach, czy to smartfonach, tabletach czy laptopach, zużywając energię, ale nie są używane. Pobieranie treści zamiast przesyłania strumieniowego, dostosowywanie ustawień zasilania, a nawet zmniejszanie zasięgu za pomocą ekologicznych wyszukiwarek, takich jak Ecosia, to wygodne sposoby na ograniczenie naszych nawyków cyfrowych.

Wzrost aktywności konsumenckiej w Internecie

Kiedy myślimy o aktywizmie, zwykle wyobrażamy sobie ludzi wychodzących na ulice, aby żądać radykalnych zmian strukturalnych, jak obecny ruch Black Lives Matter lub kiedy Greta Thunberg organizowała globalne marsze w imię walki ze zmianami klimatycznymi. . Jednak technologia otwiera przed ludźmi nowe możliwości zabrania głosu na cyfrowej autostradzie. Najczęściej widać to w sposobie, w jaki konsumenci korzystają ze swoich platform internetowych, aby nawoływać do zmian, które chcą widzieć w naszym świecie, jak na przykład podczas niedawnego światowego strajku klimatycznego w Internecie. Jak donosi Vox, „zakupy stały się aktem politycznym”. A polityka bojkotu lub zakupu marki nie zna granic: obejmuje pokolenia i demografię. Jednak coraz częściej wśród młodych głosów w Internecie pojawiają się wezwania do stosowania bardziej zrównoważonych produktów i opakowań. Młodzi konsumenci nie tylko wkładają pieniądze w swoje usta (54% pokolenia Z jest skłonnych wydać więcej na zrównoważony produkt), ale także aktywnie proszą o zmianę, której pragną. W tym roku firma zbożowa Kellogg's zmieniła swoją politykę dotyczącą oleju palmowego na bardziej zrównoważoną w następstwie petycji, pod którą zebrano ponad 785.000 XNUMX podpisów. Nie są osamotnieni: obrona konsumentów w Internecie wymaga radykalnych zmian w regionie, branży i wielkości firmy.

Dlaczego komunikacja o trwałym wpływie jest korzystna dla obu stron

Choć ludzie na całym świecie domagają się od firm podjęcia działań, nowe badania pokazują, że marki nie komunikują dobrze swoich sukcesów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowe badanie przeprowadzone przez QuadPackaging wykazało, że chociaż 53% respondentów stwierdziło, że prosty system oceny zrównoważonego rozwoju będzie miał wpływ na ich decyzje zakupowe, 92% konsumentów nie zauważyło logo ani ocen. trwałości wydrukowaną na opakowaniu produktu. To wyraźny sygnał dla firm: zrównoważony rozwój to coś więcej niż odznaka, musi być częścią etyki i działań Twojej organizacji. Zanim zaczną mówić, firmy muszą zajrzeć do środka i dokonać niezbędnych zmian. Na przykład 155 firm, w tym HP, podpisało niedawno oświadczenie „Lepsza rekonwalescencja”, w którym wzywa się rządy do dostosowania swoich wysiłków na rzecz naprawy skutków pandemii Covid-19 do najnowszych osiągnięć nauki o klimacie. To oświadczenie jest zgodne z inicjatywą Science Based Targets (SBTi) i jej partnerami kampanii na rzecz ambicji handlowych na rzecz 1,5°C: Organizacją Narodów Zjednoczonych Global Compact i koalicją We Mean Business. Proaktywne informowanie o tego typu zobowiązaniach przynosi korzyści zarówno firmom, które chcą dzielić się swoimi sukcesami, jak i klientom, którzy poszukują tych informacji w celu wsparcia swoich decyzji zakupowych. Dla naszej firmy fakt, że w ubiegłym roku wygenerowaliśmy sprzedaż na poziomie 1.6 miliarda euro, gdzie decydującym czynnikiem było zaangażowanie w zrównoważony rozwój, dodatkowo pokazuje, że rynek jest głodny dynamiki. Marki technologiczne muszą być liderami, architektami i innowatorami naszej nowej normalności, współpracując z klientami i rządami, aby zapewnić rzeczywisty, trwały wpływ. Jeśli tego nie zrobią, ustawodawcy i sami klienci wypełnią próżnię przywództwa. Ziemia powiedziała nam, czego potrzebuje. Mamy teraz szansę nie tylko wyjść z kryzysu Covid-19, ale także wrócić silniejsi jako planeta.