LinkedIn przejmuje Zoom i Microsoft Teams dzięki nowej platformie wydarzeń audio i wideo

LinkedIn przejmuje Zoom i Microsoft Teams dzięki nowej platformie wydarzeń audio i wideo

Aby zachęcić użytkowników do spędzania większej ilości czasu w ich profesjonalnej sieci społecznościowej, LinkedIn przygotowuje się do uruchomienia nowej platformy do wirtualnych wydarzeń audio i wideo.

Jak donosi TechCrunch, nowa platforma wydarzeń firmy pozwoli autorom i organizacjom liczyć, organizować i sprzedawać interaktywne wirtualne wydarzenia.

LinkedIn naprawdę zaczął szukać wydarzeń, zanim wybuchła pandemia, wraz z uruchomieniem swojego centrum wydarzeń w XNUMX roku. Ponieważ jednak coraz więcej osób zaczęło pracować z domu, firma dodała ankiety online i wydarzenia wideo, aby zapewnić pracownikom zdalnym dostęp do wydarzeń.

Teraz, dzięki nowej platformie wydarzeń wirtualnych, LinkedIn zacznie od produktu audio podobnego do Clubhouse, który zostanie uruchomiony w wersji beta w tym miesiącu, a następnie wersja wideo, która będzie dostępna wiosną.

Wydarzenia audio i wideo

Kiedy nowa platforma wydarzeń LinkedIn zostanie uruchomiona w wersji beta jeszcze w tym miesiącu, organizatorzy nie będą musieli polegać na oprogramowaniu innych firm, ponieważ będą one zawierać wszelkie narzędzia potrzebne do prowadzenia interaktywnych treści typu end-to-end.

Gospodarze będą mogli nagrywać i organizować swoje wydarzenia bezpośrednio z LinkedIn, a nowa platforma będzie zawierać narzędzia dla uczestników i gospodarzy online do prowadzenia rozmów na żywo i moderowanych dyskusji. Jednak uczestnicy będą mogli również komunikować się ze sobą w trakcie i po zakończeniu wydarzenia. Promocja tych wydarzeń będzie bardzo prosta, a organizatorzy mogą to zrobić na LinkedIn.

Platforma rozpocznie się od kierowania reklam do indywidualnych autorów, którzy polegają na profesjonalnym internecie społecznościowym, aby łączyć się z szerszą publicznością i omawiać takie tematy, jak rozwój kariery i rekrutacja.

Menedżer produktu LinkedIn, Jake Poses, omówił filozofię firmy dotyczącą nowej platformy wydarzeń wirtualnych dla audio i wideo w wywiadzie dla TechCrunch, mówiąc:

„Naszą filozofią jest oddanie kontroli organizatorom. Chcemy ułatwić organizowanie wirtualnych okrągłych stołów, dyskusji przy kominku itp. Niektórzy mogą docenić, że wydarzenie jest bardziej formalne lub mniej formalne. Niektórzy mogą docenić komunikowanie się z publicznością, otwieranie się na czat. Oferujemy interaktywność i wsparcie dla profesjonalistów.

Prawdopodobnie usłyszymy więcej od LinkedIn, gdy tylko audio część nowej platformy wydarzeń wirtualnych zacznie wchodzić w wersję beta jeszcze w tym miesiącu.

Wskazaliśmy również najlepsze oprogramowanie do wideokonferencji, najlepsze narzędzia do współpracy online oraz najlepszą hybrydową technologię pracy.

Via TechCrunch