Konsumenci będą napędzać kolejną falę technologii płatniczych

Konsumenci będą napędzać kolejną falę technologii płatniczych
Les vénements de l'année des nière ont non seulement accéléré le pass à la ligne, car les mesures de distancing sociale et les blocages ont limité l'accès aux magasins physiques, mais cela a également créé an appétit accru pour l'adoption de nouvelles metody płatności. O autorze Roy Aston jest dyrektorem ds. informacji w firmie Paysafe. Na całym świecie ludzie robią zakupy i płacą inaczej. Międzynarodowe badanie, które zleciliśmy w marcu tego roku 8.000 konsumentów, wykazało, że 86% stwierdziło, że ich nawyki płatnicze zmieniły się w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a 59% wypróbowało nową metodę płatności. Wydaje się, że wybór nigdy nie był tak ważny. Pierwsze oznaki wskazują, że nasze nowe nawyki będą kontynuowane. Konsumenci odkrywają wygodniejsze sposoby robienia zakupów i płacenia, i podobnie jak inne obszary ich życia, które zostały zmienione przez pandemię, w dłuższej perspektywie przyjmą nowe zachowania, jeśli ułatwią im życie.

Wyzwanie przed nami

W ciągu ostatnich 12 miesięcy dostawcy usług płatniczych odegrali ważną rolę, pomagając sprzedawcom szybko reagować i przechodzić na metody działania online, aby zaspokoić najpilniejsze potrzeby konsumentów, ale jest jeszcze wiele do zrobienia. Technologia jest na zaawansowanym etapie, ale jak zawsze przyjęcie określi wpływ tej technologii. Większość z nich nie jest wykorzystywana lub nie jest jeszcze wykorzystywana we właściwy sposób. Weź 3DS2 (3D Secure 2). Chociaż jego zdolność do poprawy bezpieczeństwa płatności online i ograniczenia oszustw jest oczywista, obawy handlowców dotyczące zwiększonego spadku gotówki wpływają na szybkość migracji. W rzeczywistości ma ogromny potencjał do wykorzystania w celu optymalizacji doświadczenia użytkownika związanego z płatnościami i usprawnienia procesu płatności mobilnych. Największym wyzwaniem dla dostawców usług płatniczych w ciągu najbliższych 12 miesięcy będzie pomoc handlowcom w przejściu od pierwszego kroku konfigurowania płatności online w ramach budowania ich obecności w eCommerce do spraw, wykorzystujących uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję wokół zarządzania klientami i kredytami. Główne obszary do przeglądu w tym roku to:

Dotrzymanie obietnicy 5G

Nic dziwnego, że 5G okazuje się bardziej ewolucją niż rewolucją. Ale jeśli chodzi o wykorzystanie nowych technologii do wspierania zmian nawyków konsumenckich, nie ma wątpliwości, że 5G będzie kluczem do osiągnięcia tego celu. Na przykład możliwość wykorzystywania danych w czasie rzeczywistym, dokładnie w miejscu zakupu lub konsumpcji, w celu uatrakcyjnienia interakcji płatniczych poprzez zachęty. Ulepszona łączność i prędkość oferowana przez 5G usunie również bariery dla firm i pomoże im dotrzeć do nowych klientów, a także umożliwi ludziom zakładanie firm w bardziej odległych obszarach. Co ważniejsze i zasadniczo, zapewni ludziom dostęp do usług, do których wcześniej nie mieli dostępu. Ekosystem płatności będzie odgrywał kluczową rolę w przyspieszaniu integracji i kierowaniu transakcjami mobilnymi na całym świecie dzięki odpowiednim rozwiązaniom płatniczym. Będzie to prawdziwa rewolucja na rynkach wschodzących. Jak zawsze, oszustwa nie są daleko od porządku dziennego zarówno dla firm, jak i konsumentów. Ponieważ ludzie, jak widzieliśmy, akceptują nowe sposoby robienia zakupów i płacenia, nadal obawiają się, że sprzedawcy internetowi muszą zrozumieć i działać, jeśli mają zapewnić zaufanie konsumentów i zmaksymalizować rentowność.Możliwość rozwoju reprezentowana przez przyspieszenie w kierunku technologii cyfrowej. Ponieważ konsumenci nadal poruszają się w Internecie, są teraz bardziej świadomi i zaniepokojeni oszustwami. Również w tym obszarze będziemy świadkami pozytywnych zmian, ponieważ 5G umożliwia handlowcom zintegrowanie zaawansowanych zabezpieczeń i szybkości z transakcjami.

zaufanie przede wszystkim

Utrzymanie zaufania konsumentów jest ostatecznym priorytetem, gdy zmierzamy w kierunku bardziej zaawansowanego wykorzystania technologii. Płynniejsze przenoszenie danych z jednego końca na drugi to jedno, ale dobre zarządzanie nimi na wszystkich etapach ich podróży, przy jednoczesnym zapewnieniu konsumentowi pełnej przejrzystości, to drugie. Istnieje ogromna szansa na połączenie danych konsumenckich i informacji od dostawców usług płatniczych, fintech, sprzedawców detalicznych, handlowców i banków. W ten sposób i łącząc te cyfrowe tożsamości, możliwe są nowe poziomy personalizacji. Aby jednak zachować zaufanie konsumentów, zalecenia i zachęty oparte na tych informacjach muszą być odpowiednie, dostarczone we właściwym czasie i aktualne. To wtedy doświadczenie konsumenta naprawdę się poprawia. Połącz to z niestandardową, beztarciową obudową, a stanie się to znaczącą przewagą konkurencyjną, która nigdy nie była ważniejsza w tych niespotykanych czasach.