Les vénements de l'année des nière ont non seulement accéléré le pass à la ligne, car les mesures de distancing sociale et les blocages ont limité l'accès aux magasins physiques, mais cela a également créé an appétit accru pour l'adoption de nouvelles metody płatności. O autorze Roy Aston jest dyrektorem ds. informacji w firmie Paysafe. Na całym świecie ludzie robią zakupy i płacą inaczej. Międzynarodowe badanie, które zleciliśmy w marcu tego roku 8.000 konsumentów, wykazało, że 86% stwierdziło, że ich nawyki płatnicze zmieniły się w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a 59% wypróbowało nową metodę płatności. Wydaje się, że wybór nigdy nie był tak ważny. Pierwsze oznaki wskazują, że nasze nowe nawyki będą kontynuowane. Konsumenci odkrywają wygodniejsze sposoby robienia zakupów i płacenia, i podobnie jak inne obszary ich życia, które zostały zmienione przez pandemię, w dłuższej perspektywie przyjmą nowe zachowania, jeśli ułatwią im życie.
Wyzwanie przed nami
W ciągu ostatnich 12 miesięcy dostawcy usług płatniczych odegrali ważną rolę, pomagając sprzedawcom szybko reagować i przechodzić na metody działania online, aby zaspokoić najpilniejsze potrzeby konsumentów, ale jest jeszcze wiele do zrobienia. Technologia jest na zaawansowanym etapie, ale jak zawsze przyjęcie określi wpływ tej technologii. Większość z nich nie jest wykorzystywana lub nie jest jeszcze wykorzystywana we właściwy sposób. Weź 3DS2 (3D Secure 2). Chociaż jego zdolność do poprawy bezpieczeństwa płatności online i ograniczenia oszustw jest oczywista, obawy handlowców dotyczące zwiększonego spadku gotówki wpływają na szybkość migracji. W rzeczywistości ma ogromny potencjał do wykorzystania w celu optymalizacji doświadczenia użytkownika związanego z płatnościami i usprawnienia procesu płatności mobilnych. Największym wyzwaniem dla dostawców usług płatniczych w ciągu najbliższych 12 miesięcy będzie pomoc handlowcom w przejściu od pierwszego kroku konfigurowania płatności online w ramach budowania ich obecności w eCommerce do spraw, wykorzystujących uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję wokół zarządzania klientami i kredytami. Główne obszary do przeglądu w tym roku to:- Dane i analizy Wykorzystaj technologię, aby zrozumieć interakcję zachowań konsumentów w Internecie i sprawić, by Twoje podróże były płynniejsze i bardziej spersonalizowane.
- Zarządzanie ryzykiem Lepsze zrozumienie ryzyka i wykorzystanie technologii w bardziej wyrafinowany sposób w celu zapobiegania oszustwom
- Wzajemna łączność Przejście na interfejsy API i modele płatności jako usługi zmieni sposób gry, w szczególności dla małych handlowców, umożliwiając im niemal natychmiastowy dostęp do szerokiej gamy produktów płatniczych i opcji przetwarzania.