Koalicja rozmawia o przeszłości, teraźniejszości i następnej generacji Gears of War

Koalicja rozmawia o przeszłości, teraźniejszości i następnej generacji Gears of War

Gears 5 jest już oficjalnie dostępne i poza pewnymi problemami z serwerami dla wielu graczy w chwili premiery, najnowszy dodatek do strzelanki z perspektywy trzeciej osoby przyciągnął fanów.

Spotkaliśmy się z Mattem Searcym, dyrektorem ds. projektowania kampanii Gears 5, podczas wydarzenia Gears Ink w Londynie, aby omówić nowe elementy najnowszej gry, mające na celu budowanie bazy fanów i lojalności. Przyszłość franczyzy.

Weź płaszcz

(Zdjęcie: The Coalition)

Koalicja przejęła franczyzę Gears of War w 2014 roku, kiedy Microsoft nabył prawa od Epic Games. W tym momencie wydano już cztery główne gry z serii Gears of War, co stworzyło standard, jakiego fani oczekiwali od tytułów Gears, i dało The Coalition wiele powodów, aby zająć się rozwojem Gears of Gears. Wojna 4.

„Dzięki Gears 4 naprawdę chcieliśmy pokazać fanom, że możemy stworzyć grę z zębatkami” – Searcy powiedział TechRadar. „Więc w pewnym sensie graliśmy w tę grę bezpiecznie, ponieważ była to dla nas ogromna praca, aby upewnić się, że doskonale rozumiemy, jak stworzyć wrogów, aby czuli się jak tacy wrogowie i stworzyć przestrzenie bitewne, w których dobrze się czują. "

„Naprawdę chcieliśmy zrozumieć nie tylko pod względem technicznym, ale także koncepcyjnym i wizualnym, co to znaczy opowiedzieć historię o Gears”.

„Jesteśmy grą fantasy, jesteśmy grą science fiction, to nie jest realistyczne, ale chcemy być wiarygodni”.

Matt Search – Koalicja

Gra Gears of War 4 ukazała się w 2016 roku i zebrała pozytywne recenzje, zgodnie z typową formułą Gears i ponownie wprowadzając ulubione przez fanów funkcje ze swoich następców. Koalicja miała rację i nadszedł czas na kolejny krok: większą ostrożność.

„W przypadku Gears 5 mieliśmy tę przewagę, że zaczęliśmy od całej tej wiedzy, zamiast spędzać połowę cyklu rozwojowego na jej zastanawianiu się” – mówi Searcy. „Dużo o tym rozmawiamy, ale jeśli zrobimy coś złego, będzie to wyglądało jak nowa gra i może będzie świetna, ale będzie to po prostu nowy Gears z tytułem „Gears” jako tytułem .

„Myślę, że firma Epic wykonała niesamowitą robotę, wykorzystując magię stworzoną w Gears of War i rozwijając ją, dlatego w czasie tworzenia Gears 4 rozmawialiśmy o 39 – grafice – która powinna wyglądać jak przekładnie, ale sprawiać wrażenie bardziej nowoczesnej – powiedział nam o nowych postaciach – nie są one aż tak przesadzone i przesadzone, ponieważ mieliśmy wszystkich starych, którzy dźwigali ten ciężar – a chcieliśmy trochę więcej wiarygodności w naszych postaciach Rod (Fergusson) dużo mówi o tym, że nie jest to realizm, ale wiarygodność. Jesteśmy grą fantasy, jesteśmy grą science fiction, nie chcemy być realistyczni, ale chcemy być wiarygodni.

Zmiana opieki

(Zdjęcie: The Coalition)

W przypadku Gears 5, po sukcesie Gears of War 4, The Coalition wybrała bardziej eksperymentalne podejście. Studio wiedziało, że ma podstawowy wygląd serii, ale nadszedł czas, aby odcisnąć na serialu swój własny ślad.

„Chcieliśmy odcisnąć swój własny ślad na tym, czym mogłaby być Gears of War” – mówi Searcy. „Chcemy się ciągle rozwijać, chcemy, aby wyglądała jak gra Gears, ale była to najlepsza gra Gears, w jaką kiedykolwiek grałeś”.

Najbardziej godnymi uwagi funkcjami wprowadzonymi przez Gears 5 są elementy otwartego świata i wybór gracza. Ogólnie rzecz biorąc, seria była całkowicie liniowym doświadczeniem, pozwalającym graczom przechodzić z misji na misję w stronę intensywnych, brutalnych bitew. Jednakże w Gears 5 ten rodzaj rozgrywki jest zdecydowanie sednem gry, istnieją również obszary otwartego świata, które możesz eksplorować, jeśli chcesz.

Przykładowo, Akt 2 oferuje rozległy, pokryty śniegiem obszar, który gracze mogą eksplorować za pomocą poręcznego pojazdu windsurfingowego o nazwie Skiff, nie psując przy tym intrygi. Obszar jest ogromny i zawiera kilka zadań pobocznych, równoległych do zadania głównego, dzięki czemu gracze mogą poświęcić trochę czasu na wchłonięcie pięknego, spowitego mrozem świata, zanim wyruszą na fotografowanie homarów.

„Niekoniecznie próbowaliśmy radzić sobie z tak ważnymi grami, próbowaliśmy wprowadzić do Gears nowe możliwości wyboru gracza”.

Matt Searcy – Koalicja

„Chcieliśmy w jak największym stopniu uwzględnić wybór gracza” – Searcy mówi o tym, dlaczego studio zdecydowało się na integrację elementów otwartego świata. „Obszary eksploracji w grze pochodzą z naszej wcześniejszej eksploracji polegającej na oczyszczeniu palety i stanowią coś więcej do zrobienia poza podstawową rozgrywką w Gears”. Po raz pierwszy musisz dostosować się do tej gry.

Gears 5 w żadnym wypadku nie jest grą z otwartym światem, udostępnia jedynie kilka obszarów, w których dostępna jest ta eksploracja. W naszej recenzji Gears 5 chcielibyśmy mieć więcej podobnych obszarów, ale uznaliśmy, że „czyszczenie palet”, jak to nazwał Searcy, jest nową, mile widzianą funkcją.

„Widziałem, jak ludzie porównują nas do innych doświadczeń w otwartym świecie” – kontynuuje Searcy. „W tym miejscu widziałem, jak ludzie mówili: «może nie jestem tego do końca pewien», ale niekoniecznie próbowaliśmy radzić sobie z tak ważnymi grami, próbowaliśmy wprowadzić nowy sposób wyboru graczy do Gears i tej zmiany tempa, myślę, że naprawdę nam się udało.

Rzekomy sukces tych nowych, eksperymentalnych elementów oznacza, że ​​prawdopodobnie zobaczymy je ponownie w przyszłych tytułach z serii Gears, być może w bardziej znaczący sposób niż w Gears 5.

„Jeśli chodzi o dodanie opcji dla graczy do serii, tym razem był to nasz duży wysiłek i myślę, że na pewno będziemy nadal go badać w miarę postępów” – mówi nam Searcy. .

Przekładnie nowej generacji

(Zdjęcie: The Coalition)

Gears 5 ukazało się na Xbox One i PC przez pewien okres. Xbox One dobiega końca swojego cyklu życia i już oficjalnie wiemy, że konsola Xbox Project Scarlett nowej generacji będzie dostępna w okresie wakacji 2020. Dokąd zatem zmierza gra, dla której studio obiecuje wsparcie popremierowe? przyszły? Czy Gears 5 będzie tytułem międzypokoleniowym?

„Scarlett jest naturalną ewolucją”.

Matt Searcy – Koalicja

„Zawsze będziemy z niecierpliwością czekać na udział w kolejnej wielkiej przygodzie, zwłaszcza jako wiodące studio Microsoftu – wiodące studio” – mówi Searcy. „A my osobiście, w Koalicji, chcemy stale ulepszać to, co potrafi Xbox, i stale staramy się, aby gra wyglądała jak inna i mogli sprawić, że działała poprawnie”.

„Scarlett to naturalna ewolucja. Jesteśmy podekscytowani możliwością przekraczania nowych granic, ale widzimy też, jak wspaniała i dobra może być Gears 5”.

Gears 5 jest już dostępne na PC i Xbox One.