Keyble to technologia ubieralna, która pozwala płacić za pomocą uwierzytelniania odciskiem palca

Keyble to technologia ubieralna, która pozwala płacić za pomocą uwierzytelniania odciskiem palca

Flywallet to włoski startup fintech, który w tym tygodniu zaprezentował Keyble na targach CES. Jest to urządzenie przenośne, które zawiera funkcje uwierzytelniania biometrycznego, które umożliwiają użytkownikom dokonywanie płatności zbliżeniowych i korzystanie z usług cyfrowych.

Keyble został opracowany z myślą o integracji z akcesoriami modowymi, dzięki czemu można go zintegrować z paskami do zegarków i nosić ze stylowymi akcesoriami, takimi jak bransoletki i bransoletki.

Innowacja obejmuje również technologię bioczujników, dzięki której użytkownicy mogą bezpiecznie śledzić i udostępniać dane dotyczące parametrów życiowych. Flywallet twierdzi, że ma nadzieję, że do końca 2021 r. monitorowanie parametrów życiowych i funkcja arytmii serca staną się medyczne.

Dzięki wbudowanemu uwierzytelnianiu odcisków palców, Keyble może być używany do dokonywania płatności w sklepach lub logowania do usług online, ale przyda się również do wielu innych zastosowań, w których mogą być potrzebne klucze lub karty. . Flywallet uważa, że ​​Keyble będzie idealny do uzyskiwania dostępu do domów, siłowni, a nawet otwierania drzwi samochodowych.

Flywallet

(Źródło zdjęcia: Flywallet)

unikalny ekosystem

Bilety komunikacji miejskiej, karty lojalnościowe oraz wszelkiego rodzaju zadania płatnicze i codzienne transakcje są uważane za dodatkowe możliwości Keyble.

To pierwszy materialny produkt zespołu Flywallet. Firma poświęciła swoje lata na rozwój unikalnego ekosystemu opartego na technologiach biometrycznych i IoT.

Flywallet pragnie również podkreślić swoje zrównoważone podejście do rozwoju produktów. Obudowa Keyble'a została wyprodukowana z połączenia kompozytów aluminiowych i plastikowych.

Sposób, w jaki opaski są wykonane ze skórki jabłka i mikrofibry z recyklingu, z tkaniną pokrytą pyłem marmurowym z recyklingu, dodaje dodatkowego ekologicznego uroku. W ten sposób archetyp włoskiego startupu ściśle podąża za atrakcyjnością Keyble na rynku mody, na którym może być więcej potencjalnego oczekiwania.