Przegląd kampanii Zoho: zalety i wady, funkcje, oceny, ceny i więcej

Kampanie Zoho (otwiera się w nowej karcie) to niezawodna platforma oprogramowania do marketingu e-mailowego (otwiera się w nowej karcie) i byłaby solidną alternatywą dla firm każdej wielkości.

Jednak nie jesteśmy do końca przekonani, czy Zoho Campaigns może przewyższyć swoich konkurentów, takich jak Drip i Mailchimp. Poza tym nie jesteśmy pewni, czy jest to solidna wygrana w walce o tytuł najlepszej usługi marketingu e-mailowego.

W tym przeglądzie usług e-mail marketingu Zoho Campaigns przyjrzymy się mocnym i słabym stronom platformy w porównaniu z jej najbliższymi konkurentami. W końcu będziesz doskonale wiedział, czy platforma działa dla Twojej strategii marketingowej online.

Kampanie Zoho: plany i ceny

Zoho Campaigns ma jeszcze jeden bezpłatny plan z ograniczonymi funkcjami. Na przykład ten plan akceptuje maksymalnie pięciu użytkowników i sześć tysięcy e-maili miesięcznie. Nie możesz też mieć więcej niż dwóch z zerowymi kontaktami w tym abonamencie, co czyni go odpowiednim tylko dla małych firm z niewielką liczbą klientów korzystających z usługi. Będziesz musiał zapłacić za plan premium, aby korzystać z kampanii Zoho w najlepszy sposób.

Istnieją dwa plany premium; Standardowy i profesjonalny. Standardowy plan zaczyna się od 4 € miesięcznie za 31 kontaktów, a koszt rośnie wraz z liczbą kontaktów. Na przykład 000 kontaktów w tym abonamencie będzie kosztować 49 EUR miesięcznie, a XNUMX XNUMX kontaktów będzie kosztować XNUMX EUR miesięcznie. Ten plan akceptuje do dziesięciu kont użytkowników i umożliwia wysyłanie nieograniczonej liczby e-maili.

Plan Professional zaczyna się od 5 € miesięcznie za 45 kontaktów i wzrasta wraz z liczbą kontaktów. Na przykład 000 kontaktów w tym abonamencie będzie kosztować 70 € miesięcznie, a XNUMX XNUMX kontaktów XNUMX € miesięcznie. Ten plan oferuje pewne funkcje, których nie można uzyskać w abonamencie standardowym, takie jak dostarczanie wiadomości e-mail w oparciu o przedziały czasowe odbiorców, wyskakujące formularze rejestracji i tworzenie ankiet e-mail.

Jeśli nie chcesz być stałym subskrybentem, Zoho oferuje coś, co nazywa się pay-as-you-go, co pozwala kupować kredyty e-mail według potrzeb w krótkim okresie i wykorzystywać je do woli. Każdy kredyt jest odpowiednikiem wiadomości e-mail, którą wyślesz do kontaktu. Zoho pobiera 14 € za XNUMX kredytów, a koszt jednostkowy zmniejsza się wraz ze wzrostem liczby zakupionych kredytów.

Autorespondery kampanii Zoho

(Źródło zdjęcia: Kampanie Zoho)

Kampanie Zoho: funkcje

Zoho Campaigns pozwala użytkownikom projektować niesamowite kampanie e-mailowe, które zaangażują ich klientów usługowych lub klientów usługowych dzięki dostosowanym treściom. Subskrypcja Zoho Campaigns ma wiele funkcji, których można oczekiwać od dystrybutora marketingu e-mailowego; nie oferuje jednak wysokiego poziomu innowacyjności.

Kiedy zaczynasz korzystać z Zoho Campaigns, narzędzia do zarządzania bazą danych oprogramowania (otwierają się w nowej karcie) umożliwiają importowanie kontaktów z platform innych firm, takich jak G-Suite, Eventbrite, Microsoft Excel i własny ZohoCRM Zoho (otwiera się w nowym patka). ). Kontakty są podzielone na 3 typy: marketingowe, niemarketingowe lub niesubskrybowane, więc kampanie są wysyłane tylko do osób z kategorii marketingowej.

Aby upewnić się, że Twoja baza danych jest czysta i aktualna, Zoho Campaigns automatycznie blokuje zduplikowane adresy e-mail, takie jak te, które odbijają się lub rezygnują z subskrypcji. Posiada również standardowe funkcje branżowe, w tym segmentację list i niestandardowe kombinacje tagów, które utrzymują porządek w bazie danych i zapewniają, że Twoje e-maile nie tylko dobrze wyglądają, ale także mają osobisty charakter.

Kampanie Zoho mają obszerną bibliotekę niestandardowych szablonów (Źródło zdjęcia: Zoho)

Studio projektowania kampanii platformy oferuje dostosowane szablony i intuicyjny interfejs typu „przeciągnij i upuść” — przydatne funkcje, dzięki którym projektowanie profesjonalnie wyglądających kampanii e-mailowych jest dziecinnie proste.

Po utworzeniu nowej kampanii zautomatyzowane przepływy pracy umożliwiają kontakt z klientami we właściwym czasie za pomocą odpowiedniej treści. Po uruchomieniu zautomatyzowane przepływy pracy skutkują osobistą interakcją każdego klienta usługi z Twoją firmą.

Zoho Campaigns oferuje wiele narzędzi do optymalizacji strategii marketingu e-mailowego. Zautomatyzowane przepływy pracy klienta usługi są naprawdę przydatne, na przykład do tworzenia esejów testowych z podziałem A/B. Ta użyteczna technika pozwala użytkownikowi utworzyć dwie wersje wiadomości e-mail, a następnie śledzić i badać reakcje, na które słowo, obraz lub wezwanie do działania zapewnia najwyższy poziom zaangażowania w Twoją markę.

Dodatkowo Zoho Campaigns zapewnia zaawansowane analizy i raporty dla firm. Doceniamy usprawniające gry narzędzia analityczne platformy bardziej niż tylko statystyki dotyczące współczynników otwarć lub odrzuceń, które obejmują dane, na przykład przeglądarkę lub urządzenie użyte do otwarcia wiadomości e-mail, kraj, w którym znajdowało się urządzenie oraz ruch, który odwiedził Twoją witrynę po jej wyświetleniu To. e-mail.

W połączeniu z testami podziału A/B analityka ułatwia ilościowe określenie sukcesu strategii marketingu cyfrowego. Ogólnie rzecz biorąc, Zoho Campaigns ma jedne z najpotężniejszych funkcji analitycznych i optymalizacyjnych w tym segmencie.

Jeśli chodzi o zarządzanie danymi i prywatnością klientów usług Twojej firmy, każdy zgodzi się, że bezpieczeństwo nie podlega dyskusji. W związku z tym, inwestując w rozwiązanie do marketingu e-mailowego, wybór wysoce bezpiecznego rozwiązania do marketingu e-mailowego staje się priorytetem.

Na szczęście ramy bezpieczeństwa Zoho Campaigns są bardzo imponujące, ponieważ są zbudowane na dziesięciu filarach: bezpieczeństwo organizacji, bezpieczeństwo operacyjne, bezpieczeństwo fizyczne, zarządzanie incydentami, bezpieczeństwo infrastruktury, odpowiedzialne ujawnienia, bezpieczeństwo danych, dostawcy, kontrola dostępu oraz kontrola tożsamości i bezpieczeństwa klientów usług . Dzięki tak kompleksowemu podejściu możemy zobaczyć, w jaki sposób obejmuje ono wszelkie potencjalne luki i obawy.

Szyfrowanie danych użytkownika wyróżnia się, zarówno podczas przesyłania, jak iw stanie spoczynku, przy użyciu dwustu pięćdziesięciu sześciu bitów standardów TLS i AES. Tak wysoki poziom szyfrowania sprawia, że ​​dane zapisywane na platformie są dość bezpieczne. Platforma obsługuje również jednokrotne logowanie i uwierzytelnianie wieloskładnikowe, aby jeszcze bardziej zabezpieczyć Twoje konta i zapewnić klientów usług o bezpieczeństwie danych.

Kampanie Zoho Kampanie e-mailowe

(Zdjęcie: Zoho)

Kampanie Zoho: interfejs i użycie

Zoho Campaigns to platforma oparta na chmurze, do której można uzyskać dostęp z dowolnego urządzenia z aktywnym połączeniem internetowym i przeglądarką internetową. Ma aplikacje mobilne na iOS i Androida, ale nie oferują one wszystkich funkcji, które uzyskasz w interfejsie internetowym.

Konfigurowanie kampanii Zoho dla swojej firmy może być dość trudne dla nowych użytkowników. Jednak platforma oferuje interaktywne samouczki, które pomogą Ci pokonać potencjalne wyzwania.

Kampanie Zoho - Wsparcie

Jeśli napotkasz jakiekolwiek wyzwania związane z korzystaniem z Kampanii Zoho, miejscem, w którym możesz uzyskać pomoc, jest Oficjalne Centrum Wsparcia, w którym można znaleźć niezliczone artykuły, przewodniki użytkownika i samouczki dotyczące każdego aspektu platformy. Zaleca się, aby nowi użytkownicy zapoznali się z przewodnikiem „Pierwsze kroki” w tym Centrum pomocy.

Zoho oferuje również seminaria internetowe i samouczki wideo, aby zapoznać użytkowników ze swoją platformą. Firma regularnie organizuje wydarzenia na żywo, podczas których specjaliści uczą użytkowników, jak skutecznie zmaksymalizować wykorzystanie platformy i rynku.

Jeśli nie możesz znaleźć rozwiązania w centrum wsparcia, możesz skontaktować się z zespołem wsparcia Zoho przez czat na żywo, e-mail lub telefon. W przypadku sesji czatu na żywo odczekaj kilka minut przed połączeniem się z personelem pomocy technicznej. E-maile nieoczekiwanie trwają dłużej, ale w ciągu dwudziestu czterech godzin.

Zoho ma różne linie wsparcia dla różnych krajów, więc możesz wybrać tę w swoim kraju lub innym kraju w pobliskim przedziale czasowym, aby mieć pewność, że możesz porozmawiać z personelem pomocy technicznej. Wielu użytkowników chwali obsługę klienta tej firmy.

Kampanie Zoho: konkurencja

Ci, którzy szukają bezpłatnej usługi, powinni również rozważyć MailChimp(Otwiera się w nowej karcie) lub Sendinblue(Otwiera się w nowej karcie), z których oba mają zawsze bezpłatne plany. W szczególności Mailchimp oferuje świetny darmowy produkt z funkcjami wykraczającymi poza bezpłatny plan Zoho Campaigns.

Model cenowy Zoho jest wyjątkowy w porównaniu do jego konkurentów, co komplikuje porównywanie cen peer-to-peer. Niektóre firmy mogą preferować rywali, takich jak Drip (otwiera się w nowej karcie) lub Mailchimp, które mają więcej funkcji i integracji innych firm niż kampanie Zoho przy podobnych kosztach.

Kampanie Zoho — ostateczne rozwiązanie

Krótko mówiąc, Zoho Campaigns to usługa e-mail marketingu średniej klasy. Zdecydowanie powinieneś znaleźć się na liście liderów biznesu, którzy rozważają inwestycję w nową strategię marketingu cyfrowego. Należy jednak pamiętać, że nie jest to najlepsza usługa e-mail marketingu.

Największą zaletą platformy jest wysoka jakość zaangażowania i metodyczne raportowanie. Doceniamy silną politykę bezpieczeństwa danych w zakresie szyfrowania danych zarządzaną przez dystrybutora. Jeśli chodzi o funkcje, Zoho Campaigns jest solidnym graczem, ale ma kilka znaczących innowacji, z interfejsem, który nie jest tak intuicyjny ani wciągający, jak niektórzy rywale.

Chociaż Zoho Campaigns jest akceptowalnym rozwiązaniem dla niektórych firm, jeszcze jedna innowacja może wynieść go na szczyt segmentu.

Wymieniliśmy najlepsze usługi marketingu internetowego.

Kampanie Zoho - Porównanie cen

Pokaż podobne przedmioty (otwiera się w nowej karcie)Amazonas (otwiera się w nowej karcie)