Jest to najmniej krytykowana sieć komórkowa w Wielkiej Brytanii.

Jest to najmniej krytykowana sieć komórkowa w Wielkiej Brytanii.

Status Tesco Mobile jako brytyjskiego operatora telefonii komórkowej o najniższej liczbie reklamacji został zapewniony na kolejny kwartał po tym, jak MVNO odnotował tylko jedną skargę na 100,000 2 klientów w okresie styczeń-marzec. Tesco Mobile tradycyjnie dobrze radzi sobie w tych rankingach, a roczny raport Ofcom opublikowany w zeszłym miesiącu podkreśla wysoki poziom zadowolenia klientów. EE, O3, iD Mobile osiągnęły wyniki poniżej średniej branżowej wynoszącej 5, co zostało odnotowane przez Sky. Jednak Vodafone, Three, BT Mobile i Virgin Media otrzymały 23, a skarżący powoływali się na problemy ze zmianą dostawców i, jak na ironię, sposób, w jaki operatorzy rozpatrują skargi. Ale przynajmniej Vodafone, który został uznany za największego winowajcę w poprzednim kwartale, mógł podzielić się zaszczytami w telefonii komórkowej. Na rynku usług szerokopasmowych firma miała nieszczęście, że po raz kolejny została uznana za najbardziej krytykowanego dostawcę usług szerokopasmowych w kraju. Jego wynik 12 był prawie dwukrotnie wyższy od średniej branżowej wynoszącej 6, przy czym tylko Sky (3) i EE (17) spadły poniżej średniej. Przynajmniej firma z Newbury była w stanie sprzedać tytuł w branży telefonii stacjonarnej. Liczba TalkTalk wynosząca 8 była wyższa od średniej branżowej wynoszącej XNUMX, przy czym EE była najlepsza. Okres objęty ostatnim raportem obejmuje pierwsze dwa tygodnie wykluczenia. Chociaż ten okres może być zbyt krótki, aby uzyskać pełny obraz wpływu koronawirusa, omawiane dwa tygodnie były czasem, w którym większość ludzi była zaznajomiona z ograniczeniami dotyczącymi pracy z domu i przemieszczania się, co zwiększyło znaczenie łączności. . Ofcom powiedział wcześniej, że brytyjska infrastruktura komunikacyjna działa dobrze pomimo dodatkowych wymagań, częściowo dzięki środkom podjętym przez operatorów szerokopasmowych i komórkowych w celu utrzymania integralności ich sieci. Dzieje się tak pomimo środków dystansowania społecznego, które utrudniają lub wręcz uniemożliwiają konserwację lub naprawę infrastruktury. Liczba skarg na telefony stacjonarne faktycznie spadła z kwartału na kwartał, podczas gdy skargi na telefony komórkowe i łącza szerokopasmowe były w dużej mierze na tym samym poziomie. Poniższy zestaw danych regulatora prawdopodobnie zapewni lepszy wgląd w problemy, które pojawiły się podczas szczytu blokady.