Jak użytkownicy będą napędzać następną falę technologii płatniczych

Jak użytkownicy będą napędzać następną falę technologii płatniczych
Les vénements de l'année des nière ont non seulement accéléré le pass à la ligne, car les mesures de distancing sociale et les blocages ont limité l'accès aux magasins physiques, mais cela a également créé an appétit accru pour l'adoption de nouvelles metody płatności. O autorze Roy Aston jest dyrektorem ds. informatyki w firmie Paysafe. Na całym świecie ludzie kupują i płacą inaczej. Międzynarodowe badanie, które zleciliśmy ośmiu tysiącom użytkowników w trzecim miesiącu bieżącego roku, wykazało, że osiemdziesiąt sześć% stwierdziło, że ich nawyki płatnicze zmieniły się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, a pięćdziesiąt dziewięć% wypróbowało nową procedurę płatności zapłacić. Wydaje się, że wybór nigdy nie był tak ważny. Pierwsze oznaki wskazują, że nasze nowe nawyki będą kontynuowane. Użytkownicy odkrywają wygodniejsze sposoby kupowania i płacenia i podobnie jak inne obszary ich życia, które zostały zakłócone przez pandemię, w dłuższej perspektywie przyjmą nowe zachowania, jeśli ułatwią im życie.

Wyzwanie przed nami

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy dostawcy usług płatniczych odegrali kluczową rolę w pomaganiu handlowcom w szybkim reagowaniu i wdrażaniu internetowych metod biznesowych w celu zaspokojenia doraźnych potrzeb użytkowników, ale przed nimi jeszcze długa droga. Technologia jest na zaawansowanym etapie, ale jak zawsze przyjęcie określi wpływ tej technologii. Duża jej część nie jest wykorzystywana lub nie jest jeszcze właściwie wykorzystywana. Weź 3DS2 (3D Secure dwa). Chociaż jego zdolność do poprawy bezpieczeństwa płatności internetowych i ograniczenia oszustw jest oczywista, obawy handlowców dotyczące zwiększonego spadku gotówki wpływają na szybkość migracji. Rzeczywiście, ma ogromny potencjał do wykorzystania w celu optymalizacji obsługi kasy przez użytkownika i usprawnienia procesu płatności mobilnej. Największym wyzwaniem dla dostawców usług płatniczych w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy będzie pomoc handlowcom w przejściu od pierwszego kroku konfigurowania płatności online w ramach budowania ich obecności w handlu do przypadków handlowych. Wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wokół użytkownika i zarządzania kredytem. Główne obszary do sprawdzenia w tym roku to:

Dotrzymanie obietnicy 5G

Nic dziwnego, że 5G okazuje się bardziej ewolucją niż rewolucją. Ale kiedy mówimy o wykorzystaniu nowych technologii do wspierania zmian nawyków użytkowników, jasne jest, że 5G będzie kluczem do osiągnięcia tego celu. Na przykład możliwość wykorzystywania danych w czasie rzeczywistym, dokładnie w miejscu zakupu lub konsumpcji, w celu uatrakcyjnienia interakcji płatniczych poprzez zachęty. Ulepszona łączność i szybkość oferowana przez 5G usunie również bariery dla firm i pomoże im dotrzeć do nowych klientów usługi, a także umożliwi ludziom zakładanie firm w bardziej odległych obszarach. Bardziej zasadniczo i istotnie, zapewni ludziom dostęp do usług, do których wcześniej nie mieli dostępu. Ekosystem płatności będzie odgrywał kluczową rolę w przyspieszaniu integracji i napędzaniu transakcji mobilnych na całym świecie dzięki wygodnym rozwiązaniom płatniczym. To będzie naprawdę rewolucyjne na rynkach wschodzących. Jak zawsze i przez cały czas, oszustwa nie są daleko od porządku dziennego zarówno firm, jak i użytkowników. Ponieważ ludzie, jak widzieliśmy, przyjmują nowe sposoby kupowania i płacenia, nadal obawiają się, że sprzedawcy internetowi muszą zrozumieć i działać, jeśli mają zapewnić zaufanie konsumentów i zmaksymalizować rentowność. Ponieważ użytkownicy nadal poruszają się po Internecie, są teraz bardziej świadomi i zaniepokojeni oszustwami. Również w tym obszarze czekają nas pozytywne zmiany, ponieważ 5G pozwala handlowcom zintegrować zaawansowane zabezpieczenia i szybkość z transakcjami.

zaufanie przede wszystkim

Utrzymanie zaufania konsumentów jest ostatecznym priorytetem, gdy zmierzamy w kierunku bardziej zaawansowanego wykorzystania technologii. Płynniejsze przenoszenie danych z jednego końca na drugi to jedno, ale dobre zarządzanie tymi danymi na każdym etapie ich podróży, przy jednoczesnym zapewnieniu konsumentowi pełnej przejrzystości, to drugie. Istnieje ogromna szansa na połączenie danych konsumentów i informacji od dostawców płatności, fintech, sprzedawców detalicznych, handlowców i banków. W ten sposób i łącząc te cyfrowe tożsamości, możliwe są nowe poziomy personalizacji. Aby jednak zachować zaufanie konsumentów, zalecenia i zachęty oparte na tych informacjach muszą być odpowiednie, dostarczone we właściwym czasie i aktualne. To wtedy doświadczenie konsumenta naprawdę się poprawia. Połącz to z dopasowanym, beztarciowym pudełkiem, a stanie się to znaczącą przewagą konkurencyjną, która nigdy nie była tak istotna w tych niespotykanych czasach.