Les vénements de l'année des nière ont non seulement accéléré le pass à la ligne, car les mesures de distancing sociale et les blocages ont limité l'accès aux magasins physiques, mais cela a également créé an appétit accru pour l'adoption de nouvelles metody płatności. O autorze Roy Aston jest dyrektorem ds. informatyki w firmie Paysafe. Na całym świecie ludzie kupują i płacą inaczej. Międzynarodowe badanie, które zleciliśmy ośmiu tysiącom użytkowników w trzecim miesiącu bieżącego roku, wykazało, że osiemdziesiąt sześć% stwierdziło, że ich nawyki płatnicze zmieniły się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, a pięćdziesiąt dziewięć% wypróbowało nową procedurę płatności zapłacić. Wydaje się, że wybór nigdy nie był tak ważny. Pierwsze oznaki wskazują, że nasze nowe nawyki będą kontynuowane. Użytkownicy odkrywają wygodniejsze sposoby kupowania i płacenia i podobnie jak inne obszary ich życia, które zostały zakłócone przez pandemię, w dłuższej perspektywie przyjmą nowe zachowania, jeśli ułatwią im życie.
Wyzwanie przed nami
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy dostawcy usług płatniczych odegrali kluczową rolę w pomaganiu handlowcom w szybkim reagowaniu i wdrażaniu internetowych metod biznesowych w celu zaspokojenia doraźnych potrzeb użytkowników, ale przed nimi jeszcze długa droga. Technologia jest na zaawansowanym etapie, ale jak zawsze przyjęcie określi wpływ tej technologii. Duża jej część nie jest wykorzystywana lub nie jest jeszcze właściwie wykorzystywana. Weź 3DS2 (3D Secure dwa). Chociaż jego zdolność do poprawy bezpieczeństwa płatności internetowych i ograniczenia oszustw jest oczywista, obawy handlowców dotyczące zwiększonego spadku gotówki wpływają na szybkość migracji. Rzeczywiście, ma ogromny potencjał do wykorzystania w celu optymalizacji obsługi kasy przez użytkownika i usprawnienia procesu płatności mobilnej. Największym wyzwaniem dla dostawców usług płatniczych w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy będzie pomoc handlowcom w przejściu od pierwszego kroku konfigurowania płatności online w ramach budowania ich obecności w handlu do przypadków handlowych. Wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wokół użytkownika i zarządzania kredytem. Główne obszary do sprawdzenia w tym roku to:- Dane i analiza. Korzystaj z technologii, aby zrozumieć zachowanie użytkowników w Internecie i sprawić, by Twoje podróże były łatwiejsze i bardziej dostosowane.
- Zarządzanie zagrożeniami. Lepsze zrozumienie niebezpieczeństw i wykorzystanie technologii w bardziej złożony sposób w celu zapobiegania oszustwom.
- łączność. Przejście na interfejsy API i modele płatności jako usługi zmieni sposób gry, w szczególności dla małych handlowców, umożliwiając im niemal natychmiastowy dostęp do szerokiej gamy produktów płatniczych i opcji przetwarzania.