Jak technologia UCaaS pomaga NHS

Jak technologia UCaaS pomaga NHS

O autorze

Sahil Rekhi jest dyrektorem zarządzającym RingCentral na region EMEA.

W ostatnich latach technologia całkowicie zmieniła nasze życie osobiste, od sposobu, w jaki robimy zakupy i poruszamy się, po sposób, w jaki korzystamy z rekreacji. Dotyczy to również miejsca pracy. Nowe technologie ułatwiły elastyczną pracę i zmieniły sposób, w jaki zespoły współpracują. Praca nie jest już tam, gdzie idziesz, tylko to, co robisz.

Choć jest to obserwacja ogólna, nie wszystkie branże ewoluowały w tym samym tempie. Różne sektory stoją przed własnymi wyzwaniami, jeśli chodzi o możliwość modernizacji w taki sam sposób, w jaki zmieniło się nasze życie osobiste i nawyki zawodowe, aby być bardziej wydajnym i korzystać z dobrodziejstw technologii.

Sektor opieki zdrowotnej to jeden z tych sektorów, który nie dotrzymuje kroku pozostałym, pomimo ogromnego wzrostu sprzętu, oprogramowania i technologii chmurowych obserwowanego w ostatnich latach.

Dlaczego więc tak się dzieje i co można z tym zrobić?

Regionalne niuanse

Pomysł nowej technologii rewolucjonizującej opiekę zdrowotną jest ekscytujący. Wielu często mówi o „szpitale przyszłości” – podkreślając; postęp w lekach, nowe wyroby medyczne i nowy poziom opieki nad pacjentem.

Sektor opieki zdrowotnej jest jednak wyjątkowy, ponieważ bariery, które mogłyby uniemożliwić urzeczywistnienie idealnego szpitala, mogą różnić się w zależności od regionu. W rzeczywistości niuanse regionalne mogą być zróżnicowane, nawet jeśli spojrzymy na kraje sąsiadujące, takie jak Stany Zjednoczone i Kanada; oba różnią się zasadniczo sposobem działania.

W Stanach Zjednoczonych prywatyzacja oznacza, że ​​pieniądze odgrywają bardzo ważną rolę w faktycznym funkcjonowaniu opieki zdrowotnej, co wyjaśnia, w jaki sposób kraj uzyskał dostęp do nowych technologii i je przyjął. Ale zostaw Kanadę po drugiej stronie Wielkiej Brytanii, a system jest zupełnie inny.

W Wielkiej Brytanii mamy szczęście, że możemy cieszyć się instytucją, jaką jest NHS. Ten publiczny system opieki zdrowotnej jest domyślnym punktem opieki dla większości ludzi w kraju. Chociaż niektórzy mogą nadal korzystać z jakiejś formy prywatnej opieki zapewnianej przez pracodawcę lub prywatnego dentystę, NHS stanowi serce naszego sektora opieki zdrowotnej.

Transformacja cyfrowa w NHS jest obecnie gorącym tematem i widzimy, że parlamentarzyści i świadczeniodawcy łączą siły, aby realizować długoterminową wizję i plan w Wielkiej Brytanii.

Pomimo tych zasadniczych różnic, dwa kluczowe czynniki łączą te dwa całkowicie przeciwstawne systemy: pacjent i personel. Zrozumienie tych podobieństw jest kluczem do rozwiązania głównego wyzwania w zakresie zdrowia i komunikacji.

Pacjenci i szpitale

Bez względu na to, gdzie się znajdujesz, celem opieki medycznej jest zawsze wyleczenie pacjenta. Personel jest największym atutem w osiągnięciu tego wyniku, ponieważ ma kluczowe znaczenie dla opieki nad pacjentem.

Jednak personel potrzebuje wysoce skoordynowanego procesu i pracy w sytuacjach, które mogą decydować o życiu lub śmierci. Personel ma bardzo mało miejsca na błędy, dlatego komunikacja jest najważniejsza. Technologia ma tendencję do ulepszania sposobu, w jaki te zespoły współpracują.

Komunikacja na wielu różnych kanałach cyfrowych zmienia doświadczenia pacjenta. Dzięki niemu pacjenci mogą rozmawiać z pracownikami służby zdrowia cyfrowo i znacznie łatwiej niż dotychczas. Chociaż fizjoterapia jest zawsze ważnym elementem, opieka przed i po zabiegu staje się coraz bardziej przejrzysta dzięki technologii.

Jeśli chodzi o personel, zespoły zaczynają korzystać z wideokonferencji przed poważną operacją, aby dokonać przeglądu planów i koordynacji w celu zapewnienia sprawnego świadczenia opieki. To duży krok naprzód, który może pomóc w obniżeniu kosztów lub zaoszczędzeniu kosztownego czasu. spotkania osobiste.

Technologia ta może zapewnić znaczne korzyści po tej stronie stawu.

Jak może ewoluować komunikacja w szpitalu?

Służba zdrowia NHS jest często karana za używanie pagerów i teczek papierowych. Ten przestarzały sposób przekazywania ważnych informacji oznacza, że ​​szpitale są nieskuteczne. Technologia powinna pomagać pracownikom komunikować się w bardziej nowoczesny i efektywny sposób. Lekarze i pielęgniarki chcą mieć możliwość udostępniania dokumentów i akt pacjentów „w locie”.

W końcu jesteśmy przyzwyczajeni do wysyłania wiadomości błyskawicznych do naszych przyjaciół i rodziny oraz do rozmów z markami, gdy potrzebujemy obsługi klienta, więc dlaczego szpitale są jedynym miejscem, w którym nie mamy dostępu do tej samej prostoty, łatwości i wygody?

Wielka Brytania nie jest w żadnym wypadku sprawą przegraną. Rzeczywiście, Wielka Brytania zaczyna się dostosowywać, ponieważ organizacje takie jak NHS wyposażają swój personel w nowe narzędzia do koordynowania kluczowych usług kadrowych, pomagając w znalezieniu zastępstw, gdy w szpitalu brakuje personelu. skuteczny. Podobnie jak szersze usługi NHS, specjaliści NHS rozpoczynają strategię transformacji cyfrowej, która umożliwi modernizację organizacji.

Korzystając z nowych narzędzi komunikacji, specjaliści NHS mogą zoptymalizować sposób, w jaki ich pracownicy omawiają, planują i koordynują usługi z różnymi brytyjskimi funduszami opieki zdrowotnej. Rozwiązanie Unified Communications as a Service (UCaaS) umożliwia specjalistom NHS świadczenie usług szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej, zapewniając szpitalom niezbędny personel zastępczy w najlepszy możliwy sposób.

Chociaż British Medical Journal (BMJ) zajmuje się zupełnie inną częścią opieki zdrowotnej, również przygląda się nowym i innowacyjnym technologiom. BMJ rozpoczęło misję przetwarzania w chmurze, usuwając przestarzałe systemy, aby umożliwić lepszą pracę dla ponad 800 osób. Część tego przeprojektowania została poświęcona sposobowi komunikacji personelu i ustaleniu elastycznego modelu pracy.

BMJ ze swej natury składa się z sieci globalnej, a jej prace mogą odbywać się w różnych lokalizacjach, w zależności od rodzaju studiów, badań lub projektu. Ponadto może być konieczne, aby pracownicy musieli pracować z domu lub wykazywać się większą elastycznością w swoich nawykach pracy, co jest tendencją powszechnie obserwowaną w wielu sektorach. Aby zapewnić pełne wyposażenie personelu, BMJ przeszło na system UCaaS. Ta decyzja oznacza, że ​​pracownicy BMJ mogą teraz wchodzić w interakcje online za pośrednictwem wideokonferencji i współpracować za pośrednictwem jednej platformy w dowolnym miejscu na świecie.

A ponieważ usługa jest hostowana w chmurze, wdrożenie było łatwe – co stanowi korzyść dla BMJ, ale jest niezbędne dla specjalistów NHS świadczących usługi, które mogą mieć wpływ na opiekę nad pacjentem.

Jednak to samo podejście nie zostało jeszcze wdrożone w Wielkiej Brytanii. Specjaliści z BMJ i NHS są doskonałymi przykładami zastosowania technologii VoIP w brytyjskim sektorze opieki zdrowotnej. Wyobraź sobie, co mogłoby to zrobić dla całej NHS: technologia ta mogłaby poprawić komfort pacjentów i odciążyć członków zespołu pracujących w tym stresującym środowisku.

Jeśli te organizacje i świadczeniodawcy mogą to zrobić, to samo dotyczy innych usług zdrowotnych.

Szpital przyszłości.

Chociaż istnieją regionalne różnice w opiece zdrowotnej, pracownicy służby zdrowia na całym świecie mają jedną wspólną cechę: wyniki pacjentów są zawsze priorytetem. Lekcje można pobierać z przeciwnych stron stawu. Istnieje już technologia rozwiązująca niektóre problemy komunikacyjne, pomagająca stworzyć przyszłość opieki zdrowotnej bardziej skupioną na pacjencie oraz bezpieczniejsze i wydajniejsze procesy dla personelu.

W nadchodzących latach do diagnostyki, analizy i testowania zostaną zastosowane nowe technologie, a także nastąpi fundamentalna zmiana w komunikacji, która naprawdę zmieni sposób działania szpitali.

Mam nadzieję, że w miarę jak pracownicy służby zdrowia dostosowują się do tych nowych technologii, szpitale w Wielkiej Brytanii i na całym świecie przeniosą doświadczenia pacjentów w erę cyfrową.

Sahil Rekhi jest dyrektorem zarządzającym RingCentral na region EMEA.