Jak organizacje mogą utrzymać dynamikę

Jak organizacje mogą utrzymać dynamikę

Pandemia zmusiła organizacje do dostosowania się do tempa, aby przetrwać i ustabilizować się. McKinsey opisał pierwsze trzy miesiące po Covid-19 jako „90-dniowy sprint”. W tym czasie musieli szybko przestawić się na przejęcie pracy z domu i sprostać zapotrzebowaniu klientów omnichannel. W dużej mierze był to sukces. Ale teraz nie chodzi tylko o przetrwanie. Wszystko zależy od regeneracji i zbiórki. Po pięcioletnim skoku cyfrowym w ciągu kilku tygodni liderzy biznesowi muszą przejść na technologię cyfrową, unowocześnić podstawową infrastrukturę IT i zapewnić długoterminowy dobrobyt.

Nowe potrzeby: zarządzanie pracownikami i klientami

Od początku kwarantanny zakupy online wzrosły o 129%. Podczas gdy ruch na głównych ulicach pozostaje w stagnacji, jasne jest, że pandemia trwale zmieniła zachowania zakupowe, podnosząc oczekiwania klientów. Firmy muszą dysponować odporną, elastyczną i zwinną technologią przetwarzania w chmurze, zdolną do zapewnienia odporności i solidności biznesowej, wspierającą wirtualne centra kontaktowe w celu zaspokojenia nowych potrzeb klientów. To samo dotyczy siły roboczej. Choć niewielu przewiduje, że powszechna praca zdalna będzie już na zawsze (rząd już zachęca ludzi do powrotu do pracy), pracownicy będą oczekiwać od swoich pracodawców większej elastyczności w przyszłości. Deloitte odkrył, że ponad sześciu na dziesięciu młodych ludzi pozytywnie oceniało pracę zdalną w czasie kryzysu. Siedmiu na dziesięciu milenialsów i dwie trzecie pokolenia Z twierdzi, że możliwość pracy z domu pomaga złagodzić stres. Ponieważ pracodawcy muszą bezproblemowo i bezpiecznie łączyć pracowników działających w wielu lokalizacjach, liderzy biznesowi będą musieli szukać sieci i infrastruktury chmurowej, które są wystarczająco elastyczne i odporne, aby obsługiwać masowe przepływy danych. Będą one musiały zostać zainstalowane bez konieczności burzenia systemów i rozpoczynania od nowa, na co organizacje nie mogą sobie pozwolić w tych niepewnych czasach. Obiecująco, liderzy wykazują chęć inwestowania w infrastrukturę. Analiza oparta na wywiadach ze 127 dużymi przedsiębiorstwami i organizacjami sektora publicznego wykazała, że ​​inwestowanie w infrastrukturę chmurową było najwyższym priorytetem, ponieważ organizacje te chcą wykorzystać swoje 90-dniowe sprinty. Ale bardzo ważne jest, aby wybrali rozwiązania wyposażone w odpowiednią ochronę, osadząc odporność w sercu ich organizacji.

Utrzymaj dynamikę dzięki odporności

Od początku pandemii zagrożenia online wzrosły sześciokrotnie w stosunku do zwykłego poziomu. Światowa Organizacja Zdrowia, stojąca na czele reagowania na Covid-19, zgłosiła wzrost liczby cyberataków. Dowody nie mogły być jaśniejsze. Aby utrzymać tempo, firmy muszą wybierać infrastrukturę, która oferuje wielowarstwową ochronę cyberbezpieczeństwa, a także lepszą skalowalność i elastyczność. W przeciwnym razie mogą na zawsze odwrócić Twój cyfrowy skok do przodu. Przy coraz większej liczbie pracowników zdalnych uzyskujących dostęp do różnych dostawców i usług w chmurze oraz w coraz większym stopniu polegającym na aplikacjach i usługach, niezwykle ważne jest, aby kierownictwo IT i administratorzy bezpieczeństwa mieli kompleksowy wgląd w to, kto i skąd uzyskuje dostęp do poufnych danych. Gotowe do pracy w chmurze technologie łączności, takie jak SD-WAN, stanowią odpowiedź na ten nowy krajobraz, oferując nie tylko większą elastyczność, zwinność i skalowalność, ale także zapewniając kompleksowe szyfrowanie danych dla wszystkich firm. klientela. Organizacje mogą uwierzytelniać każdego użytkownika w każdej aplikacji, dając administratorom systemów i liderom biznesowym pewność, której potrzebują, aby się rozwijać. Nie wymagają też od firm całkowitej likwidacji istniejącej infrastruktury; te rozwiązania łączności można dodawać z czasem. Dzięki odpowiedniemu partnerowi technologicznemu organizacje mogą korzystać ze wskazówek dotyczących tego, gdzie dokładnie należy wprowadzać te aktualizacje. Co prowadzi nas do potęgi partnerstwa.

Budowanie zwycięskich relacji

Boston Consulting Group odkryła, że ​​firmy, które maksymalizują wykorzystanie zewnętrznych dostawców technologii, są w stanie lepiej przejść od dotychczasowej pozycji do zorientowanej na przyszłość, napędzanej cyfrowo działalności. Aby naprawdę przebrnąć przez 90-dniowy sprint i rozwijać się w warunkach niepewności gospodarczej i społecznej, duże firmy i organizacje sektora publicznego muszą inwestować w partnerstwa technologiczne. Muszą poszerzać pulę wiedzy specjalistycznej, na której polegają przy inwestowaniu w infrastrukturę. Organizacje mogą skorzystać z porad dotyczących wszystkich aspektów prowadzenia działalności, od poprawy obsługi klienta po poprawę bezpieczeństwa, zwiększanie wartości i maksymalizację inwestycji. Jest to szczególnie ważne w przypadku infrastruktury technicznej, takiej jak systemy chmurowe. Są one niezbędne dla sukcesu organizacji i łatwo je pomylić. Wybierając rozwiązanie bez odpowiedniego poziomu ochrony, rozwiązanie może stwarzać więcej zagrożeń dla bezpieczeństwa, niż jest w stanie wyeliminować. Nie tylko zagrozi to próbom budowania na szczycie 90-dniowego sprintu. Może to zniweczyć wszelkie postępy cyfrowe poczynione od początku pandemii. Skuteczne partnerstwa nie tylko pomogą organizacjom poprawić ich efektywność i produktywność. Zminimalizują również zagrożenia i zapewnią kierownictwu spokój ducha. Po 90-dniowym sprincie

Patrząc w przyszłość

Organizacje muszą połączyć stopniową cyfryzację, wiedzę o krajobrazie bezpieczeństwa i zdrowe partnerstwa, aby odnieść sukces w odbudowie. To nie tylko wzmocni doświadczenia klientów i zapewni firmom niezbędną siłę i odporność w dzisiejszym klimacie. Usprawni również procesy pracy dla personelu i pracowników, zapewniając większą wydajność i lepsze wrażenia z pracy. Pomoże to zapewnić długoterminowy dobrobyt i pobudzić odbudowę przedsiębiorstw i organizacji sektora publicznego w całym kraju.