Nie jest tajemnicą, że ostatnie miesiące były trudne dla firm każdej wielkości, ale szczególnie dotyczy to małych firm, które musiały szybko ewoluować i dostosować się do zupełnie nowego sposobu pracy. Ponieważ w przypadku MŚP ze wszystkich branż najważniejsza jest elastyczność i zdolność adaptacji, zdobycie dodatkowej przewagi może mieć decydujące znaczenie dla sukcesu biznesowego. Technologia, a w szczególności oprogramowanie, była od dawna preferowaną opcją pozwalającą na uzyskanie tej przewagi, ale w przypadku czegoś wyjątkowego, co pomogłoby posunąć sprawy do przodu, oprogramowanie CRM mogłoby to zrobić. być kluczem, a FreshWorks może być odpowiedzią, której szukasz.
(Zdjęcie: Shutterstock) Oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) ma zapewnić Twojej firmie zupełnie nowy sposób komunikowania się z użytkownikami, łącząc komunikację z klientami, obsługę i sprzedaż w jednej scentralizowanej i łatwej w zarządzaniu platformie. W tych trudnych czasach utrzymywanie bliskich relacji z klientami może zadecydować o sukcesie lub utracie kluczowych klientów, a rozwiązaniem może być FreshWorks i jego platforma Freshsales. Freshsales zapewnia elastyczność konfiguracji systemu CRM tak, jak chcesz, projektując niestandardowe konto, które odzwierciedla sposób, w jaki działasz jako firma. Po zarejestrowaniu możesz dostosować wygląd platformy do potrzeb użytkowników, dodawać i edytować pola w modułach, zmieniać nazwy modułów, a nawet tworzyć niestandardowe pola, aby skupić się na szczegółach Twojej firmy. potrzebować. Tym, którzy mają globalne ambicje, Freshsales daje także możliwość wyboru spośród wielu języków dla pracowników przebywających za granicą i wyboru spośród ponad 150 walut dla swoich ofert. Jeśli chodzi o komunikację z potencjalnymi i potencjalnymi klientami, Freshsales stara się eliminować niepotrzebne kroki i stres, które zbyt często mogą komplikować Twój dzień. Freshsales ma wbudowaną platformę komunikacyjną Freshcaller, która umożliwia dzwonienie do potencjalnych klientów jednym kliknięciem, a także rejestrowanie połączeń, przekazywanie i nagrywanie najważniejszych komunikatów. Możliwa jest także rozmowa online za pomocą zintegrowanej usługi Freshchat, dzięki której przedstawiciele handlowi mogą rozmawiać bezpośrednio z klientem bez konieczności opuszczania platformy Freshsales, co oznacza, że wszystkie potrzebne informacje można szybko znaleźć.
(Źródło zdjęcia: Pixabay) I oczywiście zawsze są e-maile, a Freshsales pozwala zintegrować usługę e-mail z platformą, a także niestandardowe foldery, umożliwiające śledzenie potencjalnych klientów od początku do końca. Do celów marketingowych dostępny jest również Freshmarketer, kompleksowe oprogramowanie do marketingu e-mailowego firmy, które pozwala projektować, tworzyć i przeprowadzać kampanie marketingowe, które pozwolą Ci naprawdę nawiązać kontakt z klientami. klientela. Wszystko przybliża Cię do klienta, ale co powiesz na bliższą współpracę w zespole? Freshsales CRM dąży do poprawy współpracy między swoimi pracownikami, zapewniając, że wszyscy kluczowi pracownicy pozostaną zaangażowani w duże i małe projekty. Platforma pozwala organizować pracowników w konkretne zespoły, dzięki czemu nie ma niepotrzebnego dublowania e-maili poprzez współdzieloną skrzynkę odbiorczą zespołu. Zespoły mogą szybko przydzielać zadania, planować spotkania i analizować kampanie, dzięki czemu ich pracownicy są bardziej elastyczni i wydajni. Członkowie zespołu mogą być szybko dodawani lub zmieniani za pomocą Freshconnect, bezzwłocznie aktualizują nowych członków lub konsultantów w projektach, a także korzystają z platformy Freshdesk do tworzenia i przetwarzania zgłoszeń do pomocy technicznej bezpośrednio przez Freshsales. Oprogramowanie CRM, takie jak Freshsales, daje Twojej firmie szeroki zakres możliwości, łącząc wiele platform i narzędzi, które odciążą Twoich pracowników od niekończącego się bólu administracyjnego i pozwolą im zająć się tym, co ważne: zabezpieczyć te transakcje.