Jabra chce, aby wideokonferencje były łatwiejsze niż kiedykolwiek

Jabra chce, aby wideokonferencje były łatwiejsze niż kiedykolwiek
Era przeciętnych wideokonferencji może wreszcie się skończyć dzięki nowej wersji Jabra. Firma ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek swojego produktu wideo PanaCast, który ma nadzieję ułatwić rozmowy wideo dzięki znacznej aktualizacji sprzętu. Oferując wysokiej jakości 180-stopniowy widok sali konferencyjnej (lub sal o dowolnej wielkości), PanaCast może szybko dostosować się do liczby obecnych osób, zapewniając użyteczny analityczny przegląd sposobu prezentacji sal kinowych. są używane

awaria

Jabra jest już powszechnie obecna w biurach na całym świecie dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie audio, a jej telefony konferencyjne, zestawy głośnomówiące i zestawy słuchawkowe są doceniane przez firmy różnej wielkości. Ale jak Calum McDougall, starszy wiceprezes Jabra ds. marketingu, powiedział TechRadar Pro podczas premiery PanaCast w Monako w tym tygodniu, firma chciała również zaangażować się w wideo, aby zapewnić platformę. W połączeniu z Twoimi klientami. Ten cel został cofnięty o krok w lutym, kiedy Jabra ogłosiła przejęcie Altia Systems, eksperta w dziedzinie wideo. Jej były dyrektor generalny, Aurangzeb Khan, szybko zajął się uruchomieniem nowej oferty PanaCast, która będzie dostępna na całym świecie w nadchodzących tygodniach.

(Źródło zdjęcia: Mike Moore) (Zdjęcie: Mike Moore) (Zdjęcie: © Mike Moore) PanaCast (na zdjęciu powyżej) to najnowszy krok w trwającej kampanii Jabra mającej na celu dostosowanie się do zmieniających się procesów biznesowych. Ponieważ duże biura na planie otwartym stają się normą w wielu firmach, stworzenie przestrzeni, w której pracownicy mogą się spotykać i efektywnie współpracować, ma ogromne znaczenie. Te „sale konferencyjne”, jak nazywa je Jabra, mogą pomieścić tylko pięciu lub sześciu pracowników na raz, ale często są pozostawiane w tyle przez kiepski sprzęt audio i wideo. Ponieważ w wielu firmach wideokonferencje często zastępują zwykłe rozmowy telefoniczne, niezbędny jest wysokiej jakości zestaw. Khan pokazał, że niektóre z konkurencyjnych produktów oferują tak ograniczone pole widzenia, że ​​niektóre osoby są całkowicie wycięte z filmu, co stwarza nieprzyjemne poczucie wykluczenia z procesu współpracy, co może być bardzo poważne. Aby podkopać morale zespołu. Firma PanaCast stara się rozwiązać ten problem za pomocą zestawu wielu kamer składających się z trzech współpracujących ze sobą obiektywów, przetwarzających 300 milionów megapikseli na sekundę w celu uzyskania jak najpełniejszego obrazu wszystkich osób znajdujących się w pomieszczeniu. A dzięki technologii Vivid 2.0 HDR jakość wideo PanaCast jest również znacznie lepsza niż w przypadku innych produktów dostępnych obecnie na rynku, które często wydają się rozmyte podczas oglądania „rybiego oka”, gdy oglądane są pod szerokim kątem. Dzięki wbudowanemu oprogramowaniu wykrywającemu urządzenie może również dokładnie wykryć, ile osób przebywa w pomieszczeniu w danym momencie. Pomaga to zdalnie obserwować uczestników, szybko wykrywać nowych uczestników spotkania, a także w razie potrzeby spojrzeć szerzej, aby upewnić się, że wszyscy czują się włączeni.

< p class="bordeaux-image-check">(Zdjęcie: Shutterstock.com) (Zdjęcie: Shutterstock.com) Jabra już pracuje nad konfiguracją PanaCast dla klientów na całym świecie, zauważając, że technologia jest skalowalna, od start-upów po wielomiliardowe firmy. Ostatecznie firma chce, aby PanaCast był centralnym rozwiązaniem wideo dla potrzeb jej sal konferencyjnych. Zapowiedziano już partnerstwo z nowym systemem Unite firmy Intel, które zintegruje produkt z jak największą liczbą firm. Ponieważ urządzenie jest wieloplatformowe, będzie działać zarówno z urządzeniami Mac, jak i Windows, można je również podłączyć bezpośrednio do Chromeboksów i jest bezproblemowo kompatybilne z istniejącymi zestawami głośnomówiącymi i produktami telefonicznymi Jabra. Pan Khan powiedział również, że dane zebrane przez PanaCast mogą być niezwykle przydatne, pomagając firmom nie tylko w monitorowaniu nieużywanych sal konferencyjnych, ale także w zmianie wykorzystania światła, ciepła i energii. Energii, ale także tego, co czują Twoi pracownicy. Zaangażowanie pracowników w proces współpracy może być kluczem do sukcesu Twojej firmy. PanaCast może wykrywać przypadki, w których pracownicy nie wydają się być zaangażowani, usługa, która według Khan może być również stosowana w innych przypadkach, takich jak reklama. „Dane i sztuczna inteligencja nie tylko dostarczają informacji, ale także poprawiają wrażenia”, zauważa, nazywając „dane audiowizualne i urządzenie” PanaCast. „Nie chodzi o koszty, ale o jakość doświadczenia i wykorzystanie zasobów firmy” — dodaje. „Wierzymy, że tradycyjne rozwiązania nie wystarczą w tym nowym środowisku”. PanaCast będzie dostępny od 15 sierpnia w cenie 895 euro za urządzenie.