Instagram dokucza dziwacznej i krzykliwej nowej czcionce w ramach zmiany tożsamości

Instagram dokucza dziwacznej i krzykliwej nowej czcionce w ramach zmiany tożsamości

Instagram wprowadza nowe materiały brandingowe, z których użytkownicy i osoby wpływowe mogą korzystać w ramach „wizualnego odświeżenia”, które, jak ma nadzieję, pobudzi kreatywność w różnych społecznościach platformy.

Aktualizacja jest podzielona na trzy części: nową czcionkę dla aplikacji o nazwie Instagram Sans, nowy układ i system projektowania oraz nowe logo z ruchomymi gradientami kolorów. Trzeba przyznać, że sposób, w jaki użytkownicy i twórcy powinni używać mobilnego logo gradientowego, jest nieco zagmatwany, ale wydaje się być rodzajem latarni, która ma zwrócić większą uwagę na treść.

Przyciągająca wzrok treść

Mówiąc o atrakcyjności, Instagram Sans został stworzony właśnie w tym celu. To nowa globalna czcionka platformy, inspirowana samym logo Instagrama. Instagram twierdzi, że współpracuje z ekspertami, aby zapewnić, że czcionka będzie działać we wszystkich typach języków, w tym w tych, które nie używają liter, takich jak japoński i arabski. Instagram Sans ma okrągły wzór, który ma nawiązywać do wspólnoty. Możesz pobawić się Instagramem Sans na stronie internetowej platformy, gdzie możesz zobaczyć różne podczcionki, takie jak Sans Script i Medium.

Nowe układy wydają się przełamywać obecne ograniczenia dotyczące układu Instagrama, tworząc kolaże bez obramowania zarówno w widoku pionowym, jak i poziomym. Dostępne są cztery opcje układu (1:1, 4:5, 9:16 i 16:9), z którymi możesz eksperymentować i włączać je według własnego uznania. I nie ogranicza się to do obrazów, ponieważ możesz dołączać filmy i historie z Reels. Twórcy mogą również dodawać linki do produktów do tych projektów.

Instagram ma stronę z układem, na której możesz przyjrzeć się bliżej tej funkcji. Zapytaliśmy Instagram, w jaki sposób użytkownicy mogą udostępniać te zdjęcia i czy mogą publikować je na swoich kontach. Niestety, już do nas nie wróciły.

Ruchomy gradient, jak wspomniano powyżej, to po prostu etykieta, którą można znaleźć w różnych częściach Instagrama. Można go znaleźć w trybie tworzenia, otacza historię na Instagramie i jako tag w relacjach.

Rozwijaj swoją publiczność

Zapytaliśmy także Instagram, kiedy ludzie mogą spodziewać się wprowadzenia tych funkcji, ale odpowiedzieli milczeniem. Można z pewną pewnością stwierdzić, że jest to prawdopodobnie część planu Instagrama mającego na celu wykorzystanie odbiorców TikToka.

Funkcja układu będzie dostępna na pełnym ekranie, a na początku maja platforma ogłosiła, że ​​testuje nowy pionowy przepływ, który zajmuje cały ekran. Czas pokaże, czy kontynuacja TikToka będzie rozwiązaniem na dłuższą metę. Nowe czcionki i układy na Instagramie są z pewnością interesujące, ale to użytkownicy decydują, czy warto się ich trzymać.