Sprzedaż hurtowa aplikacji Flipkart rośnie o 75% miesięcznie od września

Sprzedaż hurtowa aplikacji Flipkart rośnie o 75% miesięcznie od września

Flipkart, który przejął działalność hurtową od swojej firmy macierzystej Walmart na początku tego roku, twierdzi, że ma dobre interesy na tym froncie. Ogólnie rzecz biorąc, działalność B2B Flipkart Group, Flipkart Wholesale i sklepy „Best Price” odnotowały wzrost popularności handlu elektronicznego w 2020 r. Aplikacja Flipkart Wholesale odnotowała wzrost popularności. 75% miesiąc do miesiąca klientów od wprowadzenia na rynek we wrześniu, podała firma w dzisiejszym komunikacie prasowym. Wzrost ten odzwierciedla zaufanie sklepów Kirana do e-commerce. Flipkart ma 29 sklepów Best Price w 9 stanach w całym kraju i obsługuje kirany, biura i instytucje, a także hotele, restauracje i firmy cateringowe w ramach modelu członkostwa. Dostawcy Best Price to głównie MMŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa).

Sprzedaż hurtowa Flipkart ma się dobrze

Mówiąc o zwiększonym przyjęciu handlu elektronicznego w biznesie B2B Flipkart w tym roku, Adarsh ​​Menon, starszy wiceprezes i szef sprzedaży hurtowej Flipkart i Walmart India, powiedział: „Najlepsza cena, podczas blokady zachęcała członków do składania zamówień w naszym e- platformę handlową i odbierać produkty. Uruchomiliśmy również nową aplikację Best Price i witrynę internetową oraz odnotowaliśmy wzrost liczby zamówień za pośrednictwem naszych kanałów handlu elektronicznego. Nasi członkowie bardzo szybko dostosowali się do zamówień online i wierzymy, że ten trend będzie się utrzymywał. Dodał, że Flipkart Wholesale, która została uruchomiona we wrześniu, odniosła również duży sukces wśród sprzedawców detalicznych, którzy mogą teraz zamawiać produkty modowe za naciśnięciem jednego przycisku. Aplikacja Flipkart Wholesale, która obecnie oferuje produkty modowe (odzież, obuwie i akcesoria) detaliści w 23 miastach, również właśnie uruchomili kategorię artykułów spożywczych NCR na swojej platformie. Sprzedaż hurtowa Flipkart odnotowała już 50% wzrost z miesiąca na miesiąc wśród sprzedawców kategorii modowej i umożliwiła 2.5 lakh ofert na swojej platformie od czasu jej uruchomienia.

Miasta poziomu 2 i 3 odnotowują dobre przyjęcie handlu elektronicznego

Flipkart powiedział, że jego aplikacja Hurtowa odniosła sukces z 90% wzrostem transakcji na swojej platformie w ujęciu miesięcznym. Powiedział, że wśród detalistów z małych miasteczek pojawiły się zachęcające trendy, które przyjęły handel elektroniczny jako preferowany sposób łatwego prowadzenia działalności. W rzeczywistości jeden na pięciu klientów hurtowni Flipkart pochodzi z miast poziomu 2 lub 3. Adopcja handlu elektronicznego przez członków Best Price wzrosła 10-krotnie w 29 sklepach i mniejszych miastach, takich jak Meerut, Kota, Guntur, Rajahmundry, Aurangabad, Karimnagar, Amravati i Widźajawada odpowiada za znaczną część trakcji rynkowej. handel elektroniczny.