Houseparty będzie zawierać treści lokalne w Indiach po imprezie inauguracyjnej

Houseparty będzie zawierać treści lokalne w Indiach po imprezie inauguracyjnej

Zamknięcie było przeżyciem, które zdarza się raz w życiu. Dla wielu oznaczało to przymusowe trzymanie się z daleka od bliskich, a wielu mogło wzmocnić swoje więzi z najbliższymi rodzinami, będąc fizycznie obecnymi z nimi i ich bliskimi, zachowując jednocześnie dystans społeczny. Jedną z takich aplikacji jest Houseparty, która umożliwia użytkownikom granie w interaktywne gry podczas połączeń wideo. Z drugiej strony Houseparty również odnotowało bezprecedensowy wzrost w Indiach. Jak donosi Indian Express, w ciągu ostatnich 159 dni w porównaniu z poprzednim miesiącem liczba aplikacji wzrosła o ponad 30%. Dodatkowo, pomimo dodatniego wzrostu, spółka podaje, że średni czas trwania połączenia pozostaje na niezmienionym poziomie i wynosi 65 minut. Prawie połowa użytkowników Houseparty korzystałaby z platformy do rozmów wideo w celu wzięcia udziału w różnych działaniach online, takich jak imprezy, uroczystości, spotkania rodzinne itp. a także granie w gry podczas rozmowy. Aby utrzymać zainteresowanie użytkowników platformą, Houseparty organizuje różne wydarzenia, takie jak wirtualne koncerty, występy gwiazd popu, sesje gotowania itp.

Wokal do lokalizacji

Zainspirowana rosnącą popularnością platforma mediów społecznościowych New Age planuje nie tylko wprowadzenie większej liczby zlokalizowanych treści, ale także wprowadzenie płatnych treści premium w celu uzyskania dostępu. Chociaż pomysł dostarczania zlokalizowanych treści może dla wielu wydawać się nieco nietypowy, jednak z najnowszego raportu na temat rodzaju treści, jakie Hindusi konsumują w Internecie, wynika, że ​​ponad 54% Hindusów woli korzystać z treści. Hindi online, a następnie języki regionalne, takie jak telugu 7%), kannada (6%), tamilski (5%) i bengalski (3%). Rosnąca penetracja Internetu i niedrogie pakiety danych oznaczają, że ponad 37% Hindusów zamieszkujących obszary wiejskie korzysta z treści online. Ten zestaw danych podkreśla zmianę paradygmatu, a także podkreśla potrzebę skupienia się na wymaganiach tej nowej bazy użytkowników, którzy chcą przechwytywać treści online, jeśli są one w zrozumiałym dla nich języku. Dlatego też, koncentrując się i dostarczając treści bardziej regionalne, firmy takie jak Houseparty mają duże szanse na silną pozycję w Indiach po początkowym sukcesie.