Honda CR-V 2019: dużo technologii i dużo miejsca

Honda CR-V 2019: dużo technologii i dużo miejsca

Honda CR-V to najlepiej sprzedający się SUV na świecie, a model 2019 jest w stanie wygodnie przewieźć rodziny i ich bagaż, oferując jednocześnie szeroką gamę produktów technologicznych, dzięki którym podróżowanie stanie się łatwiejsze, przyjemniejsze i mniej męczące.

Dzięki zaktualizowanej stylistyce zgodnej z technologią jest to SUV tu i teraz, zakładając, że chcesz pełnowymiarowego pojazdu osobowego, a nie bardziej kompaktowego SUV-a średniej lub małej wielkości.

Honda CRC oferuje również system wyświetlacza Head-Up (HUD) i integrację z inteligentnymi smartfonami, aby entuzjaści technologii byli zadowoleni za kierownicą. Spędziliśmy dużo czasu w CR-V, aby sprawdzić, czy wszystko idzie dobrze.

(Zdjęcie: LaComparacion)

Konstrukcja i prowadzenie Hondy CR-V

jedziemy

Honda CR-V hybrydowy EX
Silnik: hybrydowy 2.0 litra
Moc: 107 KM
0-62 mph: 9.2 sekundy
Prędkość maksymalna: 112 mph
Efektywność energetyczna: 51.4 mpg
Cena: 37.855 XNUMX €

Honda CR-V jest długa, wysoka i szeroka. Jeśli nie czujesz się komfortowo manewrując na małych przestrzeniach, to nie jest samochód dla Ciebie. Jeśli jednak potrzebujesz miejsca na ludzi i cały ich dobytek, CR-V naprawdę je ma.

Jedną z pierwszych rzeczy, które zauważyliśmy, gdy wspięliśmy się na siedzenie kierowcy Hondy CR-V, była po prostu imponująca liczba dostępnych masek.

Kieszenie w drzwiach należą do najgłębszych, jakie widzieliśmy, a środkowa przegroda pomiędzy przednimi siedzeniami zapewnia półkę na klucze, liczne uchwyty na kubki i dodatkowe schowki (te ostatnie ukryte są pod pokrywami). przesuwany podłokietnik).

Szerokość siedziska i wysokość zagłówka zapewniają dużo miejsca, dzięki czemu kabina jest wygodnym i przestronnym miejscem. Honda poprawiła także wygłuszenie CR-V 2019, co oznacza, że ​​w ruchu jest ciszej.

Nasz model był wyposażony w panoramiczny dach (opcja), który rozciągał się od przednich siedzeń do tylnych siedzeń, zalewając samochód dodatkowym światłem, jeśli zdecydujesz się otworzyć dach.

Z tyłu znajdują się trzy siedzenia, które podczas długiej podróży wygodnie pomieszczą trzy dorosłe osoby, przy zachowaniu wystarczającej ilości miejsca na nogi. Jeśli dzieci z tyłu będą często odwiedzane przez dzieci, będą miały dużo miejsca.

Dostęp do dużego bagażnika ułatwia elektrycznie sterowana klapa tylna, którą można uruchomić kluczykiem lub przyciskiem umieszczonym po prawej stronie kolumny kierownicy. Po otwarciu bez problemu zmieści się w nim kilka dużych walizek.

(Zdjęcie: LaComparacion)

Wracając do przednich siedzeń, będziesz cieszyć się funkcją ogrzewania w chłodniejszych miesiącach (przepraszam, pasażerowie siedzący z tyłu, nie ma dla Ciebie podgrzewanych siedzeń). Dodatkowo kierowca może skorzystać także z podgrzewanej kierownicy.

Na dachu, obok elementów sterujących szyberdachu, znajduje się schowek na okulary z drugą praktyczną funkcją. Naciśnij panel, aby go otworzyć, co umożliwi chwycenie lub ułożenie okularów przeciwsłonecznych, ale kliknij go raz, a zauważysz, że posiada dodatkowe lusterko, dzięki któremu kierowca i pasażer z przodu mogą mieć oko na dzieci znajdujące się z tyłu.

Nasza Honda CR-V była modelem z napędem na wszystkie koła, zapewniającym dobrą przyczepność i równowagę na drodze. Jazda była płynna, a pokonywanie zakrętów stabilne, a rozkład masy wydawał się dobry, dzięki czemu CR-V był łatwiejszy w prowadzeniu.

Przyspieszenie jest dopuszczalne, ale nie jest to najskuteczniejszy sposób reagowania na prawą stopę. Kiedy już to nadrobimy, CR-V porusza się do przodu w rozsądnym tempie. Automatyczna skrzynia biegów radzi sobie bardzo dobrze, ale dla tych, którzy chcą trochę większej kontroli, można zdecydować się na łopatki zmiany biegów zamontowane tuż za kierownicą.

Silnik Hondy CR-V jest wyposażony w silnik o pojemności 2.0 litra, ale w konfiguracji hybrydowej zawiera również samoładujący się akumulator. Efektem jest zwiększony zasięg na jednym zbiorniku paliwa, a między postojami na tankowaniu mogliśmy bez problemu przejechać ponad 500 km.

Można także zdecydować się na tryb całkowicie elektryczny z trybem EV, chociaż Honda CR-V może w tym trybie przejechać tylko kilka kilometrów. Silnik benzynowy nie będzie dłuższy niż skok w sklepach.

Jednak czymś, co nas trochę zaskoczyło, jest stożek. Jak na tak duży samochód dźwięk w Hondzie CR-V jest zaskakująco cichy. Naciśnij go w gniewie, a to niewiele poprawi Twój nastrój!

(Zdjęcie: LaComparacion)

Technologia i specyfikacje Hondy CR-V

Jak wspomnieliśmy, wersja EX Hondy CR-V wyposażona jest w wiele technologii. Podgrzewane siedzenia i koła, automatyczne reflektory i wycieraczki, regulowana klimatyzacja, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, kamera cofania, czujniki parkowania i tempomat to początek.

Tempomat w CR-V jest również wyposażony w adaptacyjnego asystenta pasa ruchu, który pozwala utrzymać Cię na drodze, jeśli zaczniesz oddalać się od linii, delikatnie pociągając kierownicę we właściwym kierunku.

To jedna z najlepszych funkcji wspomagania śledzenia, z jakich korzystaliśmy. CR-V zaskakująco dobrze podąża za zakrętem drogi.

Musisz trzymać rękę na kierownicy, która stawia pewien opór, w przeciwnym razie na desce rozdzielczej pojawi się migające ostrzeżenie wizualne, a jeśli zignorujesz je zbyt długo, rozlegnie się sygnał dźwiękowy zachęcający do zwrócenia zbytniej uwagi i trzymania rąk dalej Koło.

Nauka obsługi tempomatu i asystenta pasa ruchu zajmuje chwilę, elementy sterujące Hondy w kołach nie są najbardziej intuicyjne. Po kilku próbach opracowaliśmy wymaganą kombinację pras, ale może być to łatwiejsze.

Sterowanie na kole może być nieco mylące.

Sterowanie na kole może być nieco mylące.

(Zdjęcie: LaComparacion)

Podobnie wyświetlacz przezierny (HUD) nie był od razu oczywisty, ponieważ nie był domyślny. Na kierownicy znajdował się przycisk HUD, ale nie pozwalał on na przeglądanie. Zamiast tego po prawej stronie koła znajdował się oddzielny przycisk, który należało nacisnąć.

Spowodowało to uniesienie się małego szklanego okienka pomiędzy kierownicą a przednią szybą, dostarczającego informacji takich jak aktualna prędkość, ograniczenie prędkości i następny kierunek nawigacji.

To zadziałało dobrze i umożliwiło nam umieszczenie tych przydatnych informacji w zasięgu naszego wzroku od drogi, dzięki czemu nie musieliśmy uważniej patrzeć na deskę rozdzielczą, co pozwoliło nam stać się bezpieczniejszym kierowcą.

Deska rozdzielcza Hondy CR-V jest w pełni cyfrowa, co oznacza, że ​​może pokazać znacznie więcej niż tylko prędkość, prędkość i poziom paliwa. Na środkowym ekranie można także wyświetlać odtwarzaną muzykę, instrukcje nawigacji, statystyki samochodu, takie jak ciśnienie w oponach itp.

Jednak poruszanie się po menu na tym ekranie jest nadal nieco skomplikowane, co utrudnia wykonanie żądanej pracy. Z biegiem czasu zapoznaliśmy się z wymaganiami nawigacyjnymi, ale mogłyby być lepsze.

Obraz 1 z 8

Instalacja technologiczna wewnątrz CR-V

Instalacja technologiczna wewnątrz CR-V

(Zdjęcie: LaComparacion)

Obraz 2 z 8

Widok na cyfrowy pulpit nawigacyjny

Widok na cyfrowy pulpit nawigacyjny

(Zdjęcie: LaComparacion)

Obraz 3 z 8

Okno HUD-u.

Okno HUD-u.

(Zdjęcie: LaComparacion)

Obraz 4 z 8

Przycisk podnoszenia i opuszczania szkła HUD jest ukryty po prawej stronie koła.

Przycisk podnoszenia i opuszczania szkła HUD jest ukryty po prawej stronie koła.

(Zdjęcie: LaComparacion)

Obraz 5 z 8

Elementy sterujące klimatyzacją, wybór trybu jazdy i przycisk EV

Elementy sterujące klimatyzacją, wybór trybu jazdy i przycisk EV

(Zdjęcie: LaComparacion)

Obraz 6 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion)

Obraz 7 z 8

Jeden z wielu schowków w CR-V

Jeden z wielu schowków w CR-V

(Zdjęcie: LaComparacion)

Obraz 8 z 8

Podnieś środkowy podłokietnik, aby odsłonić porty, w tym 2 x USB

Podnieś środkowy podłokietnik, aby odsłonić porty, w tym 2 x USB

(Zdjęcie: LaComparacion)

Skoncentruj się na dużym 7-calowym ekranie dotykowym umieszczonym nad konsolą środkową. Ma mnóstwo miejsca na wyświetlanie map, kanałów audio i nie tylko.

Nagrywanie na ekranie dotykowym wymaga pewnej siły pisania, aby móc nagrywać, nie jest tak czułe jak flashowanie smartfona, ale ogólnie działa dobrze.

Wbudowany system nawigacji satelitarnej Hondy spełnia swoje zadanie, ale nie jest tak dobry jak Mapy Google czy Mapy Apple. Dobra wiadomość jest taka, że ​​możesz podłączyć smartfon do Hondy CR-V i korzystać z dedykowanych aplikacji mapowych i audio na ekranie dotykowym samochodu dzięki obsłudze Android Auto i D'39; AppleCarPlay.

Prawdziwą zaletą CR-V jest jednak to, że instrukcje nawigacyjne z aplikacji mapującej w smartfonie są przesyłane do cyfrowego wyświetlacza zestawu wskaźników i interfejsu HUD.

Nie dzieje się tak we wszystkich pojazdach, wiele z nich obsługuje tylko usługi nawigacji innych firm na ekranie głównym. Oznacza to, że wykonywanie instrukcji Google czy Apple jest tak samo łatwe, jak instrukcji Hondy, co znacznie poprawia komfort jazdy.

Aby zapewnić ładowanie Tobie i Twoim pasażerom, Honda CR-V jest wyposażona w dwa porty USB z przodu i dwa z tyłu.