Hitman 3 jest lepszy na Xboksie Series X, ponieważ konsola Microsoftu w końcu pokonuje PS5

Hitman 3 jest lepszy na Xboksie Series X, ponieważ konsola Microsoftu w końcu pokonuje PS5

Posiadaczy Xboksa Series X ucieszy wiadomość, że Hitman 3 jest najlepszy na konsolę Microsoftu. Gra ma niewielką przewagę nad PS5, jeśli chodzi o rozdzielczość i jakość cieni w grze, co oznacza, że ​​jest to rzadka wygrana konsoli Microsoftu w tym, co prawdopodobnie jeszcze długo nadejdzie. lista nieuniknionych porównań między dwoma systemami w następujący sposób. kilka lat. Eksperci od grafiki Digital Foundry ujawnili, że Hitman 3 działa w natywnej rozdzielczości 4K na Xbox Series X, z ultra jakością tekstur i niemal stałymi 60 klatkami na sekundę. Z drugiej strony PS5 osiąga maksimum przy 1800p i ma niższe cienie w porównaniu do Xbox Series X, ale nie wykazuje żadnego spadku liczby klatek na sekundę. Niektórym może się to nie wydawać wielką sprawą i chyba że masz dwie wersje obok siebie, prawdopodobnie tak jest, ale jeśli zależy ci na najlepszej wersji Hitmana 3 na konsolach, Xbox Series X po prostu swędzi. tym razem PS5. . Ale co z najtańszym Xboksem Microsoftu? Cóż, Xbox Series S działa w rozdzielczości 1080p, z wysoką jakością tekstur i cieniami niższej jakości. Nadal jednak uzyskasz niemal idealne 60 klatek na sekundę, więc jest to przyzwoity wynik jak na słabą maszynę.

bawić się w dogonienie

Jak wspomniano powyżej, Xbox Series X nie radził sobie zbyt dobrze w poprzednich porównaniach z PS5 w tytułach międzyplatformowych. Chociaż Xbox Series X przewyższa PS5, jeśli chodzi o surowe specyfikacje techniczne (PS5 ma szybszy dysk SSD), generalnie wypada gorzej, jeśli chodzi o kompilacje międzyplatformowe. Uruchomione gry, takie jak Assassin's Creed Valhalla i Dirt 5, były znacznie bardziej stabilne na platformie Sony, podczas gdy wersje Xbox Series X były podatne na rozrywanie ekranu, dziwne błędy graficzne i nagłe spadki częstotliwości. obrazy. Według The Verge Microsoft nie zezwalał programistom na przesyłanie gier do certyfikacji Xbox Series X do czerwca, po dostarczeniu aktualizacji zestawu Game Developers Kit (GDK). Doprowadziło to do tego, że wielu programistów uzyskało dostęp do zestawów deweloperskich PS5, zanim zdobędą wersje Xbox, co może wyjaśniać, dlaczego Xbox Series X nie osiągnął oczekiwanych wysokości. Narzędzia programistyczne Sony były w przeszłości chwalone za łatwość obsługi. Ale to nie wszystko. Microsoft ujawnił również, że jest opóźniony w swojej konsoli, czekając, aż AMD w pełni obsłuży RDNA 2 na Xbox Series X. Menedżer Xbox, Phil Spencer, powiedział podcast The Verge Set Top Box: „Byliśmy trochę później. ponieważ spodziewaliśmy się określonej technologii AMD na naszym chipie. "

Paliwo rakietowe

Pomimo powolnego startu Xbox Series X, konsola cieszy się większą elastycznością, jeśli chodzi o deweloperów dodających obsługę 120 klatek na sekundę do starszych tytułów. Psyonix, twórca Rocket League, zauważył, że proces ten jest najwyraźniej znacznie łatwiejszy na Xboksie ze względu na działanie kompatybilności wstecznej, ale znacznie bardziej skomplikowany na PS5. Psyonix powiedział Eurogamerowi w zeszłym roku: „Włączanie 120 Hz na Xbox Series X | S to drobna poprawka, ale włączenie jej na PS5 wymaga w pełni natywnego portu ze względu na sposób zaimplementowania wstecznej kompatybilności na konsoli i niestety nie było to możliwe ze względu na to, że skupiliśmy się gdzie indziej. „Call of Duty: Warzone to kolejny przykład gry działającej w 120 klatkach na sekundę na Xbox Series X, ale nie na PS5, chociaż najnowsze Call of Duty: Black Ops Cold War ma tę opcję. Najlepsze oferty Xbox Series X od dzisiaj