Hideo Kojima pojawia się na Xbox Bethesda Showcase, aby ogłosić swój nowy projekt

Hideo Kojima pojawia się na Xbox Bethesda Showcase, aby ogłosić swój nowy projekt

To jest oficjalne. Xbox Game Studios współpracuje z Kojima Productions przy kolejnej dużej grze dewelopera.

Zaprezentowany przez szefa Xbox, Phila Spencera, na Xbox i Bethesda Showcase, dyrektor gry Hideo Kojima zaprezentował wyjątkowo krótki film, potwierdzając po prostu, że on i jego zespół będą współpracować z Xbox Game Studios nad wprowadzeniem ich kolejnego projektu na konsolę Xbox. seria Xbox S

Niestety niewiele wiadomo na temat kolejnej gry twórcy Death Stranding i Metal Gear Solid. Kojima najwyraźniej trzyma karty blisko piersi, nie posuwając się nawet do ujawnienia nazwy projektu, nie mówiąc już o grze czy zwiastunie CGI.

Biorąc jednak pod uwagę, że celem prezentacji Xboxa i Bethesdy było zaprezentowanie tytułów nadchodzących w ciągu najbliższych 12 miesięcy, możemy mieć tylko nadzieję, że wcześniej niż później poznamy szczegóły na temat nowego projektu Kojimy.

Mamy nadzieję, że nowa gra studia Kojima Productions pierwszego dnia pojawi się także w usłudze Xbox Game Pass, ponieważ była tematem dwóch ostatnich prezentacji Xbox i Bethesda.

Najbardziej ambitny projekt Kojimy w dotychczasowej historii?

Ze zwiastuna Kojimy nie można wiele wyciągnąć. Ale wydaje się być podekscytowany projektem i mówi:

„Długo czekałem na dzień, w którym w końcu będę mógł zacząć go tworzyć. Dzięki najnowocześniejszej technologii chmurowej firmy Microsoft i zmieniającym się trendom w branży, teraz mogę rzucić sobie wyzwanie i zrealizować tę bezprecedensową koncepcję”.

Koncentracja na technologii chmury jest interesująca, ponieważ nie jest to pierwszy raz, kiedy Kojima Productions eksperymentuje z tą funkcją. W tamtym czasie zespół opracował funkcję o nazwie „przesyłanie”, która była po prostu wymyślną nomenklaturą do udostępniania zapisanych plików między różnymi konsolami PlayStation.

Transfarring pierwotnie pojawił się w kolekcji Metal Gear Solid HD, jednak wydaje się, że wraz z postępem technologii opartej na chmurze od tego czasu, Kojima, co charakterystyczne, prawdopodobnie zaplanował z nim coś dość ambitnego. .